ΤΑ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ:
http://www.sisa.gr/uploads/files/GENERAL_CLASSIFICATION_24HRS_GR_TEMP.pdf
Αυτά είναι τα τελικά αποτελέσματα του 24 ΩΡΕΣ ΕΛΛΑΔΑ, μετά και απο την ακύρωση των Ε.Δ. Νο 17 και 18 (η τελευταία δεν έγινε) λόγω τυπογραφικού σφάλματος στην εκφώνηση. Ενστάσεις δεν έγιναν, και ο αγώνας ολοκληρώθηκε με την απονομή στην οποία παρευρέθησαν σχεδόν όλοι οι συμμετέχοντες το βράδυ της Δευτέρας στο Verde, Παπάγου. Λεπτoμέρειες μπορείτε να δείτε στο historicracing.gr (που λειτουργεί και πάλι δυναμικά), σε αυτόν τον σύνδεσμο: http://www.historicracing.gr/index.php?topic=2342.msg25597;topicseen#new. Φυσικά η ακύρωση των συγκεκριμένων Ε.Δ. ήταν μια σωστή αλλά και επιβεβλημένη ενέργεια της οργάνωσης, γιατί αν ολοκληρώνονταν και προς στιγμήν "μετρούσαν" (παρά την λάθος διατύπωση), είναι βέβαιο ότι θα ακυρώνονταν μετά απο την διαμαρτυρία (ούτε καν ένσταση) που θα έκαναν τα πληρώματα που θα χάνονταν. Το ότι μερικά πληρώματα κατάλαβαν το σφάλμα εκτύπωσης και "το διόρθωσαν" μόνα τους και αυτοβούλως, δεν σημαίνει ότι δεν υπήρχε λάθος. Και πρέπει να γίνει κατανοητό ότι αν γινόταν και η Νο 18, τότε θα ακυρωνόταν και αυτή. Εν πάση περιπτώσει ο Κανονισμός είναι σαφής όσον αφορά τα διακαιώματα της Οργανωτικής Επιτροπής αλλά και των συμμετεχόντων, οπότε το θέμα ούτως ή άλλως έχει λήξει. Υπήρξε βεβαίως και κατάταξη Επάθλου 12ωρου (εκτός βαθμολογίας) για όσους είχαν επαγγελματικές ή άλλες υποχρεώσεις και έπρεπε να επιστρέψουν στην βάση τους νωρίς, αλλά οι μόνο 6 συμμετοχές και η ..."φουσκωμένη" συγκομιδή βαθμών ποινής, δεν χρήζουν περαιτέρω αναφοράς. Αντιθέτως, οι 24 νικητές των 8 Κατηγοριών που αναφέρονται στη συνέχεια, έχουν κάθε λόγο να είναι ευχαριστημένοι, αφού δίκαια βραβεύθηκαν τερματίζοντας ένα εξαιρετικά δύσκολο αλλά και ίσως για πρώτη φορά τόσο ασφαλές (απο άποψη ωραρίων και χρόνων) Endurance Rally regularity.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ: http://www.sisa.gr/uploads/files/GENERAL_CLASSIFICATION_24HRS_GR_TEMP.pdf
Αυτά είναι τα τελικά αποτελέσματα του 24 ΩΡΕΣ ΕΛΛΑΔΑ, μετά και απο την ακύρωση των Ε.Δ. Νο 17 και 18 (η τελευταία δεν έγινε) λόγω τυπογραφικού σφάλματος στην εκφώνηση. Ενστάσεις δεν έγιναν, και ο αγώνας ολοκληρώθηκε με την απονομή στην οποία παρευρέθησαν σχεδόν όλοι οι συμμετέχοντες το βράδυ της Δευτέρας στο Verde, Παπάγου. Λεπτoμέρειες μπορείτε να δείτε στο historicracing.gr (που λειτουργεί και πάλι δυναμικά), σε αυτόν τον σύνδεσμο: http://www.historicracing.gr/index.php?topic=2342.msg25597;topicseen#new. Φυσικά η ακύρωση των συγκεκριμένων Ε.Δ. ήταν μια σωστή αλλά και επιβεβλημένη ενέργεια της οργάνωσης, γιατί αν ολοκληρώνονταν και προς στιγμήν "μετρούσαν" (παρά την λάθος διατύπωση), είναι βέβαιο ότι θα ακυρώνονταν μετά απο την διαμαρτυρία (ούτε καν ένσταση) που θα έκαναν τα πληρώματα που θα χάνονταν. Το ότι μερικά πληρώματα κατάλαβαν το σφάλμα εκτύπωσης και "το διόρθωσαν" μόνα τους και αυτοβούλως, δεν σημαίνει ότι δεν υπήρχε λάθος. Και πρέπει να γίνει κατανοητό ότι αν γινόταν και η Νο 18, τότε θα ακυρωνόταν και αυτή. Εν πάση περιπτώσει ο Κανονισμός είναι σαφής όσον αφορά τα διακαιώματα της Οργανωτικής Επιτροπής αλλά και των συμμετεχόντων, οπότε το θέμα ούτως ή άλλως έχει λήξει. Υπήρξε βεβαίως και κατάταξη Επάθλου 12ωρου (εκτός βαθμολογίας) για όσους είχαν επαγγελματικές ή άλλες υποχρεώσεις και έπρεπε να επιστρέψουν στην βάση τους νωρίς, αλλά οι μόνο 6 συμμετοχές και η ..."φουσκωμένη" συγκομιδή βαθμών ποινής, δεν χρήζουν περαιτέρω αναφοράς. Αντιθέτως, οι 24 νικητές των 8 Κατηγοριών που αναφέρονται στη συνέχεια, έχουν κάθε λόγο να είναι ευχαριστημένοι, αφού δίκαια βραβεύθηκαν τερματίζοντας ένα εξαιρετικά δύσκολο αλλά και ίσως για πρώτη φορά τόσο ασφαλές (απο άποψη ωραρίων και χρόνων) Endurance Rally regularity.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ: http://www.sisa.gr/uploads/files/GENERAL_CLASSIFICATION_24HRS_GR_TEMP.pdf
Η εκκίνηση του αγώνα έγινε στην Κόρινθο, όπως και ο τερματισμός μετά απο 24 ώρες. |
Η συμμετοχή του Auto CLASSIC (12ωρη λόγω του...MotoGP της Αυστραλίας που έπρεπε να παρακολουθήσουμε και να περιγράψουμε ζωντανά τα ξημερώματα!), στην πρώτη σύντομη ανασυγκρότηση στο Κουτσοπόδι. |
Εκκίνηση απο ανασυγκρότηση στην Κλειτορία |
Τερματισμός Α' μέρας (και 12ωρου Επάθλου) στα Λαγκάδια, και ανασυγκρότηση πριν την εκκίνηση της Β'μέρας (ή...Α' νύχτας!). |
Τίποτα σημαντικό, απλώς θέμα ηλεκτρικής ασφάλειας! |
Το όμορφο Mini είχε σουϊτα προβολέων ικανών να φωτίσουν νυχτερινή συναυλία! (Πολλά και καλά τα Mini του αγώνα, περισσότερα απο κάθε άλλη φορά) |
Στον χώρο της εκκίνησης στην Κόρινθο, θα γινόταν αργότερα αγώνας drift. |
Τα 66 αυτοκίνητα είναι πάρα πολλά αν τα δει κανείς συγκεντρωμένα στον ίδιο χώρο! |
Και πολλά BMW αλλά και αρκετά Porsche (δεν ήταν η μέρα των 911 πάντως. Αντιθέτως, τα "ταπεινά" 944 διέπρεψαν!). |
Ομως τα ΜINI ήταν τα περισσότερα! |
Και VW όλων των χρονολογιών και τύπων. |
Ενα απο τα εξαιρετικά αδικημένα μοντέλα της δεκαετίας του ΄70. Ευτυχώς σιγά-σιγά διασώζονται και εμφανίζονται ξανά. |
Συνωστισμός στον στενό δρόμο στα Λαγκάδια. |
Κλασσικό 131 με κλασσικό "Φιατάκια" τεχνικό! |
Τιμής έννεκεν η φωτο, για το συμπαθές αλλά ατυχήσαν πλήρωμα του VW. Until next time, because classic car racing is a...SWEET HABIT! |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου