Μέσα στην ίδια μέρα, την Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου από τις 08:00 το πρωϊ μέχρι τις 14:30 το μεσημέρι, θα γίνουν όλες οι δοκιμές και οι αγώνες όλων των κατηγοριών αυτοκινήτων και μοτοσυκλεττών. Αυτό παρουσιάζει σαφείς οργανωτικές δυσκολίες, ειδικά αν οι συμμετοχές είναι πολλές, δηλαδή ίδιες ή περισσότερες με τα προηγούμενα χρόνια. Ο λόγος ίσως είναι κάποιου τύπου "επιφυλακή" για τις πυρκαγιές, ή κάποια εντολή απο την Διοίκηση του, ας μην ξεχνάμε, στρατιωτικού αεροδρομίου. Αρα, οι συμμετέχοντες πρέπει να σεβαστούν απόλυτα τις εντολές των pit marshals αλλά και του Αλυτάρχη, για την αυστηρή τήρηση των ωραρίων. Ο τεχνικός έλεγχος θα γίνει το Σάββατο σε σημείο που θα ανακοινωθεί σύντομα, και που ελπίζουμε να βρίσκεται εκτός πόλεως και να έχει εύκολη πρόσβαση μέσω Αττικής ή Εθνικής οδού, για να μην ταλαιπωρηθούν πληρώματα και αυτοκίνητα (όπως έγινε το 2012, γιατί το 2013 ο Τ.Ε. και η τοποθέτηση των αυτοκινήτων στις θέσεις τους, έγινε με μεγάλη άνεση το Σάββατο εντός του αεροδρομίου).
Οι συμμετοχές λήγουν την Δευτέρα 1η Σεπτεμβρίου, και συμφωνα με την ανακοίνωση της ΦΙΛΠΑ "θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητος". Αυτό είναι κατανοητό, δεν αναφέρεται όμως το αριθμητικό όριο των συμμετοχών που θα γίνουν δεκτές. Θα είναι 20; 30; 40; Θα γίνει μόνο ένας αγώνας στην Super Classic, ή δύο σκέλη (όπως ήδη ορίζεται στον κανονισμό για την Regularity Classic) αν υπάρχουν πολλοί συμμετέχοντες; Περιμένουμε διευκρινίσεις. Αυτό που επίσης έγινε γνωστό είναι το ύψος των παραβόλων συμμετοχής, στα 100 Ευρώ για την Regularity και 120 Ευρώ για την Super Classic, ενώ για τις αντίστοιχες κατηγορίες μοτοσυκλεττών είναι 50 Ευρώ. Το παράβολο των αυτοκινήτων είναι μάλλον υψηλό για τους 5 γύρους της Regularity και τους 6 της Super Classic, και μπορούμε -πιθανώς- να το αποδώσουμε στα αυξημένα κόστη ασφάλισης, εφ' όσον ασφαλίζεται και το πλήρωμα για τον συγκεκριμένο αγώνα και δεν υπάρχει μόνο η γενική ασφάλιση αστικής ευθύνης έναντι τρίτων (αυτή που συνήθως καλύπτει τις εκδηλώσεις Regularity, και βέβαια θεωρείται ανεπαρκής για αγώνα υψηλής μ.ω.τ. σε πίστα, όπως το Σιρκουϊ Τατόϊ). Αλλά αυτά υποθέτουμε θα γίνουν σύντομα γνωστά με ανακοινώσεις των Οργανωτών, οπότε θα μάθουμε και εάν υπάρχει κάποια συνεργασία, ίσως επι του Ασφαλιστικού, με την ΟΜΑΕ. Αν πάντως τα παράβολα πάνε σε ασφάλιση πληρώματος, τότε καλώς είναι (αναλογικά με τα "αγωνιστικά" χιλιόμετρα) υψηλά, χωρίς βέβαια να ξεχνάμε και τον "εορταστικό" όπως και "τιμητικό" χαρακτήρα της εκδήλωσης.
Ενα άλλο θέμα που προς το παρόν δεν διευκρινίζεται επακριβώς, είναι η συμμετοχή ή μη αυτοκινήτων νεώτερης ηλικίας (1984-1993, Young Timers) στον αγώνα Ταχύτητας Super Classic. O κανονισμός δεν τα εξαιρεί ούτε τα περιορίζει στην Regularity, αναφέρει όμως ότι θα γίνουν δεκτά "κατ' επιλογήν". Θα πρέπει και εδώ να υπάρξει έγκαιρη διευκρίνιση, μια και πέρυσι, μέχρι και την εκκίνηση του αγώνα, τα 2-3 Young Timers που είχαν δηλώσει, έτρεχαν-δεν έτρεχαν-δεν θα τρέξουν-θα τρέξουν-έτρεξαν!
Το Σιρκουί Τατόι είναι μια αξιέπαινη πρωτοβουλία της ΦΙΛΠΑ, και ο μόνος τρόπος να δεί κανείς απο κοντά (ή απο λίγο μακρύτερα!) πολλά Ιστορικά αγωνιστικά αυτοκίνητα και-ιδίως -κλασσικές αγωνιστικές μοτοσυκλέττες στο "φυσικό τους περιβάλλον", δηλαδή στην εξ' ίσου Ιστορική Ελληνική "πίστα". Θα σας μεταφέρουμε συνεχώς όλες τις εξελίξεις, και, φυσικά, θα είμαστε εκεί, συμμετέχοντας και με δύο και με τέσσερις τροχούς!
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ/ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ/ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: www.philpa.gr
Οι συμμετοχές λήγουν την Δευτέρα 1η Σεπτεμβρίου, και συμφωνα με την ανακοίνωση της ΦΙΛΠΑ "θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητος". Αυτό είναι κατανοητό, δεν αναφέρεται όμως το αριθμητικό όριο των συμμετοχών που θα γίνουν δεκτές. Θα είναι 20; 30; 40; Θα γίνει μόνο ένας αγώνας στην Super Classic, ή δύο σκέλη (όπως ήδη ορίζεται στον κανονισμό για την Regularity Classic) αν υπάρχουν πολλοί συμμετέχοντες; Περιμένουμε διευκρινίσεις. Αυτό που επίσης έγινε γνωστό είναι το ύψος των παραβόλων συμμετοχής, στα 100 Ευρώ για την Regularity και 120 Ευρώ για την Super Classic, ενώ για τις αντίστοιχες κατηγορίες μοτοσυκλεττών είναι 50 Ευρώ. Το παράβολο των αυτοκινήτων είναι μάλλον υψηλό για τους 5 γύρους της Regularity και τους 6 της Super Classic, και μπορούμε -πιθανώς- να το αποδώσουμε στα αυξημένα κόστη ασφάλισης, εφ' όσον ασφαλίζεται και το πλήρωμα για τον συγκεκριμένο αγώνα και δεν υπάρχει μόνο η γενική ασφάλιση αστικής ευθύνης έναντι τρίτων (αυτή που συνήθως καλύπτει τις εκδηλώσεις Regularity, και βέβαια θεωρείται ανεπαρκής για αγώνα υψηλής μ.ω.τ. σε πίστα, όπως το Σιρκουϊ Τατόϊ). Αλλά αυτά υποθέτουμε θα γίνουν σύντομα γνωστά με ανακοινώσεις των Οργανωτών, οπότε θα μάθουμε και εάν υπάρχει κάποια συνεργασία, ίσως επι του Ασφαλιστικού, με την ΟΜΑΕ. Αν πάντως τα παράβολα πάνε σε ασφάλιση πληρώματος, τότε καλώς είναι (αναλογικά με τα "αγωνιστικά" χιλιόμετρα) υψηλά, χωρίς βέβαια να ξεχνάμε και τον "εορταστικό" όπως και "τιμητικό" χαρακτήρα της εκδήλωσης.
Ενα άλλο θέμα που προς το παρόν δεν διευκρινίζεται επακριβώς, είναι η συμμετοχή ή μη αυτοκινήτων νεώτερης ηλικίας (1984-1993, Young Timers) στον αγώνα Ταχύτητας Super Classic. O κανονισμός δεν τα εξαιρεί ούτε τα περιορίζει στην Regularity, αναφέρει όμως ότι θα γίνουν δεκτά "κατ' επιλογήν". Θα πρέπει και εδώ να υπάρξει έγκαιρη διευκρίνιση, μια και πέρυσι, μέχρι και την εκκίνηση του αγώνα, τα 2-3 Young Timers που είχαν δηλώσει, έτρεχαν-δεν έτρεχαν-δεν θα τρέξουν-θα τρέξουν-έτρεξαν!
Το Σιρκουί Τατόι είναι μια αξιέπαινη πρωτοβουλία της ΦΙΛΠΑ, και ο μόνος τρόπος να δεί κανείς απο κοντά (ή απο λίγο μακρύτερα!) πολλά Ιστορικά αγωνιστικά αυτοκίνητα και-ιδίως -κλασσικές αγωνιστικές μοτοσυκλέττες στο "φυσικό τους περιβάλλον", δηλαδή στην εξ' ίσου Ιστορική Ελληνική "πίστα". Θα σας μεταφέρουμε συνεχώς όλες τις εξελίξεις, και, φυσικά, θα είμαστε εκεί, συμμετέχοντας και με δύο και με τέσσερις τροχούς!
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ/ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ/ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: www.philpa.gr
Μια προταση που νομιζω οτι θα διευκολυνει χρονικα και θα ευχαριστησει τους θεατες, , αν οι οργανωτες την βρουν λογικη. Το παρκ φερμε μετα απο καθε αγωνα να γινει απεναντι απο τα πιτς, στην πλευρα των θεατων. Ετσι θα αποφευχθει το "σουλατσο" των θεατων και οι καθυστερησεις που προκυπτουν απο αυτο και τα αυτοκινητα θα μπορεσουν να λειτουργησουν σαν εκθεματα. Επισης, περυσι ειχα προτεινει τα ρεγκιουλαριτυ να κανουν 1 η 2 γυρους στην πιστα, να εξερχονται του αεροδρομιου κανοντας ωεναν μικρο αγωνα στην περιοχη και να ξαναμπαινουν για τερματισμο, ενω στο μεσοδιαστημα θα γινεται ενας αγωνας σπορτινγκ ή μοτοσυκλεττων. Σκεφτειτε το...Χρ. Πλατής
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατά την άποψή μου η ιδέα για το παρκ φερμέ είναι πολύ καλή και άμεσα εφαρμόσιμη ιδέα, χωρίς κανένα διοργανωτικό κόστος, οπότε πρέπει να υιοθετηθεί γιατί όντως θα δώσει νέο ενδιαφέρον στούς θεατές. Αντίθετα, η Regularity εντός και εκτός αεροδρομίου δεν είναι εφικτή -πάντα κατά την άποψή μου- ούτε οργανωτικά ούτε και πρακτικά, γιατί πιθανόν να "κολλήσουν" τα αυτοκίνητα σε μποτιλιάρισμα. Επίσης πιστεύω ότι οι συμμετάχοντες πηγαίνουν για την ιδέα της πίστας του Τατοϊου και μόνο, και όχι για να κάνουν βολτα στην Βαρυμπόπη. Ευχαριστώ για την επεικοινωνία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα μου επιτρεψεις λοιπον να ολοκληρωσω την προταση, κι αφου δεν ειναι αγωνας πρωταθληματος με αυστηρο κανονισμο παρκ φερμε,να συμπληρωσω. "Με την υποχρεωση των οδηγων να παρευρισκονται στον χωρο και να επικοινωνουν με τους επισκεπτες". Ειπαμε, ας δοθει ενα καλο τελος στην εσωστρεφεια. Χ.Π.
Διαγραφή