Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

20ος ΓΥΡΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΣΑΒΒΑΤΟ 16/3/2013: ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

  Ο Σ.Ι.Σ.Α. πρωτοτύπησε ξανά με την διοργάνωση του 20ου Γύρου Αττικής, παρ’ ότι ούτε η εποχή (γενικώς λόγω οικονομικών) ούτε η ημερομηνία (ειδικώς λόγω τριημέρου) ήταν οι πλέον ενδεδειγμένες. Για το πρώτο, δηλαδή την γενικότερη οικονομική κατάσταση, φυσικά κανείς δεν μπορεί να κάνει τίποτα! Έτσι ακριβώς! Πρόκειται για μία κολοσσιαία αποτυχία του συστήματος (κάτι που μετά τα γεγονότα στην Κύπρο το έχουν πλέον καταλάβει όλοι), ενός συστήματος το οποίο τελικώς οδεύει προς την αυτοκαταστροφή, γιατί όπως θα έλεγε και ο λαός, το «εύκολο» είναι να βγάλεις χρήματα αλλά το δύσκολο να τα διατηρήσεις. Ας μην ξεφεύγουμε όμως από το… road book της περιγραφής κι ας επιστρέψουμε στην επιλογή της ημερομηνίας, η οποία, τόσο για τον Σ.Ι.Σ.Α. όσο και για οποιαδήποτε άλλη αγωνιστική εκδήλωση τοποθετείται πάνω σε θρησκευτικές ή εθνικές εορτές-αργίες, συνεχίζει να μας είναι ακατανόητη. Αυτό όμως που φαίνεται ότι ίσχυσε φέτος, είναι ότι λόγω ελλείψεως ρευστού, δεν είχαμε «έξοδο των Αθηναίων» όπως παραδοσιακά συνέβαινε σε εορταστικά τριήμερα του παρελθόντος (τα οποία ορισμένοι συμπαθείς κλάδοι όπως των τραπεζικών και των δημοσίων υπαλλήλων, φρόντιζαν να τα επεκτείνουν σε τετραήμερα, προσθέτοντας μία ημέρα ακόμα με την αναγγελία κάποιας απεργίας, Γενικής Συνέλευσης κτλ)!
  Ο Σ.Ι.Σ.Α. πρωτοτύπησε όπως είπαμε, αλλάζοντας τα δεδομένα: Πρώτον, διοργάνωσε τον αγώνα Σάββατο και μάλιστα απόγευμα, έτσι ώστε θα μπορούσε κάποιος να κάνει τις δουλειές ή τα  ψώνια του το πρωΐ, να συμμετάσχει στον αγώνα το απόγευμα και να έχει ελεύθερο το «τριήμερό του» από τις 18.30 και μετά. Και δεύτερον, το χαμηλό παράβολο συμμετοχής «επεστράφη» στο ακέραιο στους οδηγούς και συνοδηγούς, μια και περιελάμβανε ένα πλήρες, πλούσιο και απολαυστικό δείπνο σε ψησταριά-εστιατόριο της Ν. Μάκρης, ακριβώς στον τερματισμό, για το οποίο ένα ζευγάρι θα πλήρωνε τα ίδια, ίσως και περισσότερα, από όσο ήταν το παράβολο του αγώνα. Χωρίς να διυλίζουμε τον κώνωπα, απλά προλαβαίνοντας κάποιες αντιρρήσεις, μπορούμε να πούμε ότι ένα δείπνο-απονομή στις 7.30 με 8.30 απόγευμα Σαββάτου, δεν είναι κάτι που μπορούν να απολαύσουν όλοι μια και πιθανόν να είχαν άλλα σχέδια για το Σαββατόβραδό τους. Αλλά η προσφορά παραμένει και ήταν εξαιρετική.
  Μια «αγωνιστική» εκδήλωση Regularity α-λα Σ.Ι.Σ.Α. κρίνεται βεβαίως από τις διαδρομές, το «νεύρο» της, την διοργάνωση και τέλος την ικανοποίηση των συμμετεχόντων. Ας τα πάρουμε λοιπόν ένα-ένα: Πρώτον, η διαδρομή. Η οποία είχε συνολικά 120 χλμ., και ήταν πολύ έξυπνα σχεδιασμένη μια και περνούσε από πολύ όμορφα σημεία, τα οποία ήταν μεν κοντά σε γνωστούς προορισμούς αλλά παρέμεναν άγνωστα στον πολύ κόσμο. Όσο για τις ειδικές διαδρομές, αυτές ήταν μόνο τρείς (σφιχτές και διασκεδαστικές), αλλά όλος ο αγώνας ήταν «ζωηρός», περιελάμβανε δε και τον Άγιο Μερκούριο προς την ανασυγκρότηση στη λίμνη Μπελέτσι (στην Ιπποκράτειο πολιτεία), μια «απλή» που αν δεν οδηγούσες σβέλτα υπήρχε ο κίνδυνος «καπέλλου». Εκεί, πριν την ανασυγκρότηση στην λίμνη, σημειώθηκε και το μοναδικό λάθος του road book, του οποίου η τουλίπα είχε δύο κατευθύνσεις προς το ίδιο σημείο, μία όπου έφτανες άμεσα και μία δεύτερη όπου έκανες τον γύρο και υπήρχε περίπτωση να χαθείς. Περιττό να πούμε ότι οι πιο έμπειροι ακολούθησαν την «δύσκολη» διαδρομή, πιστεύοντας ότι κάπου εκεί θα υπήρχε Σταθμός Ελέγχου Διέλευσης. Όμως, δεν υπήρχε! Επρόκειτο απλώς περί λάθους, το οποίο φαίνεται ότι τελικά δεν κόστισε ποινές σε κανέναν, αφού δεν υπήρξε η παραμικρή διαμαρτυρία. Η ανασυγκρότηση τώρα, ήταν απαραίτητη για να μετακινηθούν οι κριτές, και παρά το κρύο η ώρα πέρασε γρήγορα. Ο Σ.Ι.Σ.Α. μάλιστα είχε μεριμνήσει να φέρει στο σημείο αυτόματη μηχανή ποτών με γεννήτρια για ζεστά ροφήματα (όχι, δεν ήταν δωρεάν, αλλά η κίνηση μετράει). Σημείο κριτικής ίσως, όπως είπαμε, να σταθεί το δεύτερο μέρος με την μία μόνο ειδική, η οποία ήταν αρκετά γρήγορη. Στη συνέχεια, τα πληρώματα ακολούθησαν την κλασσική διαδρομή Αγ. Στεφάνου-Λ. Μαραθώνα-Ν. Μάκρης για τον τερματισμό, και πάλι όμως ο χρόνος δεν ήταν άφθονος και χρειαζόταν οπωσδήποτε ζωηρό τέμπο. Τέλος, τα αποτελέσματα εκδόθηκαν αρκετά γρήγορα (βέβαια οι Ε.Δ. ήταν μόνο τρείς) και η απονομή αποτέλεσε το επιδόρπιο του γεύματος.  Αν και τα κύπελλα μάλιστα είχαν ίδιο μέγεθος μ’ αυτό των μερίδων με τα κοψίδια, η εκδήλωση θα ήταν ακόμα πιο εντυπωσιακή!
  Οι συμμετέχοντες του 20ου Γύρου Αττικής ήταν συνολικά 42, και στον τερματισμό έφτασαν 41 πληρώματα. Σύμφωνα με τα νέα ισχύοντα στον Σ.Ι.Σ.Α., δεν γίνεται απονομή Γενικής για να μην υπάρχουν διπλές βραβεύσεις, αλλά μόνο κατηγοριών. Και εδώ, ακριβώς λόγω των λίγων Ε.Δ. υπήρξαν αρκετές ισοβαθμίες, αν και λιγότερες από όσες υποθέταμε (κάτι που δείχνει ότι οι ειδικές ήταν όντως δύσκολες). Έτσι, είχαμε τρία πληρώματα με 1 β.π., τέσσερα με 2 β.π., πέντε με 3 β.π., δύο με 4 β.π., και δύο με 5 β.π. έχοντας ήδη φτάσει στην 15η θέση! Με 1 β.π. τερμάτισαν οι Α. Στριγγάρης-Γ. Βελισσάριος με VW 1957 (πρώτοι της άτυπης Γενικής), οι Γ. Μουρτζούκος-Δ. Τζαθάς με BMW 1975 (δεύτεροι άτυπης Γενικής) και οι Δ. και Γ. Παπανδρέου με Alfa Romeo Giulia 1976, που όμως ήταν 19οι Γενικής, μια και στην τρίτη Ε.Δ., λόγω βλάβης στα φρένα και στο σύστημα διεύθυνσης του αυτοκινήτου (η οποία παρουσιάστηκε από την αρχή του αγώνα), ο οδηγός σταμάτησε ΜΕΤΑ την προειδοποιητική κορίνα και έλαβε ως δώρο 10 β.π. όπως ορίζει ο κανονισμός. Έτσι, τρίτοι της άτυπης Γενικής ήταν οι Γ. Λάγγας-Δ. Νιδριωτάκης με Volvo 1964 και 2 β.π. Φυσικά, οι Στριγγάρης-Βελισσάριος και Μουρτζούκος-Τζαθάς ήταν πρώτοι στις κατηγορίες τους, ενώ επίσης πρώτοι στις δικές τους κατηγορίες ήταν οι Θ. Χαρμάνης-Μ. Φουντεδάκης, Γ. Νίκας-Δ. Κωνσταντινίδης και Γ. Δελαπόρτας-Ι. Βιτάλης.
  Συγχαρητήρια σε όλους λοιπόν, και μένοντας στα θετικά θα επαναλάβουμε ότι μετά το Ράλλυ Σπρίντ Regularity του Σουνίου, ο Σ.Ι.Σ.Α. έδειξε με τον 20ο Γύρο Αττικής ποια μορφή πρέπει να έχουν οι αγώνες Regularity για να ικανοποιούν τους συμμετέχοντες, και απέδειξε ότι αυτή η μορφή μπορεί να είναι επιτυχημένη ακόμα και μέσα στην κρίση. Και σ’ αυτό το σημείο να επαναλάβουμε τα όσα τονίζουν τα μέλη της Λέσχης, ότι δηλαδή αυτή η «φρεσκάδα» των φετεινών διοργανώσεων οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και στο «νέο αίμα» του Δ.Σ., φυσικά σε συνδυασμό με την οργανωτική εμπειρία των παλαιότερων αλλά και με την πιο στενή συνεργασία με την Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ σε θέματα ασφαλείας (σε όλους τους αγώνες υπάρχει παρατηρητής της Ομοσπονδίας).
   Πρέπει τέλος να αναφέρουμε ότι το AutoCLASSIC συμμετείχε στην εκδήλωση προσκεκλημένο από τον Σ.Ι.Σ.Α., τον οποίο και ευχαριστούμε.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Για τα αποτελέσματα (άτυπης) Γενικής, ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
Για τα αποτελέσματα των Κατηγοριών, ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ



Οι Γ. Λάγγας-Δ. Νιδριωτάκης ήταν δεύτεροι Κατηγορίας Ε/F4
και τρίτοι της (άτυπης) Γενικής
.
Οι Θ. Χαρμάνης-Μ. Φουντεδάκης ήταν πρώτοι στην κατηγορία G2
και τέταρτοι (άτυπης) Γενικής με 2 β.π.
Οι Γ. Νίκας- Δ. Κωνσταντινίδης ήταν πρώτοι στην κατηγορία G3, με 2 β.π.Το Mini των Μ. Παλαβίδη-Ν. Παλαβίδου, δεύτεροι στην κατηγορία G2 επίσης με 2 β.π.


Οι Γ. Ζήσης-Α. Αγαλού ήταν δεύτεροι στην κατηγορία G4 με 3 β.π. (Πίσω η Giulia των Δ. και Γ. Παπανδρέου που είχε μεν μόνο 1 β.π. στις Ε.Δ. αλλά πήρε 10 β.π. από λάθος του οδηγού).
Δυστυχώς δεν έχουμε φωτογραφία των πρώτων κατηγορίας G4 Γ. Μουρτζούκου και Δ. Τζαθά με την BMW, που με 1 β.π. ήταν δεύτεροι της (άτυπης) Γενικής και πρώτοι κατηγορίας G4.


* Στην προηγούμενη ανάρτηση υπήρχε η φωτογραφία ενός Volkswagen cabriolet 1970 με το νούμερο συμμετοχής 7, που ανήκει στον Η. Παπαδάκη, ο οποίος με συνοδηγό την Β. Παπαδάκη ήταν 8ος κατηγορίας F. Το VW 1200 του Α. Στριγγάρη που με συνοδηγό τον Γ. Βελισσάριο και τον αρ. συμμετοχής 1 ήταν πρώτο (άτυπης) Γενικής και πρώτο κατηγορίας Ε/F, είναι επίσης πράσινου χρώματος αλλά μοντέλο 1957. Ζητούμε συγνώμη για το "μπέρδεμα", πάντως και στην μάρκα και στο μοντέλο και στο χρώμα πέσαμε μέσα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου