Οταν πριν την εκκίνηση βλεπεις μια τέτοια ομάδα, επιβεβαιώνεται η αίσθηση ότι "κάτι γίνεται διαφορετικά".
Το 24 Ωρες Ελλάδα του 2018 είναι πια παρελθόν, και τώρα ο λόγος ανήκει στους συμμετέχοντες, που είναι ευπρόσδεκτοι να εκφράσουν την άποψή τους στα σχόλια μετά το τέλος του παρόντος άρθρου, καθώς και στη σελίδα του Auto Classic στο Facebook.
H 21η έκδοση του Μεγαλύτερου Ελληνικoύ Ράλλυ Αντοχής Αυτοκινήτου (και όχι μόνο της regularity) ήταν μια διοργάνωση του νέου και ανανεωμένου Δ.Σ. του Σ.Ι.Σ.Α., που είχε έτσι την ευκαιρία να κάνει πράξη όνειρα και απαιτήσεις πολλών ετών για ένα event με πραγματικά "Ευρωπαϊκή" νοοτροπία. Ενα event που θα ήταν (αγωνιστικά) προσιτό σε όλους, ανεξάρτητα απο την χρονολογία και τον τύπο του αυτοκινήτου τους, αλλά θα χρειαζοταν σοβαρή προσέγγιση, προσήλωση και συγκέντρωση εκ μέρους των πληρωμάτων για να φτάσουν στην διάκριση. Γι' αυτό και δεν δόθηκε ιδιαίτερη βαρύτητα στην "τουριστική" πλευρά του Ραλλύ (έτσι κι αλλιώς η Ελλάδα είναι παντού και πάντα όμορφη!), και επιλέχθηκαν (πολύ) γνωστές διαδρομές καθώς και περιορισμένος χρόνος "ανάπαυλας" στις ανασυγκροτήσεις. Το σημαντικό σημείο και η μεγάλη διαφορά απο όλες τις άλλες εκδηλώσεις, ήταν οι δοκιμασίες των Ε.Δ., με πολλαπλές μετρήσεις, χρόνους σε δέκατα του δευτερολέπτου, και χρονομέτρηση με το ιδιόκτητο ηλεκτρονικό σύστημα του Σ.Ι.Σ.Α (με σένσορες σε κάθε αυτοκίνητο), κάτι που επέτρεψε την ταχύτατη έκδοση των αποτελεσμάτων και την άμεση ανάρτηση των χρόνων κάθε Ειδικής στην ιστοσελίδα του Συνδέσμου. Το πείσμα και η επιμονή των παλιών και νέων μελών του Δ.Σ. για αναβάθμιση του όμορφου Σπορ της Ιστορικής regularity, συνδυάστηκε με την ικανότητα του (νυν) Προέδρου να "στήνει" ελκυστικούς και δημοφιλείς αγώνες, και το αποτέλεσμα των 102 συμμετοχών (με ελάχιστες αποχές, για καθαρά τεχνικούς λόγους) δικαίωσε την προσπάθεια! Το ότι το ίδιο Σαββατοκύριακο έγινε η 7η Ανάβαση για το Πρωτάθλημα ΟΜΑΕ του 2018 στην όμορφη και αρκετά κοντινή Μοσχοκαρυά με μόλις...22 συμμετοχές (και κανένα Ιστορικό!), δείχνει με τον πιο παραστατικό τρόπο την διαφορά: Κάτι λοιπόν κάνει σωστά ο Σ.Ι.Σ.Α., και αν υπάρχουν άνθρωποι και Αρχές που όντως θέλουν την πρόοδο του Σπορ, θα πρέπει να τον προσεγγίσουν, να τον συμβουλευτούν και να τον "μιμηθούν".
Δεν υπάρχει αγωνιστική εκδήλωση, και πόσω μάλλον ένα 24ωρο Ραλλύ Αντοχής 800 χιλιομέτρων, που να μην αντιμετωπίσει κάποια προβλήματα, που να μην επιδέχεται βελτίωσης και που να μην ωφεληθεί απο τα λόγια, τους επαίνους, τις κρίσεις, την κριτική και τις προτάσεις των συμμετεχόντων. Και επειδή είναι βέβαιο ότι η Λέσχη έχει ήδη αρχίσει τον σχεδιασμό του 22ου 24ωρου του 2019 (με το όνειρο και την επιδίωξη της "διεθνοποίησής" του, κάτι εφικτό λόγω της διοργάνωσης της Αθηναϊκής Εκκίνησης του Ιστορικού Monte απο τον Σ.Ι.Σ.Α. που θα τον κάνει ευρύτερα γνωστό στους Ιστορικούς κύκλους της Ευρώπης), κάθε λέξη και κάθε ιδέα για του χρόνου, θα έχει ιδιαίτερη σημασία και αξία.
*Ακολουθούν οι φωτογραφίες των Νικητών και διακριθέντων (πρώτη πενταδα 24ωρου, πρώτη τριάδα 12ωρου και νικητές Κατηγοριών) στην Εκκίνηση του αγώνα το πρωί του Σαββάτου από την Ελευσίνα (χωρίς προβλήματα παρκαρίσματος!), όταν όλοι ήλπιζαν για το καλύτερο. Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες και τερματίσαντες, με ευχές για ένα International 24 Hours Rally του χρόνου!
*Oι αναγνώστες που επιθυμούν να σχολιάσουν, πρέπει να κάνουν "κλικ" στον τίτλο του άρθρου και κατόπιν να γράψουν το σχόλιό τους στο τέλος.
Το Toyota Starlet 1300 (1982) των νικητών Γενικής του 24ωρου (και πρώτων Kατηγορίας G Group 2) Δημήτρη Ριζόπουλου και Αλέξανδρου Παπανδρέου (με 17,6 β.π.).
Οι Ι. Κατσαούνης και Μ. Μαθιός ήταν δεύτεροι Γενικής κατάταξης 24 ωρών, με 23 β.π. και το γνωστό τους VW Golf 1600 (Επίσης, ήταν πρώτοι στην Κατ. G Group 3).
Η τρίτη θέση Γενικής στο 24ωρο ήταν μία ακόμα διάκριση για τους Γιώργο Λάγγα και Ελένη Μαλτέζου, με την Alfa Roneo 75 του 1986 και 23,88 β.π.
Οι Γιώργος Θεοδοσίου και Γιώργος Λούμος με την Alfa Romeo GTV 2000 του 1983, ήταν τεταρτοι Γενικής στις 24 Ωρες, με 29,05 β.π. To πλήρωμα ήταν και πρώτο Κατηγορίας G Group 4.
Οι Δημήτρης και Άγγελος Κουνέλης με το BLMC Mini 1098 c.c. του 1978, έκλεισαν την πρώτη πεντάδα του 24ωρου, με 40,7 β.π.
ΕΠΑΘΛΟ 12 ΩΡΕΣ ΕΛΛΑΔΑ 2018
Ο Κανονισμός του 2018 για το 12ωρο προέβλεπε ότι θα υπολογιστεί η κατάταξη που θα είχαν οι συμμετέχοντες στον τερματισμό του "ημερήσιου" σκέλους στην Πάτρα, ανεξάρτητα αν αποφάσιζαν να συνεχίσουν ή όχι, αν εγκατέλειπαν πριν τον τερματσμό της Κυριακής ή αν έπαιρναν περισσότερους β.π. στο 24ωρο και τερμάτιζαν σε πιο πίσω θέσεις. Βάσει του Κανονισμού αυτού, στην Πάτρα προηγούντο στη ΓΕΝΙΚΗ κατάταξη τα πληρώματα Τρίκαρδου-Χατζή, Κονταράτου- Ιατρίδη και Κουνέλη-Κουνέλη (που εικονίζονται στην προηγούμενη φωτό). Οι τρείς πρώτοι Γενικής του 24ωρου εξαιρούνται απο την βράβευση του 12ωρου Επάθλου.
Οι Δημήτρης Τρίκαρδος και Χρήστος Χατζής με Porsche 944 του 1983, ήταν οι νικητές του Επάθλου των 12 Ωρών (έφτασαν στην Πάτρα πρώτοι με 8,5 β.π.), καθώς και πρώτοι νικητές της Κατηγορίας G Group 5. (Η φωτογραφία είναι απο την εκκίνηση της Ελευσίνας, όπου το πλήρωμα ξεκίνησε πρώτο με τον αριθμό 1 τιμής έννεκεν, λόγω της νίκης του στο 24ωρο του 2017).
Οι Χάρης Λιακωτίτης και Θάνος Ντζουμάνης με το όμορφο Datsun 240 Z του 1971 (2.753 c.c.), ήταν δεύτεροι Γενικής στην Πάτρα με μόλις 10,3 β.π., και κατετάγησαν δεύτεροι στο Έπαθλο των 12 Ωρών
Οι Θεμιστοκλής Κονταράτος και Ιούλιος Ιατρίδης με την Porsche 911 SC του 1980, ήταν τρίτοι Γενικής στην ανασυγκρότηση της Πάτρας (με 14,9 β.π.), συνεπώς τρίτοι και στο Έπαθλο των 12 Ωρών.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
Οι Κατηγορίες ως συνήθως ήταν η F και η G, ενώ η GT (Young Timers) είχε πολύ μικρή συμμετοχή. Οι F και G χωρίζονται σε Group (απο Gr. 2 μέχρι Gr. 5) για να υπάρχουν βραβεύσεις σε όλο το "ηλικιακό φάσμα" των αυτοκινήτων και να μην αποθαρρύνονται τα παλαιότερα οχήματα. (Οι νικητές Κατηγοριών που διακρίθηκαν και στη Γενική κατάταξη, αναφέρονται στις λεζάντες των προηγούμενων φωτογραφιών).
Πρώτοι στην Κατηγορία F Group 2 οι Μάκης Καρέλης και Μιχάλης Καρκαλέτσης, με VW 1200 του 1963.
Οι Γιώργος και Κωνσταντίνος Χρυσώτης με BMW 1802 του 1970 ήταν οι νικητές της Κατηγορίας F Group 4/5. (Η φωτογραφία της εκκίνησης δεν είναι σωστή, αλλά θα επανορθώσουμε σύντομα!).
Oι Δημήτρης Τσαπόγας και Άγγελος Μαρκαντωνάτος με το Leyland Mini 998 c.c. του 1979, ήταν νικητές της Κατηγορίας G Group 1
* Όλα τα αποτελέσματα Γενικής 24ωρου, 12ωρου και Κατηγοριών, ΕΔΩ:
https://www.sisa.gr/2018/10/%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%AD%CF%83%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-21o-%CF%81%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CF%85-24-%CF%8E%CF%81%CE%B5%CF%82-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1/
Το 24 Ωρες Ελλάδα του 2018 είναι πια παρελθόν, και τώρα ο λόγος ανήκει στους συμμετέχοντες, που είναι ευπρόσδεκτοι να εκφράσουν την άποψή τους στα σχόλια μετά το τέλος του παρόντος άρθρου, καθώς και στη σελίδα του Auto Classic στο Facebook.
H 21η έκδοση του Μεγαλύτερου Ελληνικoύ Ράλλυ Αντοχής Αυτοκινήτου (και όχι μόνο της regularity) ήταν μια διοργάνωση του νέου και ανανεωμένου Δ.Σ. του Σ.Ι.Σ.Α., που είχε έτσι την ευκαιρία να κάνει πράξη όνειρα και απαιτήσεις πολλών ετών για ένα event με πραγματικά "Ευρωπαϊκή" νοοτροπία. Ενα event που θα ήταν (αγωνιστικά) προσιτό σε όλους, ανεξάρτητα απο την χρονολογία και τον τύπο του αυτοκινήτου τους, αλλά θα χρειαζοταν σοβαρή προσέγγιση, προσήλωση και συγκέντρωση εκ μέρους των πληρωμάτων για να φτάσουν στην διάκριση. Γι' αυτό και δεν δόθηκε ιδιαίτερη βαρύτητα στην "τουριστική" πλευρά του Ραλλύ (έτσι κι αλλιώς η Ελλάδα είναι παντού και πάντα όμορφη!), και επιλέχθηκαν (πολύ) γνωστές διαδρομές καθώς και περιορισμένος χρόνος "ανάπαυλας" στις ανασυγκροτήσεις. Το σημαντικό σημείο και η μεγάλη διαφορά απο όλες τις άλλες εκδηλώσεις, ήταν οι δοκιμασίες των Ε.Δ., με πολλαπλές μετρήσεις, χρόνους σε δέκατα του δευτερολέπτου, και χρονομέτρηση με το ιδιόκτητο ηλεκτρονικό σύστημα του Σ.Ι.Σ.Α (με σένσορες σε κάθε αυτοκίνητο), κάτι που επέτρεψε την ταχύτατη έκδοση των αποτελεσμάτων και την άμεση ανάρτηση των χρόνων κάθε Ειδικής στην ιστοσελίδα του Συνδέσμου. Το πείσμα και η επιμονή των παλιών και νέων μελών του Δ.Σ. για αναβάθμιση του όμορφου Σπορ της Ιστορικής regularity, συνδυάστηκε με την ικανότητα του (νυν) Προέδρου να "στήνει" ελκυστικούς και δημοφιλείς αγώνες, και το αποτέλεσμα των 102 συμμετοχών (με ελάχιστες αποχές, για καθαρά τεχνικούς λόγους) δικαίωσε την προσπάθεια! Το ότι το ίδιο Σαββατοκύριακο έγινε η 7η Ανάβαση για το Πρωτάθλημα ΟΜΑΕ του 2018 στην όμορφη και αρκετά κοντινή Μοσχοκαρυά με μόλις...22 συμμετοχές (και κανένα Ιστορικό!), δείχνει με τον πιο παραστατικό τρόπο την διαφορά: Κάτι λοιπόν κάνει σωστά ο Σ.Ι.Σ.Α., και αν υπάρχουν άνθρωποι και Αρχές που όντως θέλουν την πρόοδο του Σπορ, θα πρέπει να τον προσεγγίσουν, να τον συμβουλευτούν και να τον "μιμηθούν".
Δεν υπάρχει αγωνιστική εκδήλωση, και πόσω μάλλον ένα 24ωρο Ραλλύ Αντοχής 800 χιλιομέτρων, που να μην αντιμετωπίσει κάποια προβλήματα, που να μην επιδέχεται βελτίωσης και που να μην ωφεληθεί απο τα λόγια, τους επαίνους, τις κρίσεις, την κριτική και τις προτάσεις των συμμετεχόντων. Και επειδή είναι βέβαιο ότι η Λέσχη έχει ήδη αρχίσει τον σχεδιασμό του 22ου 24ωρου του 2019 (με το όνειρο και την επιδίωξη της "διεθνοποίησής" του, κάτι εφικτό λόγω της διοργάνωσης της Αθηναϊκής Εκκίνησης του Ιστορικού Monte απο τον Σ.Ι.Σ.Α. που θα τον κάνει ευρύτερα γνωστό στους Ιστορικούς κύκλους της Ευρώπης), κάθε λέξη και κάθε ιδέα για του χρόνου, θα έχει ιδιαίτερη σημασία και αξία.
*Ακολουθούν οι φωτογραφίες των Νικητών και διακριθέντων (πρώτη πενταδα 24ωρου, πρώτη τριάδα 12ωρου και νικητές Κατηγοριών) στην Εκκίνηση του αγώνα το πρωί του Σαββάτου από την Ελευσίνα (χωρίς προβλήματα παρκαρίσματος!), όταν όλοι ήλπιζαν για το καλύτερο. Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες και τερματίσαντες, με ευχές για ένα International 24 Hours Rally του χρόνου!
*Oι αναγνώστες που επιθυμούν να σχολιάσουν, πρέπει να κάνουν "κλικ" στον τίτλο του άρθρου και κατόπιν να γράψουν το σχόλιό τους στο τέλος.
Το Toyota Starlet 1300 (1982) των νικητών Γενικής του 24ωρου (και πρώτων Kατηγορίας G Group 2) Δημήτρη Ριζόπουλου και Αλέξανδρου Παπανδρέου (με 17,6 β.π.).
Οι Ι. Κατσαούνης και Μ. Μαθιός ήταν δεύτεροι Γενικής κατάταξης 24 ωρών, με 23 β.π. και το γνωστό τους VW Golf 1600 (Επίσης, ήταν πρώτοι στην Κατ. G Group 3).
Η τρίτη θέση Γενικής στο 24ωρο ήταν μία ακόμα διάκριση για τους Γιώργο Λάγγα και Ελένη Μαλτέζου, με την Alfa Roneo 75 του 1986 και 23,88 β.π.
Οι Γιώργος Θεοδοσίου και Γιώργος Λούμος με την Alfa Romeo GTV 2000 του 1983, ήταν τεταρτοι Γενικής στις 24 Ωρες, με 29,05 β.π. To πλήρωμα ήταν και πρώτο Κατηγορίας G Group 4.
Οι Δημήτρης και Άγγελος Κουνέλης με το BLMC Mini 1098 c.c. του 1978, έκλεισαν την πρώτη πεντάδα του 24ωρου, με 40,7 β.π.
ΕΠΑΘΛΟ 12 ΩΡΕΣ ΕΛΛΑΔΑ 2018
Ο Κανονισμός του 2018 για το 12ωρο προέβλεπε ότι θα υπολογιστεί η κατάταξη που θα είχαν οι συμμετέχοντες στον τερματισμό του "ημερήσιου" σκέλους στην Πάτρα, ανεξάρτητα αν αποφάσιζαν να συνεχίσουν ή όχι, αν εγκατέλειπαν πριν τον τερματσμό της Κυριακής ή αν έπαιρναν περισσότερους β.π. στο 24ωρο και τερμάτιζαν σε πιο πίσω θέσεις. Βάσει του Κανονισμού αυτού, στην Πάτρα προηγούντο στη ΓΕΝΙΚΗ κατάταξη τα πληρώματα Τρίκαρδου-Χατζή, Κονταράτου- Ιατρίδη και Κουνέλη-Κουνέλη (που εικονίζονται στην προηγούμενη φωτό). Οι τρείς πρώτοι Γενικής του 24ωρου εξαιρούνται απο την βράβευση του 12ωρου Επάθλου.
Οι Δημήτρης Τρίκαρδος και Χρήστος Χατζής με Porsche 944 του 1983, ήταν οι νικητές του Επάθλου των 12 Ωρών (έφτασαν στην Πάτρα πρώτοι με 8,5 β.π.), καθώς και πρώτοι νικητές της Κατηγορίας G Group 5. (Η φωτογραφία είναι απο την εκκίνηση της Ελευσίνας, όπου το πλήρωμα ξεκίνησε πρώτο με τον αριθμό 1 τιμής έννεκεν, λόγω της νίκης του στο 24ωρο του 2017).
Οι Χάρης Λιακωτίτης και Θάνος Ντζουμάνης με το όμορφο Datsun 240 Z του 1971 (2.753 c.c.), ήταν δεύτεροι Γενικής στην Πάτρα με μόλις 10,3 β.π., και κατετάγησαν δεύτεροι στο Έπαθλο των 12 Ωρών
Οι Θεμιστοκλής Κονταράτος και Ιούλιος Ιατρίδης με την Porsche 911 SC του 1980, ήταν τρίτοι Γενικής στην ανασυγκρότηση της Πάτρας (με 14,9 β.π.), συνεπώς τρίτοι και στο Έπαθλο των 12 Ωρών.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
Οι Κατηγορίες ως συνήθως ήταν η F και η G, ενώ η GT (Young Timers) είχε πολύ μικρή συμμετοχή. Οι F και G χωρίζονται σε Group (απο Gr. 2 μέχρι Gr. 5) για να υπάρχουν βραβεύσεις σε όλο το "ηλικιακό φάσμα" των αυτοκινήτων και να μην αποθαρρύνονται τα παλαιότερα οχήματα. (Οι νικητές Κατηγοριών που διακρίθηκαν και στη Γενική κατάταξη, αναφέρονται στις λεζάντες των προηγούμενων φωτογραφιών).
Πρώτοι στην Κατηγορία F Group 2 οι Μάκης Καρέλης και Μιχάλης Καρκαλέτσης, με VW 1200 του 1963.
Οι Γιώργος και Κωνσταντίνος Χρυσώτης με BMW 1802 του 1970 ήταν οι νικητές της Κατηγορίας F Group 4/5. (Η φωτογραφία της εκκίνησης δεν είναι σωστή, αλλά θα επανορθώσουμε σύντομα!).
Oι Δημήτρης Τσαπόγας και Άγγελος Μαρκαντωνάτος με το Leyland Mini 998 c.c. του 1979, ήταν νικητές της Κατηγορίας G Group 1
* Όλα τα αποτελέσματα Γενικής 24ωρου, 12ωρου και Κατηγοριών, ΕΔΩ:
https://www.sisa.gr/2018/10/%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%AD%CF%83%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-21o-%CF%81%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CF%85-24-%CF%8E%CF%81%CE%B5%CF%82-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1/
Καλησπέρα, ένα μικρό αλλά σημαντικό λάθος που θα έπρεπε να διορθωθεί από την σισα είναι τα 3 άτομα που λαμβάνουν μέρος σε ένα αγώνα αντοχής. Δεν θεωρώ σωστό τα δυο άτομα οδηγό και συνοδηγό που βγάζουν τα μάτια τους ο καθένας στην δίκη του πλευρά με τα τρία άτομα που αλλάζουν μετάξι τους για να είναι ξεκούραστα. Αν κάποιος λοιπόν θέλει και τρίτο άτομο θα πρέπει να ξεκινάει τουλάχιστον με 80-100 βαθμούς ποινής ...... αν και νομίζω ότι κανονικά υπάρχει σαν όρος αλλά έχω την αίσθηση ότι δεν τηρείται. Όπως επίσης θα πρέπει να ελέγχεται και το πλήρωμα αν αλλάζει θέσεις ....... διαφορετικά δεν υπάρχει λόγος να δηλώνεται οδηγός συνοδηγός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατανοητόν, αλλά ο κανονισμός δεν απαγορεύει ούτε περιορίζει την οδήγηση από τον δηλωμένο ως συνοδηγό (όχι επιβάτη). Το ίδιο, ως γνωστόν στον Ελληνικό μικρόκοσμο του Ιστορικού αυτοκινήτου, συμβαίνει στο πρωτάθλημα sporting ΟΜΑΕ, οπου μονίμως οδηγεί ο συνοδηγός και ο δηλωμένος ως οδηγός ανακηρύσσεται πρωταθλητής! Στο 24ωρο πιστεύουμε ότι ένας τρίτος επιβατης δύσκολα θα μπορεσει να μπει στο ρυθμό του αγώνα και να συνεργαστεί με τον οδηγο, αν αλλάξει θέση με τον συνοδηγό για το νυχτερινό σκέλος ας πουμε. Πάντως, και αυτό επιτρέπεται από τους κανονισμούς regularity της ΕΟ ΦΙΛΠΑ. Το σχόλιό σας σίγουρα θα διαβαστεί από τους οργανωτές, και να είστε σίγουρος ότι λαμβάνουν σοβαρά υπ' όψιν τους κάθε παρατήρηση.
ΔιαγραφήΑν θέλουμε να φτάσουμε σε πραγματικά "ευρωπαϊκό" επίπεδο, θα πρέπει να κοιτάξουμε λίγο και την εικόνα κάποιων (αρκετών...) αυτοκινήτων, που απείχαν παρασάγγας απο το πνεύμα της εποχής τους. Και για να μην καταντήσει στο μέλλον το 24 Ώρες Ελλάδα αγώνας "run what you bring" αντί για αγώνα κλασικών αυτοκινήτων, κάποιας μορφής αντικίνητρο για τα νεότερα (μετά το '85) "ιστορικά" αυτοκίνητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης ένας στοιχειώδης τεχνικός έλεγχος επιβάλλεται. Ειδικά για τη σωστή τοποθέτηση και σύνδεση των σενσόρων.
Φιλικά πάντα, και χωρίς πρόθεση κριτικής ή γκρίνιας.
Αυτό είναι ένα μεγάλο θέμα, που μόνο με τεχνικούς ελέγχους αλλά και ελέγχους αυθεντικότητας μπορεί να αντιμετωπιστεί. Ο Σ.Ι.Σ.Α. διαχρονικά οφείλει μέρος της δημοτικότητάς του ακριβώς στο οτι στις εκδηλώσεις του με το πιο "ελευθερο" σύστημα μέτρησης, δεχόταν πολλά αυτοκίνητα με αμφίβολη συμμόρφωση ως προς την κάρτα FIVA. Πέραν αυτού, όταν η τριακονταετια της FIVA και της FIA σήμερα θεωρεί σαν Ιστορικά αυτοκίνητα μοντελα του 1988, που διαθέτουν "σύγχρονη" τεχνολογία, ψεκασμούς, φρένα, αναρτήσεις, ABS κτλ. που τα κάνουν ταχύτερα, ασφαλέστερα και πιο ευκολοοδήγητα από τα μοντέλα ΕΩΣ 1970-1976 που εχουν τεχνολογία του '60, οι περισσότεροι τα προτιμούν γιατί είναι και φτηνότερα αλλά και "αναλώσιμα" σαν βάσεις (δείτε και τα αυτοκίνητα των νικητών και διακριθέντων όχι μόνο στις 24 ώρες αλλά και στο Monte). Πολλά διάσημα Ράλλυ και Ιστορικοί αγώνες στην Ευρώπη, για να διατηρήσουν υψηλό πρεστίζ θέτουν όριο συμμετοχών σε αυτοκίνητα συγκεκριμένου vintage (ηλικίας) ή/και μόνο σε μοντέλα που έχουν συμμετάσχει στους συγκεκριμένους αγώνες στο παρελθόν. Στη χώρα μας θεωρούμε απίθανο να γίνει κάτι τέτοιο και τα παλαιότερα και σπανιότερα αυτοκίνητα μπορούν να στοχεύουν μόνο σε διάκριση κατηγορίας F.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΑς γίνεται τεχνικός έλεγχος όχι μόνο για απαράδεκτα αυτοκίνητα αλλά και για κάποια αλλά τα οποία τα δήλωσαν με κυβικά άδειας ενώ στην πραγματικότητα φοράνε μεγαλύτερα μοτέρ και βρίσκονται εσκεμμένα σε λάθος κατηγορία. Να σαν να λέμε το πρώτο αμάξι γενικής το σταρλετ είναι 1300 ;;; �������� και όχι μόνο - και μην γράψει κανένας ότι είναι αγώνας χρόνου ..... όπως και να έχει είναι αλλά κυβικά, σε λάθος κατηγορία
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι καθόλου σωστό να γίνονται συγκεκριμένες αναφορές χωρίς στοιχεία, και μάλιστα ανωνύμως. Αν εσείς ή οποιοσδήποτε άλλος ήταν συμμετέχων στις 24 Ώρες και είχε αμφιβολίες για τον κυβισμό άλλου αυτοκινήτου, θα έπρεπε να είχε υποβάλλει ΕΝΣΤΑΣΗ, έχοντας και την επώνυμη και ενυπόγραφη ευθύνη της καταγγελίας του. Το να εκτοξεύουμε καταγγελίες ΜΕΤΑ τον αγώνα, είναι περισσότερο κουτσομπολιό παρά οτιδήποτε άλλο. Και αυτά όλα δεν σημαίνουν ότι αυτά που γράφετε (γενικά και οχι συγκεκριμένα) δεν έχουν συμβεί ποτέ ή δεν μπορεί να συμβαίνουν σήμερα, αλλά ο ΜΟΝΑΔΙΚΌΣ τρόπος είναι η επίσημη ένσταση και όχι η διασπορά φημών.
ΔιαγραφήΦυσικά ήμουν συμμετέχων,αλλά δεν θα μπω εγω στο μάτι του δακτύλου από κάποιους που θα έπρεπε να λειτουργούν πιο σωστά και δεν το κάνουν. Όσο για την απάντηση σας δεν περίμενα κάτι περισσότερο .... εκτός αν θέλετε να μου πείτε ότι και τα βιντεάκια που ανέβασε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που ανέφερα σας φαίνεται για 1300 κυβικά με ζαντολάστιχα διαστάσεων που θα έκανε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο να σέρνεται ακόμα περισσότερο από το κανονικό 1300. Όσο για την ανωνυμία μόνο εφόσον υπάρχει ..... την διατηρώ και όσο και για την ένσταση δεν χρειάζεται εφόσον τρέχουμε από αγάπη και δεν έχουμε κανένα κέρδος εκτός από εμπειρίες. Και για να μην μιλάμε όπως λέτε χωρίς στοιχεία .... είχα τέτοιο αυτοκίνητο και άλλαξα αρκετά μοτερ μέχρι να φτάσω και εγω στα επίπεδα του αναφερόμενου. Αν θέλετε λοιπόν να ακούγετε μια άλλοι φωνή αφήστε την και μην ψάχνετε να δικαιολογήσετε κανέναν .....
ΑπάντησηΔιαγραφήKAMMIA δικαιολογία δεν μπορεί να υπάρξει για όποιον εξαπατά την οργάνωση και τους συναθλητές του σε οποιοδήποτε επίπεδο συναγωνισμού (sporting ή regularity). Κανείς δεν εμποδίζει την φωνή σας, μόνο που δεν θα αλλάξει κάτι εφ' όσον δεν υπάρχει ένσταση που θα αποδείξει την ορθότητα ή μη της καταγγελίας. Δεν το αντιλαμβάνεστε αυτό; Ο κλοσμος θα πει ότι είναι έυκολο να πυροβολείς και να κατηγορείς πίσω απο την ασπίδα της ανωνυμίας, και το πως "φαίνεται" να πηγαίνει ένα αυτοκίνητο στο video δεν αποτελεί απόδειξη γιατί μπορεί απλά να φοράει κοντό κορωνοπήνιο. Αν γνωρίζετε και θυμάστε, το ίδιο είχε συμβεί στην sporting με το αυτοκίνητο του κ. Χ. Πλατή: Πολλές ανώνυμες κουβέντες και σχόλια, αλλά ποτέ καμμία ένσταση! Οπότε ο κ. Πλατής έκανε περίπου ο ίδιος..."ένσταση"στον εαυτό του, και άνοιξε το μοτέρ τού Starlet παρουσία κοινού!!! Τώρα για την περίπτωση του Σ.Ι.Σ.Α., που είναι μεν κάπως "ελαστικός" ως προς την ταύτιση των αυτοκινήτων με τα δελτία τους (προσοχή: Γίνονται δεκτά στην regularity και αυτοκίνητα με δελτία ΕΛΠΑ, και εκεί τα πράγματα περιπλέκονται!), σίγουρα "δεν αφήνει τίποτα να πέσει κάτω" όταν πρόκειται για θέματα που θέτουν σε αμφιβολία την αντικειμενικότητα και την ισονομία των διοργάνωσεών του. Αρα, σε σημαντικούς αγώνες όπως το 24 Ωρες, ας κάνει αυτεπαγγέλτως τεχνικούς ελέγχους στους τρείς πρώτους της Γενικής και στους πρώτους των Κατηγοριών.
Διαγραφή