Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

RALLY SPRINT ΡΙΤΣΩΝΑΣ: ΚΑΛΟΣ ΚΑΙΡΟΣ, ΩΡΑΙΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΑΛΛΑ Ο "ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΣ" ΔΕΝ ΗΡΘΕ.


Η Porsche 911 RSR των Μανδρούκα- Τσάδαρη, 1η στα Ιστορικά και 10η Γενικής στον αγώνα (η φωτογραφία είναι της photo rally press από το site της ΟΜΑΕ)
Έγινε σήμερα 7/10 με καλοκαιρινό καιρό, καλή οργάνωση και απουσία σοβαρών προβλημάτων ή καθυστερήσεων, το πολυαναμενόμενο rally Sprint Ριτσώνας. Ο αγώνας θα έπρεπε να συγκεντρώσει τουλάχιστον διπλάσιες συμμετοχές από τις λιγότερες από 40 που ξεκίνησαν τελικά, αλλά δυστυχώς η δύσκολη εποχή σε συνδυασμό με τις έντονες (και ανεπίτρεπτες) διαδικτυακές αντιπαραθέσεις των οργανωτών με οδηγούς και μηχανικούς, δημιούργησαν μία "αρνητική αύρα" για τον αγώνα τις προηγούμενες εβδομάδες. Εν πάση περιπτώσει, στη κατηγορία Ιστορικών είχαμε συνολικά 12 εκκινήσαντες αλλά λόγω της ακατανόητης (όσο και αδιανόητης) φετινής απόφασης της επιτροπής Ιστορικών της ΟΜΑΕ να χωρίσει αυτά τα ελάχιστα αυτοκίνητα σε 5 κλάσεις, 4 κατηγορίες και 2 Πρωταθλήματα (!!!), είχαμε δύο κατατάξεις στη Ριτσώνα: Στη πρώτη, για το Πρωτάθλημα των κατηγοριών 1 και 2 (αυτοκίνητα κατασκευής μέχρι 1976) τερμάτισαν 4 πληρώματα και εγκατέλειψαν 2. Πρώτοι ήταν οι Σταφυλοπάτης- Χατζηρήγας και δεύτερος ο Κ. Λάμπρου. Στις κατηγορίες 3 και 4 για το Πρωτάθλημα αυτοκινήτων κατασκευής 1977 έως 1985, τερμάτισαν 5 πληρώματα με πρώτους τους Μανδρούκα- Τσάδαρη, οι οποίοι με τη τρίτη αυτή νίκη, θεωρούνται πλέον σαν το σίγουρο φαβορί για το Πρωτάθλημα (έστω για το Πρωτάθλημα των 5 αυτοκινήτων). 
Πρέπει να σημειωθεί επίσης, ότι συναγωνισμός δεν υπήρξε μια και οι Καροτσιέρης- Κατάρας τελικά δεν έτρεξαν με την 911 RS παρ'ότι είχαν δηλώσει συμμετοχή. Έτσι, τηρουμένων των αναλογιών αυτοκινήτων και ιπποδυνάμεων, εντυπωσιακη εμφάνιση έκαναν οι Καλύβας- Ψαράκου με το ταχύτατο Toyota Starlet. 
Τέλος, επειδή ως γνωστόν "κακό χωριό τα λίγα σπίτια", η φημολογία για υπερκυβισμένα αυτοκίνητα (μικρά και μεγάλα) οργιάζει τους τελευταίους μήνες, και επ' αυτού θα θέλαμε να παρατηρήσουμε τα εξής: Εάν ο οποιοσδήποτε έχει βάσιμες ενδείξεις (και όχι "υποψίες") ότι το αυτοκίνητο κάποιου συναθλητή του είναι υπερκυβισμένο, θα πρέπει να κάνει αμέσως ένσταση, όχι για να κερδίσει μία θέση αλλά για το καλό του Σπορ. Γιατί αν όντως υπάρχουν σήμερα οδηγοί που κατεβαίνουν στους αγώνες έχοντας 100, 200 ή ... 500 κυβικά εκατοστά παραπάνω από τους άμεσους αντιπάλους τους, τότε θα πρέπει οπωσδήποτε να αποκαλυφθούν, να τιμωρηθούν παραδειγματικά (αν βέβαια υπάρχει ακόμα Πειθαρχική Επιτροπή) και να αποτελέσουν παράδειγμα προς αποφυγήν. Όμως, όσο άτιμο και ποταπό θεωρείται το να κλέβεις τους συναδέλφους- συναγωνιζόμενους, το ίδιο άθλιο είναι και το να διαδίδεις διάφορα για δήθεν παράτυπα και υπερκυβισμένα μοτέρ. Άρα, επαναλαμβάνουμε, όποιος έχει τη παραμικρή υπόνοια, ας κάνει άμεσα ένσταση, γιατί τα κουτσομπολιά ποτέ δεν βοήθησαν κανέναν. 

Ακολουθούν τα αποτελέσματα του αγώνα: 
Κατάταξη Ιστορικών 1-2 ΕΔΩ
Κατάταξη Ιστορικών 3-4 ΕΔΩ
Για τα συνολικά αποτελέσματα στο site της ΟΜΑΕ,  www.omae-epa.gr/


3 σχόλια:

  1. Επειδή είμαι ένας απ αυτούς που έχουν τα υπερκυβισμένα, θα ήθελα να παρακαλέσω να διευκολυνθούν οι ενδιαφερόμενοι να μαθουν τα...κυβικά μου με την μείωση ή απαλοιφή του παραβόλου ενστάσεως. Τα έξοδα αποσυναρμολόγησης τα αναλαμβανω προσωπικά και θα μου τα εξοφλησουν μετά το μέτρημα ζητώντας απλά ...συγγνώμη! Χρ.Πλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. στην ελλαδα εχουμε πρωτοτυπιαοτι μονο οι γρηγοροι οδηγοι κλεβουν.οι αργοι και οι παναργοι ειναι ολοι νομιμοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βρε Χρήστο αφού εσύ δεν έτρεχες αφ'ενός και αφετέρου το μόνο υπερκυβισμένο πάνω σου είναι τα χέρια σου (ε, και τα κιλά σου τελευταία) ,οπότε μη τσιμπάς.
    Επίσης ,επειδή στο ωραίο αυτο Σπριντακι δεν ετρεξα μόνος μου , συνοδηγός μου (και πρώτος μας αγώνας)ήταν ο Κωστής Γεωργακάς. Ξέρω οτι λόγω εππαγγελματικών υποχρεώσεων τελευταίας στιγμής του Μ, Μακρίνου δεν γράφτηκε το ονομα του Κωστή .
    Καρολος

    ΑπάντησηΔιαγραφή