Η αλήθεια είναι ότι περισσότερο με ένα άνετο και χορταστικό track day παρά με επίσημες δοκιμές αγώνα ταχύτητας έμοιαζε η σημερινή μέρα στα Μέγαρα- Athens Circuit. Και για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις σπεύδουμε να ξεκαθαρίσουμε ότι οι προσπάθειες, η προετοιμασία και τα έξοδα των οδηγών αξίζουν συγχαρητηρίων, όπως και η προσπάθεια της οργάνωσης να "μοντάρει" ένα ενδιαφέρον πρόγραμμα με τις λίγες συμμετοχές που είχε στη διάθεσή της. Η ταπεινή μας άποψη όμως είναι, ότι αφού έτσι κι αλλιώς καμμία Κατηγορία δεν συμπληρώθηκε για να "μετρήσει" βαθμολογικά, ίσως θα έπρεπε ο αγώνας να "ματαιωθεί" σαν πρωταθληματικός και να γίνει Track day με χρονομέτρηση και με έπαθλα (πιθανόν να έμπαινε και στο πρόγραμμα του Circuit Battles). Αυτό, μόνο και μόνο για να προστατευθεί το κύρος του Πρωταθλήματος, γιατί ελπίζουμε ότι στους επόμενους αγώνες οι συμμετοχές θα είναι περισσότερες, δηλαδή θα προστεθούν κάποιες ακόμα στις ήδη υπάρχουσες, για μια πιο αντιπροσωπευτική παρουσία των διάφορων κατηγοριών. Φυσικά, το γεγονός υπήρξε η θαυμάσια επίδοση του Sakis D. με το Audi STW, αλλά και το ότι στις τρείς επόμενες θέσεις των χρόνων και της αυριανής εκκίνησης, βρέθηκαν τα τρία αυτοκίνητα της Formula Saloon! Tαχύτατος ο Παπαπάσχος με το δυνατό Silvia, αναμενόμενα δυνατός ο Xατζηπαντελής με το Westfield, και πολύ γρήγορος και πάλι (όπως στη Ριτσώνα) ο Καμπάς με το MR2. Aκολούθησαν τα Ford των Γ. και Α. Κεχαγιά και στα αποτελέσματα θα δείτε και τους άλλους οδηγούς, όπως τον Λούκο με το Golf και τον Ταχτά στην πρώτη εμφάνιση με Kadett GTE. Αύριο θα ξεκινήσουν 11 αυτοκίνητα στον Α' αγώνα και 8 (μείον τα τρία της FS σύμφωνα με τον κανονισμό, εκτός αν τα επιτρέψουν οργανωτές και αγωνοδίκες για να τονώσουν το θέαμα) στον Β'. Ενδιαφέρον είχε η Formula που έγινε για πρώτη φορά μετά απο χρόνια, με τα μονοθέσια να είναι κατά 2" ταχύτερα, δηλαδή έγραψαν 1':00", έναντι 1':02" του πρώτου των αυτοκινήτων. Εγιναν και τρείς σειρές ελεύθερων δοκιμών με αρκετούς γύρους για τα περίπου 30 αυτοκίνητα της "παιδιάς" Circuit Battles, και αύριο οι αγώνες θα γίνονται εναλλάξ με το Time Trial. Σχόλια, παρατηρήσεις και επεξηγήσεις μετά τον αγώνα, που ευχόμαστε να είναι δυνατός και θεαματικός, αλλά και με αρκετούς θεατές υποστήριξης αφού και ο καιρός βοηθάει.
TO BLOG ΓΙΑ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ: Το Blog του περιοδικού Auto CLASSIC φιλοδοξεί να γίνει “το κέντρο της ενημέρωσης” για τις εκδηλώσεις, τα γεγονότα και την γενικότερη πορεία του κλασσικού αυτοκινήτου και των Ιστορικών αγώνων. Παρακαλούμε όλες τις Λέσχες, τα Clubs, τις εταιρείες και όποιον ασχολείται με το Ιστορικό αυτοκίνητο, να στέλνουν ανακοινώσεις, δελτία Τύπου, αναγγελίες και αποτελέσματα αγώνων, αφίσες, φωτογραφίες, κτλ., στο e-mail: papandreou@live.com για άμεση ανάρτηση.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου