H OMAE-EΠΑ ΕΠΑΘΕ...ΣΙΣΑ!
ΓΙΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ..."ΙΣΤΟΡΙΚΑ" ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΣΤΟ "ΙΣΤΟΡΙΚΟ" ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ!!!
Ο Σ.Ι.Σ.Α. είναι μια Λέσχη Ιστορικων Αυτοκινήτων, που διοργανώνει επιτυχημένους αγώνες Ραλλυ Regularity (με πολλές συμμετοχές) σύμφωνα με τους κανονισμούς της F.I.V.A., της Διεθνούς Ομοσπονδίας Ιστορικών Οχημάτων.
Σαν "Iστορικό όχημα", θεωρείται όποιο όχημα έχει συμπληρώσει 30 χρόνια απο την ημερομηνία κατασκευής του. Ωστόσο, για πολλούς λόγους (ένας εκ των οποιων είναι και η αύξηση του "πελατολογίου"), η F.I.V.A. και οι κατά τόπους εκπροσωποί της, έχουν θεσπίσει και την "κατηγορία" των "μελλοντικών" Ιστορικών, που την ονομάζουν "young Timers" ή "Potentially Historic", για αυτοκίνητα ηλικίας 20 ετών (δηλαδή, μοντέλα έως και του 2002!). Ο Σ.Ι.Σ.Α. δέχεται αυτά τα αυτοκίνητα στις εκδηλώσεις του, σε δικη τους κατηγορία (young timers) κάτι που αυξάνει μεν τις συμμετοχές, άρα και τα έσοδα, της Λέσχης, σταδιακά όμως αλλοιώνει, ή και "καταργεί" την κλασσική/Ιστορική εικόνα και σημασία, αφου ο θεατής βλέπει, ουσιαστικά, σύγχρονα σχήματα, σαν αυτά που κυκλοφορούν ακομα σε μεγάλους αριθμούς στην καθημερινότητα των δρόμων.
Η ΟΜΑΕ ΕΠΑ, διοργανώτρια του Ιστορικου Ραλλυ Ακροπολις τον ερχόμενο Ιούνιο, ευρισκόμενη σε μεγάλη τρικυμία και προβληματισμό λόγω της κατάστασης που έχει δημιουργηθεί τις τελευταίες εβδομάδες στο Ελληνικό motorsport, φαίνεται έπαθε ταυτόχρονα και Σ.Ι.Σ.Α. και Shisha, αφου σε μια έξαρση δημιουργικής συμμετοχικότητας (!), ανακοινωσε ότι στο επερχόμενο ΙΣΤΟΡΙΚΟ Ραλλυ Ακρόπολις, θα μπορυν να συμμετάσχουν (με δική τους καταταξη) αγωνιστικα αυτοκινητα κατασκευής έως του 1999, σαν ας πουμε τα εικονιζόμενα!!!
Δεν γνωρίζουμε αν ευθύνονται οι πολλές συμμετοχές που συγκεντρώνει ο Σ.Ι.Σ.Α. ή οι παρενέργειες του Shisha αυτές που ενέπνευσαν την αποφαση "καταστροφής" του Ιστορικου πνεύματος του αγώνα, ή η αναζήτηση κατηγορίας-στέγης για τα αυτοκίνητα της (Ελληνικής) κατηγορίας "Ε", μετά την εκδίωξή τους απο τα Ραλλύ στο τέλος του 2023.
Το να πηγαίνεις απο "λάθος σε λάθος", είναι το ίδιο καταστροφικό με το να πηγαίνεις απο ψέμμα σε ψέμμα, γιατί και στις δύο περιπτώσεις το αποτέλεσμα είναι επιζήμιο για όλους. Υπαρχει λοιπόν ακομα άπλετος χρόνος για να ανακληθεί ΚΑΙ αυτή η "ΣΙΣΟειδής" ή "Shisha-esque" αποφαση, πριν παραγματοποιηθεί η..."απειλή" της ΟΜΑΕ ΕΠΑ για επέκταση της εισβολής καινούργιων αυτοκινήτων και στους αγώνες Ιστορικών regularity.
Ας γνωρίζουν οι υπεύθυνοι αυτής της αποφασης, ότι για κάθε συμμετοχη "καινούργιου" αυτοκινήτου, θα χάνουν δύο, ή και περισσότερες συμμετοχές πραγματικών Ιστορικών.
Με πρώτη, αν οι ατμοί του Shisha δεν κατασιγάσουν, την δική μου.
Να, αυτά τα μεσοβέζικα ημίμετρα δεν μπορώ !! Γιατί μόνο μέχρι το 1999 ;;;; Nά τρέξουν και τα Super Duper Baby Timers μέχρι to 2019 ! Γιατί μόνο Α και Ν; Tα R δηλαδή κατούρησαν στο πήγάδι ; Tα 4Χ4 γιατί να μείνουν έξω ; H Φόρμουλα Σαλούν με χωμάτινα ,άσχημα θάταν ; Τα Dirt Games φορμουλάκια θάταν κι αυτά μιά χαρά !!! Ημίμετρα ,μια ζωή ημίμετρα ......... Χαρά που θα κάνει ο Ralph να βλέπει εμένα με το φίλερ να ρυθμίζω πλατίνες και ο άλλος με το Laptop....... https://www.youtube.com/watch?v=IDvKTWtICU0
ΑπάντησηΔιαγραφή