Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, η αδειοδότηση των αγώνων θα είναι αρμοδιότητα της ΟΜΑΕ, λόγω της "Κρατικής" της υπόστασης. Φυσικά, η "κατάργηση" του 49 αφορά στα όσα ίσχυαν μέχρι τώρα, όπου ουσιαστικά παραχωρούντο υπερεξουσίες σε πρωτοβάθμια σωματεία. Το ότι θα υπάρχει ένα ΑΥΣΤΗΡΟ πλαίσιο για την διενέργεια ΚΑΘΕ αγωνιστικής εκδήλωσης αυτοκινήτου, είναι αυτονόητο. Ομως, το "νέο" 49 ουσιαστικά καταργεί ακριβώς την ανάθεση της αδειοδότησης στις εκπροσώπους των Διεθνών Ομοσπονδιών και την περνάει στην Ελληνική Αθλητική Ομοσπονδία και βεβαίως στην Περιφέρεια και τις Αστυνομικές Αρχές. Μαθαίνουμε επίσης, ότι υπάρχουν οι καλύτερες των προθέσεων όσον αφορά τα Ιστορικά αυτοκίνητα και τις εκδηλώσεις τους, και το θέμα είναι αν θα θεωρηθούν "παιδιές", οπότε θα χρειαστεί ετήσια αγωνιστική άδεια "παιδιών" για όλους (το κόστος είναι χαμηλό και άπαξ του έτους). Αυτό θα επεκτείνει την ασφάλιση στα πληρώματα (θα έχουν πλέον ατομική ασφάλιση, όχι μόνο την αστική ευθύνη έναντι τρίτων) κάτι αναμφίβολα θετικό, που αποτελούσε την αχίλλειο πτέρνα και το, αν μας επιτραπεί η έκφραση, "μελανό σημείο" της Regularity, αφού η οργάνωση ασφάλιζε μόνο τα ατυχήματα προς τρίτους, αφήνοντας τους συμμετέχοντες να επιβαρυνθούν με τις προσωπικές τους ιδιωτικές ασφαλίσεις (αν είχαν) για τις -ό μη γένοιτο- συνέπειες κάποιου ατυχήματος. Είναι σαφές και αντιληπτό απο όλους ότι αυτό δεν μπορούσε να συνεχιστεί και το "πρόβλημα" είναι το κόστος αυτής της ασφάλισης ανά εκδήλωση και το πόσο θα επιβαρυνθεί το, συνήθως πολύ χαμηλό, παράβολο συμμετοχής.
Μέχρι να τα μάθουμε όλα απο επίσημες ανακοινώσεις, οι φίλοι και συμμετέχοντες των ιστορικών εκδηλώσεων πρέπει να ξέρουν ότι όλα αυτά τα γνωρίζουν, τα συζητούν και -πιθανώς- τα "διαπραγματεύονται" εδώ και πολύ καιρό οι Αρχές, οι οργανωτές και οι διάφοροι (επίδοξοι ή μη ) "παράγοντες" των Ιστορικών. Η απορία είναι γιατί δεν έχουν ενημερώσει τον κόσμο (δηλαδή τα μέλη και τους συμμετέχοντες) και τους αφήνουν στην ιντερνετική τους νιρβάνα να πιστεύουν ότι είναι ..."οι εκλεκτοί" που μπορεί να κάνουν περίπου ό, τι θέλουν, απο το να κυκλοφορούν με αφορολόγητα αυτοκίνητα μέχρι να τρέχουν σε "κρυπτο- ραλλύ" ανασφάλιστοι! Ευτυχώς η τύχη όλων κράτησε αρκετά, μέχρι να μπεί τάξη τουλάχιστον ΣΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ, στο οποίο οι, κατα τα άλλα λαλίστατοι, ιστορικοί κύκλοι, ουδέποτε αναφέρθηκαν!
Μέχρι να τα μάθουμε όλα απο επίσημες ανακοινώσεις, οι φίλοι και συμμετέχοντες των ιστορικών εκδηλώσεων πρέπει να ξέρουν ότι όλα αυτά τα γνωρίζουν, τα συζητούν και -πιθανώς- τα "διαπραγματεύονται" εδώ και πολύ καιρό οι Αρχές, οι οργανωτές και οι διάφοροι (επίδοξοι ή μη ) "παράγοντες" των Ιστορικών. Η απορία είναι γιατί δεν έχουν ενημερώσει τον κόσμο (δηλαδή τα μέλη και τους συμμετέχοντες) και τους αφήνουν στην ιντερνετική τους νιρβάνα να πιστεύουν ότι είναι ..."οι εκλεκτοί" που μπορεί να κάνουν περίπου ό, τι θέλουν, απο το να κυκλοφορούν με αφορολόγητα αυτοκίνητα μέχρι να τρέχουν σε "κρυπτο- ραλλύ" ανασφάλιστοι! Ευτυχώς η τύχη όλων κράτησε αρκετά, μέχρι να μπεί τάξη τουλάχιστον ΣΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ, στο οποίο οι, κατα τα άλλα λαλίστατοι, ιστορικοί κύκλοι, ουδέποτε αναφέρθηκαν!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου