Τετάρτη 14 Μαρτίου 2018

ΝΕΑ Κ.Υ.Α: ΚΑΤΑΚΑΫΜΕΝΟΙ ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ-FANS, ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΣΗΜΑΝΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΩΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ!

Είμαστε μια χαρούμενη ατμόσφαιρα, είμαστε!

Δεν είναι απαραίτητο να μπει κάποιος σε πολιτικές συζητήσεις και αναλύσεις, για να συμφωνήσει στο ότι αν ο ΣΥΡΙΖΑ (συνεπώς και οι υποστηρικτές του, βουλευτές, υπουργοί και οπαδοί -αν έχει απομείνει κανείς τέτοιος- των ΑΝΕΛ) είναι ικανός σαν Κόμμα και Κυβέρνηση σε ΕΝΑ πράγμα (το δεύτερο αναζητείται!), αυτό είναι η προπαγάνδα, μαζί με την δημιουργία στρατιών οπαδών που χωρίς πρόβλημα ή αιδώ βγάζουν το μαύρο άσπρο, δουλεύοντας για τον εξαγνισμό κάθε λάθους των κυβερνώντων. Είναι κοινή γνώση και διαπίστωση επίσης, η στρατολόγηση δεκάδων δημοσιογράφων, τόσο στα mainstream media (με τα καταστροφικά αποτελέσματα των αδειοδοτήσεων και λουκέτων τηλεοπτικών σταθμών, των φαινομένων τύπου Σαββίδη-Far West, των πτωχευμένων κομματικών ραδιοφώνων και των αποτυχημένων επανεκδόσεων εφημερίδων σαν το ΕΘΝΟΣ και τη ΝΕΑ ΣΕΛΙΔΑ), όσο και στα διαφορα μικρά, έως και περιθωριακά, sites και εντυπα. Φυσικά σαν "επιστήμονες" στο είδος με διδακτορικά σε δεκαπενταμελή και σε καταλήψεις, οι άνθρωποι επιλέγουν την οδό των "αθώων και άκακων συνεντεύξεων" σε δήθεν "άσχετα"  με την πολιτική αλλά σχετικά με το αντικείμενο έντυπα, όπως (για την περίπτωση της κυνικά χυδαίας ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗΣ απαγόρευσης κυκλοφορίας των Ιστορικών κατά παράβαση του κρατους δικαίου) περιοδικά ή sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου.
(Μιά παρένθεση εδώ, για τους "υπουργογλείφτες" της Ελληνικής κοινωνίας, αυτούς που περιμένουν με τις ώρες τους υπουργούς και τους γραμματείς να κόψουν κορδέλλες στις Εκθέσεις, και κορδώνονται μπας και βγουν φωτογραφία μαζί τους. Τους ενημερώνουμε ότι απο τους πολιτικούς μόνο ψέμμα μπορούν να εισπράξουν, και καλό δεν πρόκειται να δουν ποτέ, όπως δεν εχει δει καλό αυτή η χώρα απο την εποχή της επανάστασης του 1821 μέχρι σήμερα).
 Επί του θέματός μας, η νέα πιο "ευνοϊκή" Κ.Υ.Α. υποτίθεται ότι απο μέρα σε μέρα θα δημοσιευθεί, γιατί μαθαίνουμε ότι έχει ήδη υπογραφεί και σταλεί για τύπωμα στο Φ.Ε.Κ. Αυτό όμως που δεν πρέπει να ξεχαστεί ΠΟΤΕ, δεν είναι το τι έγινε πριν τον Οκτώβριο του 2017 και απο ποιούς (και δεν "ξεχνιέται", γιατί αποτελεί εσωτερικό θέμα του χώρου), αλλά ΤΟ ΤΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΑΙ ΑΝΟΗΤΟ ΣΦΑΛΜΑ ΕΚΑΝΕ Ο (υφ)ΥΠΟΥΡΓΟΣ, που απαγόρευσε συνολικά την κυκλοφορία κάθε Ιστορικού οχήματος με Ιστορικές πινακίδες (ανεξαρτήτως φορέα έκδοσης), τις οποίες ΝΟΜΙΜΩΣ και με Κρατική έγκριση είχε πληρώσει και αποκτήσει ο ιδιοκτήτης του. Αυτή η "αυθαίρετη" Κ.Υ.Α. που αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα κατάχρησης εξουσίας που μόνο σε απολυταρχικά καθεστώτα συναντάτο, θα συντριβόταν απο το Σ.τ.Ε. (αν ποτέ έφτανε, ή φτάσει), και αυτή την τεράστια ανοησία και φασιστική αντίληψη και πρακτική του "αποφασίζομεν και διατάσσομεν" (καθολικές απαγορεύσεις δεν νοούνται σε μια Δημοκρατία), επιχειρούν τα καραγκιοζάκια-πιόνια της εξουσίας να απαλύνουν με τις ΑΣΧΕΤΕΣ συνεντεύξεις στα "μέσα" που διαθέτουν, μεταθέτοντας την ευθύνη απο τον "καλό και γλυκομίλητο" υπουργό Συριζανέλ, στους "κακούς και μοχθηρούς" διοικητικούς παράγοντες των Ιστορικών Λεσχών και Ομοσπονδιών! Μιλάμε για την απόλυτη διαστροφή, και για την πιο χυδαία προπαγάνδα, με ακόμα πιο λυπηρό το γεγονός ότι υπάρχουν και κάποιοι υποτιθέμενοι "φίλοι των Ιστορικών" (στην πραγματικότητα troll της κυβέρνησης, ή και με προσωπικές αντιπαλότητες στον Ιστορικό μικρόκοσμο -κάτι που είναι και γελοίο αλλά και εντελώς αδιάφορο για τους πολλούς) που ανωνύμως συνηγορούν υπέρ του πανάσχετου (σύμφωνα με τα δικά του λόγια) "υπουργού της απαγόρευσης" και κατά των μελών, προέδρων και παραγόντων των Ομοσπονδιών, ακόμα και κατά της "πενταμελούς" που προσπάθησε να πείσει τους ανοήτους για την ανοησία τους (κατά το "Περί Μωρίας Εγκώμιον" του Ερασμου!).     Αυτό που πρέπει να καταλάβουμε, και μακάρι να μπορούσαμε να συμφωνήσουμε κιόλας, τουλάχιστον "επι της αρχής", είναι ότι "ο αντίπαλος" είναι (ήταν και θα είναι) ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, και στην συγκεκριμένη περίπτωση το "ξύλινο, άκαμπτο, και -κατά δήλωσιν- αριστερό κράτος", και όχι ο Χ ή Ψ πρόεδρος, "προεδράρα" ή και "προεδρίσκος" που πασχίζει να φέρει περισσοτερα Ιστορικά στη δική του Λέσχη (κάτι που ΟΛΟΙ κάνουν και θα κάνουν συνέχεια). Επαναλαμβάνουμε δε, ότι αυτοί που πήραν τις διάφορες (ΑΣΧΕΤΕΣ, ΑΠΟ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΟΧΗΜΑ) συνεντεύξεις, πέραν του ότι κάνουν "σωστά" τη δουλειά τους σαν προπαγανδιστές (άξιος "ο μισθός τους", γιατί επί Συριζανέλ ως γνωστόν κανείς "δικός μας" δεν χάνεται!), διαπράττουν και μέγα "δημοσιογραφικό" ολίσθημα (αν και οι γλείφτες υπουργών δεν νοούνται ως δημοσιογράφοι αλλά σαν σκυλιά της ΕΚΑΣΤΟΤΕ κυβέρνησης). Γιατί; Γιατί μεταφέρουν όλα τα ψέμματα και τις ανακρίβειες της εξουσίας, και μέσω των δηλώσεων του (υφ)υπουργού κατηγορούν πολίτες και παράγοντες του χώρου (συμπαθείς ή αντιπαθείς, άλλο θέμα αυτό) που παλεύουν όλη τους τη ζωή για τα Ιστορικά (όπως ακριβώς μετετέθη απο τους πολιτικούς στον Ελληνικό λαό η ευθύνη για το δράμα του Ευρώ, της πτώχευσης και των μνημονίων). Γιατί η πραγματικότητα είναι ότι ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΔΤΑΦΟΡΩΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΛΕΣΕ ΤΙΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ  ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΕΙ ΤΙΣ "ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ" ΚΑΙ  ΚΑΤΑΧΡΗΣΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ  ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, που καταγράφονταν απο πολλούς αλλά και απο ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΙΑΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ "ΑΡΧΗΣ" (κατα κύριο λόγο), και δεν πήγαν ΕΝΤΕΛΩΣ μόνοι τους να χτυπήσουν πόρτες οι Ιστορικοί, γιατί, παρά τις μεταξύ τους διαφορές, δεν είχαν κανένα λόγο να θέσουν θέμα. Αντίθετα, επι σειρά ετών είχαν γίνει μεγάλες προσπάθειες απο τις Λέσχες για να μπουν κάποιοι εσωτερικοί κανόνες και να γίνεται ένας, έστω στοιχειώδης, έλεγχος, στον οποίο αυτοί που αντέδρασαν έντονα και δεν υπάκουσαν ποτέ, ήταν ακριβώς οι ιδιοκτήτες των (κυρίως νεώτερων) Ιστορικών αυτοκινήτων. Αυτά για την τάξη, και με "υπουργογλείφτες" (ένθεν και ένθεν, αλλά και "ένθεν -κακείθεν"!) δεν πρόκειται να ασχοληθούμε ξανά. Δ.Π.

9 σχόλια:

  1. Συμφωνώ απόλυτα...με το άρθρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ ΔΠ , βλέπω μια εμπάθεια προς τον ΔΒ,Όλοι λένε ότι αυτός πήγε στο υπουργείο εσείς μόνο λέτε ότι τους καλέσανε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι γνωστό ότι εδω και χρόνια υπάρχει θέμα με τα Υπουργεία α)Οικονομικών και β)Μεταφορών και Δικτύων, μετά απο καταγγελίες που προήλθαν απο πολλές πλευρές (μία απο αυτές ήταν και ενός δυσαρεστημένου μέλους της ΦΙΛΠΑ). Το μεν Οικονομικών δεν ήθελε απώλεια εσόδων απο τέλη κυκλοφορίας, και επικοινωνούσε με το Μεταφορών ζητώντας του να ελέγξει τις Ιστορικές πινακίδες (που ήταν αρμοδιότητά του). Η αδυναμία συνεννόησης μεταξύ των κρατικών παραγόντων δεν έφερε αποτέλεσμα, αλλά οι σκληροί της τρόϊκα και της συνεργατικής (με τους ξένους) κυβέρνησης των τελευταίων ετών που επιβάλλει βαριά φορολογία σε κάθ πολίτη και κάθε δραστηριότητα (με "κοινωνικα" προσχήματα), έδωσαν τέλος στο story. Το αν και το ποιός πηγε ΑΤΟΜΙΚΑ και εκανε τι, όποιος το γνωρίζει με στοιχεία, ας μας το πει. Αδιάφορο, και ας υποστεί τις συνέπειες. Το άρθρο μας αναφέρεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στο πως αντέδρασε και έπραξε ο (υφ)υπουργός στις εισηγήσεις που δεχόταν, και αν η ΚΑΘΟΛΙΚΗ απαγόρευση ήταν σωστή κίνηση. Και βεβαίως στους όσους (και ΜΟΝΟΝ σε αυτούς) προσπαθούν να τον βγάλουν σωστό και ωραίο.

      Διαγραφή
  3. Βασικά το άρθρο σας δεν αναφέρεται μόνο σε αυτό και δεν έχω λόγο να τον βγάλω σωστό τον υπουργό.
    Αν εσείς από την άλλη έχετε στοιχεία ότι ο ΔΒ δεν πήγε στον υπουργό και ότι λέει είναι ψέματα θα παρακαλούσα και εγώ να τα καταθέσετε, εξάλλου η δουλειά του δημοσιογράφου είναι να φέρνει στην δημοσιότητα τα στοιχεία αυτά και όχι να μιλάει με υποθετικά επιχειρήματα για τον υπουργό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tυπικό της θλιβερής πολιτικής πρακτικής των ημερών μας: Σε καλώ να αποδείξεις οτι ΔΕΝ εισαι ενοχος, ενώ εφ' όσον σε κατηγορώ, οφείλω να παρουσιάσω τα στοιχεία του κατηγορητηρίου. Δεν ασχολούμεθα με το που πηγαίνει ο καθένας. Και ιδίως δεν ασχολούμεθα με ανωνύμους που επιμένουν να "ξεπερνούν" την υπουργική απόφαση της καθολικής απαγόρευσης. Αυτό ειναι το επίμαχο σημείο. Ο (υφ)υπουργός ας βγεί και ας πει επωνύμως ποιοί πήγαν και τον ενόχλησαν ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ τους. Αλλά δεν θα το πει, γιατί το υπουργείο απηύθυνε πρόσκληση γα συζήτηση επι του θέματος. Και το θέμα ήταν η καταχρηστική κυκλοφορία των Ιστορικών πινακίδων. Και επ΄αυτού, ότν όλοι κοιμόντουσαν (ή κυκλοφορούσαν) αδιάφοροι, απο το 2012 το Auto Classic EKANE ΣΩΣΤΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΣ ΑΡΘΡΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΘΑ ΈΡΘΕΙ. Και η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ είχε ζητήσει απο τις Λέσχες να ζητούν απο τα μέλη τους ένα e-mail για τις μετακινήσεις τους, για να έχει κάτι να πει στους κυβερνητικούς που την πίεζαν για έλεγχο. Και αυτά τα μέλη, επώνυμα και ανώνυμα, ΑΝΤΕΔΡΑΣΑΝ έντονα και ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ να συμμορφωθούν. Και σήμερα, έρχεται ένας κύριος που έγινε (υφ)υπουργός απο πολιτική καραμπόλα, και ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ το Ιστορικό σύμπαν, που μένει κλειδωμενο εδώ και έξη μήνες. Περιττή η συνέχεια της κουβέντας λοιπόν, και εφεξής παρακαλούμε μόνο επώνυμα σχόλια.

      Διαγραφή
  4. Δημοκρατία διακρίνω......

    Η φίλπα και ο ΔΒ δεν έχουν βγει δημόσια να διαψεύσουν τον υπουργό οπότε μέχρι τότε εγώ (και πολλοί άλλοι ) πιστεύουμε ότι φτάιει αυτός.
    Από την στιγμή που στο bloq υπάρχει η επιλογή " ανώνυμος"επιτρέψτε μου να τη χρησιμοποιήσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπάρχουν γεγονότα και μαρτυρίες.
    Ο πρόεδρος από το 2014 κήρυξε ανένδοτο αγώνα κατά της άλλης ομοσπονδίας όταν αυτή κατάφερε μέσω ενός πολιτικού να μπεί στο νόμο για τα ιστορικά. Απευθύνθηκε στη fiva αλλά αυτή σφύριζε αδιάφορα. Απευθύνθηκε μετά στο Υπουργείο και μόνο οι παρόντες και ελάχιστοι ξέρουν όσα ειπώθηκαν σχετικά με πινακίδες, παλαιότητα , κυκλοφορία των ιστορικών,αλλαγή καθεστώτος έκδοσης ιστορικών πινακίδων(λύσεις ευρωπαϊκών χωρών) και πάντα υπο το πρίσμα να μην μειωθούν τα έσοδα.Εκατοντάδες καταγγελίες πολιτών που κατέθεταν πινακίδες (και μας θεωρούν τζαμπατζήδες) έφταναν στο υπουργείο για την κυκλοφορία των ιστορικών. Όταν έγιναν οι προτροπές προς τους ιδιοκτήτες για τον περιορισμό των μετακινήσεων είχαν περάσει σχεδόν 2 χρόνια από την επισήμανση του γεγονότος από το AUTO CLASSIC. Το lobbying από προέδρους λεσχών- μέλη λεσχών& ομοσπονδιών, προς όλους τους χαμηλόβαθμους παρατρεχάμενους μέχρι υπουργό,αντιπροέδρο βουλής, συνεχίστηκε μέχρι τον Ιανουάριο. Η παρουσία τα τελευταία 3 χρόνια στο concour στο Φλοίσβο, εν ενεργεία στελεχών του υπουργείου, πρώην υπουργών κ.ά αναμφισβήτητη. Η κορύφωση του lobbying ξεκίνησε όταν ο Βούρδας εμφανίστηκε το 2017 σε κοπή πίτας λέσχης,συνεχίστηκε τον Ιούλιο, και κορυφώθηκε με το δράμα του φλοίσβου. Η διάσπαση του χώρου φάνηκε όταν λέσχη έβγαλε μόνη της ανακοίνωση και καλούσε το υπουργείο να την καλέσει για να δώσει τις προτάσεις της. οι ομοσπονδίες συναντούσαν τον ΒΟΥΡΔΑ χωριστά. Μετά τις διαπραγματεύσεις της 5μελούς και άλλων, ακούστηκε από επίσημα χείλη υπουργείου : ότι μας ζήτησαν τους το δώσαμε ! τι εννοούσε τις ημέρες πριν και μετά τους αγώνες; τις 2-3 ημέρες το μήνα; Μεχρι που οι διαπραγματευτές απελπίστηκαν και τώρα περιμένουν τις εκλογές να πείσουν με lobbying τους επόμενους;; Το μέλλον των ιστορικών περνά απο τις κρατικές ιστορικές πινακίδες.
    Ο δε πρόεδρος την κάνει με μικρά πηδηματάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Ανώνυμη δημοκρατία" δεν νοείται. Παμε πιο κάτω: Οι πολιτικοί έφταιγαν και τότε και τώρα. Οι πολίτες και τα στελεχη πρωτοβάθμιων και δευτεροβάθμιων σωματείων ιδιωτικού δικαίου μπορεί να λένε (και να ζητάνε) ό,τι θέλουν αλλά οι πολιτικοί είναι αυτοί που αποφασίζουν. Οι σημερινοί πολιτικοί αποφάσισαν κάτι λάθος, και ακόμα δεν το εχουν διορθώσει. Κατά τα άλλα όλα τα έχει αναφέρει το Auto Classic, ακόμα και το "μέγα λάθος" (κατά την προσωπική μας άποψη, και όχι την επαγγελματική η οποία και δεν ενδιαφέρει) του concours σε περιόδους μεγάλης οικονομικής κρίσης και ένδειας σημαντικού μέρους του κόσμου, και με κυβέρνηση που ψάχνει "αριστερά άλλοθι" για την επιβολή των σκληρότερων φορολογικών μέτρων απο καταβολής Ελληνικού κράτους. Αυτοί και μόνο είναι οι υπεύθυνοι της καθολικής απαγόρευσης, και η συζήτηση δεν έχει κανένα απολυτως νόημα όσο αγνοείτε εντελώς αυτό το γεγονός και επαναλαμβάνετε θέματα στα οποια δεν έχει κανένας αντίρρηση και τα είχαμε αναφέρει όταν συνέβαιναν. (Επίσης η επιλογή "ανώνυμος" δεν είναι δική μας αλλά της υπηρεσίας blogger. O καθένας πρέπει να δηλώνει επωνύμως τις καταγγελίες του).

      Διαγραφή
  6. Μπείτε αγαπητέ στο historic racing, διαβάστε το moto που κυκλοφορεί, το λέει καθαρά ποιος το ξεκίνησε , αν δεν είχε πάει εκεί ο πρόεδρος μάλλον ακόμα θα υπήρχαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή