1)
Μπορεί να εκδίδει «δελτία αθλητών», δηλαδή
αγωνιστικές άδειες/λισάνς για αγωνιζομένους που θα συμμετέχουν σε αγώνες
αυτοκινήτου και καρτ εντός της Ελληνικής επικράτειας.
2)
Η ομοσπονδία μπορεί να εγκρίνει αγώνες που
διοργανώνουν οι Λέσχες-μέλη της και να παίρνει άδεια τέλεσης γι' αυτούς από το
Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, «καταργώντας» έτσι το άρθρο 49 του Κώδικα
Οδικής Κυκλοφορίας το οποίο έδινε αυτό το δικαίωμα αποκλειστικά στην ΕΛΠΑ.
Προσοχή: Η εκπροσώπηση της FIA στη χώρα μας παραμένει στην ΕΛΠΑ, και αυτό σημαίνει ότι για διεθνείς αγώνες (π.χ. Ιστορικό και WRC Ακρόπολις) καθώς και για
Έλληνες αγωνιζομένους που θέλουν διεθνή λισάνς για να τρέξουν σε αγώνες εκτός
Ελλάδος, υπεύθυνη παραμένει η ΕΛΠΑ. Φυσικά, και όπως γίνεται σε πολλές χώρες
του κόσμου, η εκπρόσωπος της FIA
(ΕΛΠΑ) μπορεί να συνεργαστεί άριστα με την Ομοσπονδία (ΟΜΑΕ/ΕΛΟΑΑΜ), μια και η
Ομοσπονδία πλέον θα είναι υπεύθυνη τόσο οικονομικά όσο και οργανωτικά για όλα
τα Ελληνικά Πρωταθλήματα και αγώνες. Αν δηλαδή η ΕΛΠΑ δεν εκχωρήσει αυτοβούλως (όπως έχει
το δικαίωμα) την εκπροσώπηση της FIA στην Ομοσπονδία και επιμείνει να την διατηρήσει, τότε απλώς θα
εκδίδει διεθνείς λισάνς για όσους θέλουν να τρέξουν στο εξωτερικό, ενώ οι
συμμετέχοντες στο ΙΡΑ και στο WRC
Ακρόπολις, που θα έχουν ήδη «δελτίο αθλητή» της Ομοσπονδίας, θα μπορούν να
εκδώσουν «διεθνή λισάνς ημέρας» από την ΕΛΠΑ μόνο για τον συγκεκριμένο αγώνα.
Αυτά τα γράφουμε για να δείξουμε ότι υπάρχουν λύσεις για όλα. Τώρα λοιπόν που εγκρίθηκε η Ομοσπονδία, θα πρέπει να βρεθεί λύση (οικονομική) και για το ασφαλιστήριο συμβόλαιο του 2013, έτσι ώστε να ξεκινήσουν οι αγώνες και να ανακοινωθούν οι νέες ημερομηνίες αυτών που έχουν αναβληθεί. Πιστεύουμε, ότι τώρα θα είναι πιο εύκολο το να συγκεντρωθούν τα απαραίτητα χρήματα, τόσο από τις Λέσχες, όσο και από την μαζική έκδοση «δελτίων αθλητού» των αγωνιζομένων. Κατά την άποψή μας, το (επόμενο) πρόβλημα βρίσκεται στην υλικοτεχνική οργάνωση και επάρκεια της Ομοσπονδίας, η οποία θα πρέπει να καλύπτει άμεσα τόσο τις Λέσχες-μέλη της όσο και τους αγωνιζομένους σε όλα τα επίπεδα και όχι μόνο στο ασφαλιστικό, το οποίο βεβαίως ήταν –και είναι– εκ των ων ουκ άνευ.
Αυτά τα γράφουμε για να δείξουμε ότι υπάρχουν λύσεις για όλα. Τώρα λοιπόν που εγκρίθηκε η Ομοσπονδία, θα πρέπει να βρεθεί λύση (οικονομική) και για το ασφαλιστήριο συμβόλαιο του 2013, έτσι ώστε να ξεκινήσουν οι αγώνες και να ανακοινωθούν οι νέες ημερομηνίες αυτών που έχουν αναβληθεί. Πιστεύουμε, ότι τώρα θα είναι πιο εύκολο το να συγκεντρωθούν τα απαραίτητα χρήματα, τόσο από τις Λέσχες, όσο και από την μαζική έκδοση «δελτίων αθλητού» των αγωνιζομένων. Κατά την άποψή μας, το (επόμενο) πρόβλημα βρίσκεται στην υλικοτεχνική οργάνωση και επάρκεια της Ομοσπονδίας, η οποία θα πρέπει να καλύπτει άμεσα τόσο τις Λέσχες-μέλη της όσο και τους αγωνιζομένους σε όλα τα επίπεδα και όχι μόνο στο ασφαλιστικό, το οποίο βεβαίως ήταν –και είναι– εκ των ων ουκ άνευ.
Αυτή η «έκτακτη είδηση» και το σχόλιο, γράφτηκαν σήμερα Τετάρτη 20 Μαρτίου το πρωΐ, αμέσως μετά την πρώτη μας τηλεφωνική ενημέρωση για την αναγνώριση της Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου/Καρτ. Αναμένονται
επίσημες ανακοινώσεις, τις οποίες θα αναρτούμε άμεσα, ενημερώνοντάς σας συνεχώς
για τα τεκταινόμενα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου