Παρακαλούμε τους νέους αναγνώστες μας, τους όψιμους ενδιαφερόμενους, αλλά και όσους (παράγοντες αλλά ΚΑΙ δημοσιογράφους AUTO- MOTO) ανήκουν στους λεγόμενους "γλείφτες της εξουσίας" τρέχοντας σαν σκυλάκια πίσω απο τους διάφορους εφήμερους υπουργούς, υφυπουργούς και γραμματείς, καλώντας τους σε εκδηλώσεις, απονομές και εγκαίνια, να διαβάσουν ή να ξαναθυμηθούν αυτά που γράφαμε συνεχώς στο Auto Classic απο το 2012 για το θέμα. Παρατηρούμε εσχάτως διάφορους να περιτριγυρίζουν τον υφυπουργό Μαυραγάνη, με συνεντεύξεις και άρθρα, στα οποία μάλιστα εξαίρουν και την ...μεγαλωσύνη της σκέψης του! Ξεχνούν ότι αυτός ο τύπος, ο δικηγόρος απο την Αμάρυνθο που βρέθηκε απο πολιτική σπόντα σε θέση εξουσίας, δήλωσε ΚΥΝΙΚΑ ότι κλείδωσε όλα τα Ιστορικά οχήματα ΕΠΙΤΗΔΕΣ απο τον περασμένο Οκτώβριο, επειδή σαν Κράτος δεν μπορούσε να κυνηγήσει και να ελέγξει το (ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ) ποσοστό των Ιστορικών που έκαναν κακή χρήση, η πιο σωστά "κατάχρηση" δικαιώματος; Κράτος είσαι κύριε συριζοανελαίε-καταστροφέα κάθε θεσμού και μικροπωλητή της χώρας, και έχεις όπλα τα εργαλεία, τους νόμους, την αστυνομία, τα πρόστιμα του Κ.Ο.Κ, τα πάντα, άρα είσαι ως εκ της θέσεώς σου ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να έλέγχεις την σωστή και νόμιμη κυκλοφορία κάθε οχήματος επί των δημοσίων δρόμων. Εφ΄όσον σαν ΚΡΑΤΟΣ εκχώρησες το δικαίωμα έκδοσης πινακίδων του οποίου νομίμως έκαναν χρήση οι πολίτες, πρέπει και να φροντίσεις για την ορθή εφαρμογή του, γιατί η Ε.Ο ΦΙΛΠΑ, η ΕΛΠΑ, και βεβαίως η "λανθάνουσα" ΕΟΟΕ, ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ. Και ο έλεγχος της ορθής και νόμιμης κυκλοφορίας, ανεπαρκέστατε δημόσιε λειτουργέ, έγινε μέσω της ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ απαγόρευσης; Δεν ντρέπεσαι να το δηλώνεις σε ραδιόφωνα και έντυπα, καμαρώνοντας κιόλας; Και έρχονται οι ΓΛΕΙΦΤΕΣ του χώρου και σε χαϊδέυουν; Αμάν πια με τον ραγιαδισμό μας! Διαβάστε λοιπόν εδώ τι γράφαμε ΕΜΕΙΣ το 2015: http://autoclassic-magazine.blogspot.gr/2015/10/
ΚΑΙ ΙΔΟΥ ΕΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ "ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΥ" ΑΡΘΡΟΥ (ΒΡΕΘΗΚΕ Ο ΜΑΥΡΑΓΑΝΗΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ):
"Gut, λοιπόν", άρχισε ο Φριτς. "Θα το κάνουμε όπως Γερμανία, mutterland. Γιατί αύριο Γερμανοί πολλοί θα έρθουν να ζήσουν εδώ, επαρχία του Ράϊ....γκχχχχ, provinz Γερμανίας εννοώ, φίλοι, χαμπίμπ, εδώ sonne, oliven, meer (ήλιος, ελιές, θάλασσα), εμείς φέρουμε τα oldtimers μας, θέλουμε νόμους καλούς να τα κυκλοφορούμε. Θα βάλετε λοιπόν στα παλιά αυτοκίνητα, ας πούμε πριν το 1985, όχι ας πάμε στο 1980 καλύτερα να μην έχουμε αντιδράσεις απο εμπόρους (handler, ενοχλητικοί, argerlich, δεν φτάνουν Lidl, Praktiker και Media Markt στους Ελληνες;), θα βάλετε λοιπόν ένα χαμηλό τέλος και θα έρθουν όλοι να πάρουν πάλι τις πινακίδες τους φτηνά, μικρά και μεγάλα κυβικά το ίδιο. Και θα μελετήσουμε τι θα γίνει με τις πινακίδες των oldtimers, να έρθουμε να το κάνουμε του χρόνου. Λεφτά θα πηγαίνουν μόνο σε Κράτος, nein σε οργανισμούς. ΝΕΙΝ οργανισμοί! ΧΑ, ΧΑ, ΧΑ! Εμπρός, στρωθείτε στη δουλειά. SOFORT! JETZT! FUHREN! (αμέσως, τώρα, τρέξτε). ΧΑ, ΧΑ, ΧΑ! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!
ΚΑΙ ΙΔΟΥ ΕΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ "ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΥ" ΑΡΘΡΟΥ (ΒΡΕΘΗΚΕ Ο ΜΑΥΡΑΓΑΝΗΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ):
Ανασφάλιστα οχήματα: Εφτασαν τις 800.000! Πρόβλημα η διασταύρωση, δεν υπάρχει μηχανογράφηση
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΗΓΗ:ΙΝΤΕΡΝΕΤ
Αυτό είναι θέμα αντάξιο της μεγαλοσύνης της σκέψης του υφυπουργού ....