Με εξαιρετικές καιρικές συνθήκες έγινε και ολοκληρώθηκε το απόγευμα της Κυριακής με τον τερματισμό και την απονομή στο Ναύπλιο, το ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΡΑΛΛΥ ΕΛΛΑΔΑΣ. Ο μεγάλος σε (χιλιομετρική) διάρκεια αγώνας που μετράει στα Κύπελλα Ιστορικών Ραλλύ FIA, διοργανώθηκε απο την ΟΜΑΕ με την βοήθεια διαφόρων παραγόντων, επιχειρήσεων και ιδιωτών απο τον χώρο του Ιστορικού αυτοκινήτου, στην θέση (και με τα "οργανωτικά μεγέθη") του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, που δεν έγινε φέτος γιατί η ΟΜΑΕ δεν κατάφερε να έρθει σε συμφωνία με την ΕΛΠΑ (ή το αντίθετο-ποσώς ενδιαφέρει) για την χρήση του ονόματος. Ετσι, παρά την πολύ καλή οργάνωση (για γερά πορτοφόλια, είναι αλήθεια, και αυτή ήταν η μία αιτία για τις λίγες συμμετοχές), ο αγώνας δεν είχε την αίγλη ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ. Οι διάφορες τοποθετήσεις ότι πρόκειται "για τον Εθνικό μας αγώνα" κτλ., έπεσαν στο κενό και εν πάση περιπτώσει ήταν μόνο για εσωτερική κατανάλωση, γιατί οι ξένοι συμμετέχοντες στις Κατηγορίες Sporting και Regularity, μόλις είδαν στο Ημερολόγιο της FIA ότι ο Ελληνικός Γύρος άλλαξε όνομα και δεν λεγόταν πια Ακρόπολις αλλά "Historic" (πολύ εμπνευσμένο για έναν Αγγλομαθή, το να ονομάζεται "Historic Rally" ένα...Historic Rally!!!), έχασαν κάθε πρόθεση συμμετοχής. Γιατί πρέπει κάποια στιγμή, οι όποιοι είναι υπέυθυνοι γι' αυτή τη φάρσα των ονομάτων, να μάθουν τέλος πάντων (ή πιο σωστά "να δεχτούν", γιατί το ξέρουν!) ότι το όνομα κάνει την διαφορά και για τους Ελληνες φίλους του Ιστορικού αλλά και για τους ξένους το ίδιο: Ολοι θέλουν να τρέξουν ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ, και όχι στο (άριστα οργανωμένο) "όποιο IΣΤΟΡIKO". Δεν είναι επαγγελματίες σαν μερικούς εκ των (ιδιωτών) οργανωτών, ούτε ακολουθούν κάποιο Πρωτάθλημα (σαν τους τέσσερις όλους κι όλους ξένους που ήρθαν να πάρουν "τυφλούς" βαθμούς). Είναι απλοί άνθρωποι, οι οποίοι δεν καίγονται σώνει και καλά να τρέξουν σε όποιον μεγάλο ή διεθνή αγώνα γίνει, αλλά θέλουν ΕΙΔΙΚΑ να συμμετάσχουν στο Ακρόπολις. Ελληνες και ξένοι. Αυτός ήταν ο δεύτερος και πιο ουσιαστικός λόγος για το ότι δεν υπήρχαν πολλές συμμετοχές, κάτι που ήταν το μοναδικό μελανό σημείο του αγώνα, που ήταν πραγματικά καλός απ' ότι δήλωσαν όλοι οι αγωνιζόμενοι (δηλαδή, ήταν καλός στην πράξη, και όχι μόνο επί χάρτου). Και οι αγωνιζόμενοι ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ, μια και η δική τους άποψη είναι η μόνη άποψη που έχει σημασία.
Τα αποτελέσματα της τρίτης μέρας έφεραν μόνο μια αναμενόμενη "ανατροπή", αυτή της αναρρίχησης του οδηγού Ε. Μανδρούκα και του συνοδηγού Ν. Τσάδαρη με την Porsche 911 RSR στην πρώτη θέση της Γενικής του Ελληνικού αγώνα (του διημέρου και του ασφάλτινου, γιατί οι Π. Παραδείσης- Ποιμενίδης είχαν κατακτήσει την πρώτη θέση της κατάταξης στο χωμάτινο σκέλος της Παρασκευής, που επίσης μετράει χωριστά για το Ελληνικό Πρωταθλημα Ιστορικών Sporting Rally). Παρά τα προβλήματα διαρροής λαδιού, οι χρόνοι στην άσφαλτο ήταν πολύ καλοί και κάλυψαν την διαφορά απο το Escort του Π. Παραδείση, παρά την άνοδο και του οδηγού Φ. Σταφυλοπάτη με τον συνοδηγό του Ν. Μαργέτη που κέρδισαν και τέσσερις Ειδικές με το (εργοστασιακό) Sunbeam Talbot Lotus. Στο τέλος, όπως θα διαβάσετε στην επίσημη σελίδα του αγώνα, όλοι (και ιδίως οι νικητές) είχαν μόνο καλά λόγια να πουν για τον αγώνα αλλά και ο ένας για τον άλλον. Θαυμάσια, λέμε εμείς, η τρίτη θέση των Σ. Πετρίδη και Α. Πάλλα με την Toyota Corolla 1600. Και ρεσιτάλ (που δεν ολοκληρώθηκε) απο τους Γ. Μουρτζούκο-Ν. Καραδημήτρη, που με την 2002 μάζεψαν ...7 πρώτες και δύο τρίτες θέσεις στις ασφάλτινες Ειδικές, μπαίνοντας με διαφορά επικεφαλής της Κατάταξης, αλλά εγκαταλείποντας απο μηχανική βλάβη στην 15η Ε.Δ. Επίσης, απο τρίτοι έως πέμπτοι τερμάτισαν στις 6 πρώτες ασφάλτινες Ειδικές οι Γ. Καλαϊτζιάν-Μ. Καλογηράτου με ένα Fiat Ritmo 130 TC, αλλά το πλήρωμα επίσης εγκατέλειψε.
*Στο Ευρωπαϊκό Sporting (τα αυτοκίνητα που είχαν δηλώσει για FIA) τερμάτισαν 11 και εγκατέλειψαν 3 πληρώματα.
*Στο Ελληνικό Ράλλυ Χώματος (μία ημέρα- 5 Ε.Δ.) τερμάτισαν 17 και εγκατέλειψαν 2 πληρώματα.
* Στο Ελληνικό Ράλλυ Ασφάλτου (δύο ημέρες-14 Ε.Δ.) τερμάτισαν 16 και εγκατέλιψαν 2 πληρώματα.
(Υπήρχαν πληρώματα που είχαν δηλώσει χώμα ή άσφαλτο ή και στα δύο).
Στην Regularity δεν άλλαξε η εικόνα του Σαββάτου, για την πρώτη θέση, αλλά οι Μαρκάτι-Τζιαμαρίνο πήραν για 0,7 β.π. την δεύτερη θέση απο τους Κονταράτο-Ιατρίδη, που έκαναν έναν πραγματικά θαυμάσιο αγώνα. Συνολικά τερμάτισαν 31 και εγκατέλειψαν 5 πληρώματα. Οι νικητές ήταν οι Σπύρος και Νικόλαος Μουστάκας (ο δέυτερος ηλικίας 9,5 ετών) με Αlfasud.
Πρέπει να τονίσουμε, ότι στην επίσημη σελίδα του http://historic.rallyofgreece.gr/2016/index.php/gr/ αναρτώνται εκτός απο τα αποτελέσματα και οι συνόψεις της κάθε ημέρας για την Sporting και την Regularity, και το γραφείο Τύπου της ιστοσελίδας παίρνει άριστα. Μακάρι αυτό να γίνεται για όλους τους αγώνες, και να συνοδευτεί και απο ενημέρωση των εκπροσώπων του Τύπου. Μπορείτε να διαβάσετε τις σύντομες περιγραφές κάθε ημέρας αλλά και τα σχόλια των πληρωμάτων εδώ: http://historic.rallyofgreece.gr/2016/index.php/gr/
Για το 2017, ευχόμαστε όλοι οι παράγοντες του Σπορ αλλά και όλοι οι συμμετέχοντες (εννοείται ότι αξίζουν ΘΕΡΜΑ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ συγχαρητηριαν στους αγωνιζόμενους του δύσκολου και επίπονου αγωνιστικά -και διοργανωτικά-Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδας για τις επιδόσεις και την προσπάθειά τους), να ενωθούν και να επαναλάβουν την φετινή διοργάνωση με το όνομα ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ, αλλά και μια μέριμνα σε χιλιόμετρα και κόστος και για τους λιγότερο άνετους οικονομικά (θα έπρεπε επίσης να σκεφτούν αν το χωμάτινο σκέλος έπρεπε να προηγείται των ασφάλτινων ή το αντίθετο, αλλά υπάρχει χρόνος μέχρι του...χρόνου γι' αυτό).
Τα αποτελέσματα της τρίτης μέρας έφεραν μόνο μια αναμενόμενη "ανατροπή", αυτή της αναρρίχησης του οδηγού Ε. Μανδρούκα και του συνοδηγού Ν. Τσάδαρη με την Porsche 911 RSR στην πρώτη θέση της Γενικής του Ελληνικού αγώνα (του διημέρου και του ασφάλτινου, γιατί οι Π. Παραδείσης- Ποιμενίδης είχαν κατακτήσει την πρώτη θέση της κατάταξης στο χωμάτινο σκέλος της Παρασκευής, που επίσης μετράει χωριστά για το Ελληνικό Πρωταθλημα Ιστορικών Sporting Rally). Παρά τα προβλήματα διαρροής λαδιού, οι χρόνοι στην άσφαλτο ήταν πολύ καλοί και κάλυψαν την διαφορά απο το Escort του Π. Παραδείση, παρά την άνοδο και του οδηγού Φ. Σταφυλοπάτη με τον συνοδηγό του Ν. Μαργέτη που κέρδισαν και τέσσερις Ειδικές με το (εργοστασιακό) Sunbeam Talbot Lotus. Στο τέλος, όπως θα διαβάσετε στην επίσημη σελίδα του αγώνα, όλοι (και ιδίως οι νικητές) είχαν μόνο καλά λόγια να πουν για τον αγώνα αλλά και ο ένας για τον άλλον. Θαυμάσια, λέμε εμείς, η τρίτη θέση των Σ. Πετρίδη και Α. Πάλλα με την Toyota Corolla 1600. Και ρεσιτάλ (που δεν ολοκληρώθηκε) απο τους Γ. Μουρτζούκο-Ν. Καραδημήτρη, που με την 2002 μάζεψαν ...7 πρώτες και δύο τρίτες θέσεις στις ασφάλτινες Ειδικές, μπαίνοντας με διαφορά επικεφαλής της Κατάταξης, αλλά εγκαταλείποντας απο μηχανική βλάβη στην 15η Ε.Δ. Επίσης, απο τρίτοι έως πέμπτοι τερμάτισαν στις 6 πρώτες ασφάλτινες Ειδικές οι Γ. Καλαϊτζιάν-Μ. Καλογηράτου με ένα Fiat Ritmo 130 TC, αλλά το πλήρωμα επίσης εγκατέλειψε.
*Στο Ευρωπαϊκό Sporting (τα αυτοκίνητα που είχαν δηλώσει για FIA) τερμάτισαν 11 και εγκατέλειψαν 3 πληρώματα.
*Στο Ελληνικό Ράλλυ Χώματος (μία ημέρα- 5 Ε.Δ.) τερμάτισαν 17 και εγκατέλειψαν 2 πληρώματα.
* Στο Ελληνικό Ράλλυ Ασφάλτου (δύο ημέρες-14 Ε.Δ.) τερμάτισαν 16 και εγκατέλιψαν 2 πληρώματα.
(Υπήρχαν πληρώματα που είχαν δηλώσει χώμα ή άσφαλτο ή και στα δύο).
Στην Regularity δεν άλλαξε η εικόνα του Σαββάτου, για την πρώτη θέση, αλλά οι Μαρκάτι-Τζιαμαρίνο πήραν για 0,7 β.π. την δεύτερη θέση απο τους Κονταράτο-Ιατρίδη, που έκαναν έναν πραγματικά θαυμάσιο αγώνα. Συνολικά τερμάτισαν 31 και εγκατέλειψαν 5 πληρώματα. Οι νικητές ήταν οι Σπύρος και Νικόλαος Μουστάκας (ο δέυτερος ηλικίας 9,5 ετών) με Αlfasud.
Πρέπει να τονίσουμε, ότι στην επίσημη σελίδα του http://historic.rallyofgreece.gr/2016/index.php/gr/ αναρτώνται εκτός απο τα αποτελέσματα και οι συνόψεις της κάθε ημέρας για την Sporting και την Regularity, και το γραφείο Τύπου της ιστοσελίδας παίρνει άριστα. Μακάρι αυτό να γίνεται για όλους τους αγώνες, και να συνοδευτεί και απο ενημέρωση των εκπροσώπων του Τύπου. Μπορείτε να διαβάσετε τις σύντομες περιγραφές κάθε ημέρας αλλά και τα σχόλια των πληρωμάτων εδώ: http://historic.rallyofgreece.gr/2016/index.php/gr/
Για το 2017, ευχόμαστε όλοι οι παράγοντες του Σπορ αλλά και όλοι οι συμμετέχοντες (εννοείται ότι αξίζουν ΘΕΡΜΑ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ συγχαρητηριαν στους αγωνιζόμενους του δύσκολου και επίπονου αγωνιστικά -και διοργανωτικά-Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδας για τις επιδόσεις και την προσπάθειά τους), να ενωθούν και να επαναλάβουν την φετινή διοργάνωση με το όνομα ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ, αλλά και μια μέριμνα σε χιλιόμετρα και κόστος και για τους λιγότερο άνετους οικονομικά (θα έπρεπε επίσης να σκεφτούν αν το χωμάτινο σκέλος έπρεπε να προηγείται των ασφάλτινων ή το αντίθετο, αλλά υπάρχει χρόνος μέχρι του...χρόνου γι' αυτό).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου