Με 98 συμμετοχές εκκινεί απο την Ακρόπολη (Διόνυσο) το πρωϊ του Σαββάτου, το 20ο Ραλλυ Regularity Αντοχής "24 ΩΡΕΣ ΕΛΛΑΔΑ" του Σ.Ι.Σ.Α. Το νούμερο-ρεκόρ (που θυμίζει τις όχι και τόσο παλιές εποχές του Ιστορικού Ακρόπολις που θυσιάστηκε στον βωμό ενός άγονου ανταγωνισμού μεταξύ της ΟΜΑΕ και της ΕΛΠΑ), έρχεται σε χτυπητή αντίθεση με τις φτωχές (σε αριθμό και όχι σε επίπεδο φυσικά) συμμετοχές του πρόσφατου και πολυδιαφημισμένου "Ιστορικού Ραλλυ Ελλάδος", δείχνοντας καθαρά τις προτιμήσεις των εμπλεκομένων στο ευγενικό και καθαρά χομπίστικο "Σπορ" του κλασσικού αυτοκινήτου Regularity (άλλη ιστορία τα Ιστορικά Sporting, που κι αυτά δεν τα χειρίζονται σωστά οι αρμόδιοι της ΟΜΑΕ-ΕΠΑ, γιατί δεν τους αναγνωρίζουν κάποιες "ιδιαιτερότητες" σε σχέση με τα σύγχρονα αγωνιστικά).
Ο χάρτης που ακολουθεί δείχνει την διαδρομή του 24ώρου, ενώ φετινή καινοτομία αποτελεί το ότι με την συμπλήρωση του 12ώρου (στην ανασυγκρότηση της Πάτρας), όσοι επιθυμούν μπορούν να σταματήσουν χωρίς να έχουν δηλώσει εκ των προτέρων αν επιθυμούν να συμμετάσχουν στο 12ωρο ή στο 24ωρο, και θα υπάρξει κατάταξη (και απονομή) σύμφωνα με τα μέχρι εκείνη την στιγμή αποτελέσματά τους.
Το Auto Classic θα συμμετάσχει για μια ακόμη φορά στην εκδήλωση με την γνωστή κόκκινη Alfa Romeo Giulia Nuova 1600, και οι φίλοι της στήλης (blog) μπορούν να περιμένουν πλήρη περιγραφή της όμορφης περιπέτειας "εκ των έσω". Αναρτώντας τον κατάλογο συμμετεχόντων, ευχόμαστε σε όλους καλά και διασκεδαστικά χιλιόμετρα και τονίζουμε ότι, για εμάς τουλάχιστον, η εκδήλωση αυτή μας δίνει την ευκαιρία της χρήσης του ιστορικού αυτοκινήτου μας σε όμορφες διαδρομές, και δεν τρελλαινόμαστε (ούτε μας χαλάει το κέφι) με τα αποτελέσματα των ειδικών δοκιμασιών, παρ΄ ότι θα κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε. Αυτή η αναφορά προφανώς δεν γίνεται για "να ανακοινώσει τους αγωνιστικούς στόχους του πληρώματος Δ. και Γ. Παπανδρέου" (!), αλλά για να ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙ όλους τους φίλους να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, και στις ημερήσιες και στις νυχτερινές διαδρομές, γιατί πρέπει να έχουν υπ' όψιν τους ότι ισχύει μόνο η αστική ασφάλεια έναντι τρίτων του αυτοκινήτου τους, και οι ίδιοι ΔΕΝ είναι αφαλισμένοι σαν πληρώματα. Οι οργανωτές, με πολυάριθμο προσωπικό και μελετημένες διαδρομές και ωράρια έχουν κάνει το παν για την ασφαλή διεξαγωγή του 24ώρου, αλλά απο εκεί και μετά είναι στο χέρι (και στο μυαλό) των συμμετεχόντων να φροντίσουν για έναν όμορφο αγώνα χωρίς συμβάντα. Και όσοι έχουν "αγωνιστικές ανησυχίες", ας μην ξεχνούν ότι ο κατάλληλος χώρος γι' αυτούς είναι τα Ραλλύ και οι Αναβάσεις των Ιστορικών Sporting, και όχι μια εκδήλωση Regularity που απευθύνεται κυρίως σε νορμάλ ιστορικά αυτοκίνητα (όλα καλοδεχούμενα βεβαίως), και που επιβραβεύει την ακρίβεια και την πλοήγηση, και σε καμμία περίπτωση την ταχύτητα.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ:
http://www.sisa.gr/uploads/files/START_LIST_24_HOURS_GREECE_2017.pdf
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου