Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ , ΜΕ...ΔΙΑΙΤΑ ΣΤΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ!

 Χρόνια πολλά σε όλους και καλή αγωνιστική δύναμη. Η Ριτσώνα που γίνεται το Σαββατοκύριακο είναι ο πρώτος "μεγάλος" (δηλαδή δημοφιλής) αγώνας του Πρωταθλήματος αναβάσεων και παραδοσιακά συγκεντρώνει τις περισσότερες συμμετοχές Ιστορικών αυτοκινήτων (από 20 μέχρι 30). Οι αλλαγές της τελευταίας στιγμής με το Πρωτάθλημα πολυνίκους αλλά και το εξαιρετικά μπερδεμένο σύστημα βαθμολόγησης (που θα ήταν κατάλληλο για μια χώρα με 200 Ιστορικές συμμετοχές και όχι με 6-7!), δίνει δυνατότητα για"παιχνίδια πρωταθλήματος" και δυστυχώς αυτό φάνηκε ήδη απο τις προσωρινές συμμετοχές σε δύο τουλάχιστον κατηγορίες, όπως μπορείτε να δείτε στο www.startline.gr. Τι είναι τα "παιχνίδια Πρωταθλήματος"; Επιλέγεις την κατηγορία που σε βολεύει και προσπαθείς να συγκεντρώσεις συμμετοχές φίλων και γνωστών για να μετρήσει και να στεφθείς Πρωταθλητής. Τι είχες Έλληνα, τι είχα πάντα (για να μην πούμε όνομα και παρεξηγηθούμε αδίκως!). Αναλογικά λίγες οι Ιστορικές συμμετοχές στη Ριτσώνα λοιπόν, και ελπίζουμε να αυξηθούν μέχρι την Τρίτη το βράδυ που λήγει και η παράταση (με πρόστιμο επι του παραβόλου). Διαβάστε στο μεταξύ και μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη ΕΔΩ, και σκεφθείτε μήπως το μεγάλο πρόβλημα δεν είναι ούτε οι κανονισμοί ούτε τα πρόσωπα της εξουσίας αλλά τα οικονομικά που δεν επιτρέπουν αγωνιστικά έξοδα παρά μόνο...Lidl !

2 σχόλια:

  1. αυτη ειναι συνεντευξη καταπελτης με σχολια που χρηζουν απαντησης ,επειδη η αληθεια εχει παντα 2 οψεις. αρκει να μην καταληξουν σε καβγα οπως συνεβη στο προσφατο παρελθον στο ρεγκουλαριτυ της ΕΛΠΑ , βλαπτοντας το ιστορικο ακροπολις .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μόνο που θα παρατηρήσουμε στην συνέντευξη είναι ότι στο τέλος "χαλάει η συνταγή", ζητώντας απο τον "υπηρεσιακό" πρόεδρο της οικονομικά αδύναμης και επι ξύλου κρεμάμενης ΕΛΠΑ να αναλάβει δράση για να σώσει το Σπορ (που πέρυσι η ίδια η ΕΛΠΑ κυριολεκτικά εγκατέλειψε χάριν της ΟΜΑΕ, με ΠΡΟΣΧΗΜΑ την έλλειψη 50.000 Ευρώ για την πληρωμή της δόσης του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, το οποίο ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΣΕ ΙΣΧΥ γιατί κάλυπτε την περίοδο απο Ιούνιο 2012 μέχρι Μαιο 2013). Οσο για την απάντηση που υποτίθεται ότι πρέπει να δώσει η ΟΜΑΕ, αμφιβάλλουμε: Εμείς ρωτήσαμε δημοσίως και επανειλημμένως για το θλιβερό δυστύχημα του Ελληνικού που έγινε υπο καθεστώς αδειοδότησης ΟΜΑΕ και ΟΧΙ Υπουργείου Δημοσίας ή Προστασίας (ή μπουρδέλου, μετά συγχωρήσεως), και η Ομοσπονδία μας "έγραψε" κανονικότατα -ντροπή στους υπευθύνους Τύπου που διατηρεί "ανεπίσημα" και πληρώνονται απο τα δικά μας παράβολα και λισάνς!!! Το μόνο που ξέρει να κάνει καλά η Γ.Α.Δ.Α. πάντως, είναι να ματαιώνει τις εκδηλώσεις της Classic Microcars, και να κλείνει τις πίστες "λόγω λήξης της άδειας που η ίδια δεν είναι σε θέση να δώσει", κατόπιν βεβαίως "ενημέρωσης", "υπόδειξης" και "καρφωτής" γνωστών και μη εξαιρετέων, που δεν έχουν κανένα πρόβλημα να απειλούν δημόσια όποιον οργανωτή, πιστάρχη ή λέσχη δεν σπεύσει να προσχωρήσει στη νέα κατάσταση. Ουκρανία μυρίζει, γιατί είπαμε, να είσαι πεινασμένος, να θέλεις να φας, αλλά διακριτικά βρε παιδί μου στην αρχή!

      Διαγραφή