Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΕΠΤΩΧΕΥΣΑΜΕΝ...(ΠΑΛΙ)

Ζητώ συγνώμη απο τους φίλους του ιστολογίου που δεν έχω ούτε τη διάθεση ούτε το κουράγιο να ασχοληθώ και να σχολιάσω τα, χωρίς αμφίβολία, μεγάλα και ενδιαφέροντα γεγονότα που εξελίσσονται στον χώρο των αγώνων, όπως: Οι καυγάδες της ΕΛΠΑ με την ΟΜΑΕ για την εκπροσώπηση της FIA, η απίστευτη ομολογία στον ραδιοφωνικό αέρα του Προέδρου της ΕΛΠΑ ότι "δεν ξέρει αν η ΕΛΠΑ μπορεί να διοργανώνει αγώνες, αλλά νομίζει πως όχι", και ότι "τα regularity της EΛΠΑ δεν είναι αγώνες αλλά εκδηλώσεις που μπορεί να γίνουν με την άδεια της...ΦΙΛΠΑ" (ΣΣ: Και με ...κανονισμούς FIA!!!;;;), οι πρακτικές των Συνδέσμων, η "εμπορευματοποίηση" των αγώνων, το ποιός θα κάνει το "Ράλλυ Ακρόπολις", κ.α. Και ο λόγος που δεν έχω διάθεση, είναι η πολιτική αλητεία που παρακολουθούμε στο μεγαλείο της απο όλες τις παρατάξεις, και ο εκβιασμός, για μια ακόμη φορά, του λαού μας, απο τη μια με τα άδεια ΑΤΜ και απο την άλλη με μια ατελέσφορη πολιτική υποτέλεια που οδηγεί όλο και μεγαλύτερες  μάζες πολιτών στην φτωχοποίηση. Σήμερα έμαθα με συντριβή, ότι ένας φίλος, απο τους κορυφαίους στον τομέα του (ηλεκτρονικοί υπολογιστές), έφυγε ξαφνικά μπροστά στην οικογένειά του, στα 51 του χρόνια, με άριστη σωματική και ψυχική υγεία. Εμείς όμως ξέρουμε ότι πρόκειται για άλλο ένα θύμα στον μακρύ κατάλογο των ικανών ανθρώπων που είδαν τις ζωές τους να αδειάζουν και να καταστρέφονται απο μια πολιτική που, τελικά, δεν μας οδήγησε πουθενά. Ατυχος λαός... Ακατάλληλοι οι κυβερνώντες, ακόμα πιο ακατάλληλοι αυτοί που επιλέγει ως "λύση". Το έργο παίχτηκε απο το 2009 δύο φορές, πάμε για τρίτη. Τόσο σας άρεσε ώστε θέλετε να το ξαναδείτε; Ποιόν απο αυτούς που βλέπετε στα τηλεοπτικά πάνελ να φωνάζουν χωρίς ποτέ να απαντούν στα καίρια ερωτήματα, θα εμπιστευόσαστε; Τρείς λέξεις: Ανεπαρκές πολιτικό προσωπικό. Πέντε χρόνια ταλαιπωρίας, ούτε οι μεν ούτε και οι δε καταλαβαίνουν μπιτ. Το Χρηματιστήριο "κρασάρισε", "οι επενδύσεις" ματαιώθηκαν, τα επιτόκια δανεισμού εκτινάχθηκαν, οι Ευρωπαίοι πέταξαν σαν στιμμένη λεμονόκουπα την κυβέρνηση αντιλαμβανόμενοι ότι δεν μπορεί να τραβήξει άλλο "αίμα", και αδιαφορούν πλήρως για την επόμενη μέρα: Το πολύ πολύ να "μας αγοράσουν" ακόμα φτηνότερα. Ομως, τόσο αυτοί που κυβερνούν όσο και αυτοί που καίγονται και λυσσάνε να κυβερνήσουν (με περίπου τον ίδιο τρόπο, μην έχετε αμφιβολία) θα έχουν εξασφαλισμένο μισθό και σύνταξη. Αλλοίμονο σε όλους τους άλλους: Σε εσάς. Σε εμάς. Στον μέσο Ελληνα ΜΗ δημόσιο υπάλληλο. Ολοι στον αέρα, να παρακολουθούμε αριθμητικές στις τηλεοράσεις: Με 180, θα έχουμε τη χαρά να φτωχοποιούμεθα και να πεθαίνουμε απο τον καϋμό του ικανού αλλά άνεργου, για ενάμιση χρόνο ακόμα! Με 170, θα ικανοποιήσουμε την περιέργειά μας στο σουρεαλιστικό ερώτημα του αν μπορεί μια μαρξιστική κυβέρνηση μιάς μικρής, πτωχευμένης, υπερδανεισμένης, εξαρτημένης και μη παραγωγικής χώρας, να επιβάλλει όρους οικονομικούς σε μια  καπιταλιστική Ευρώπη. ΑΝ επιβιώσουμε, θα το μάθουμε κι αυτό. Η, μάλλον. Δεν ξέρω... Συγχωρήστε μου πάντως την ακεφιά. Με την βαθμολογία των Ιστορικών πρωταθλημάτων του 2015, ας ασχοληθούν άλλοι, πιο αρμόδιοι... Δ.Π.

ΥΓ 1. Ναι, υπάρχουν διαφορές στις άλλες χώρες και στους λόγους που "πτώχευσαν". Ομως, υπήρξε και Μνημόνιο και Τρόϊκα και -φεύ- ΔΝΤ και σ' αυτές, δηλαδή στην Πορτογαλία και στην Ιρλανδία. Η πρώτη είδε το ΑΕΠ της να μειώνεται μόλις κατά 4%, και η δεύτερη να...αυξάνεται ελαφρά! Εχουν βγεί απο το μνημόνιο, δανείζονται κανονικά απο τις περίφημες "αγορές", και η ανεργία ποτέ δεν εκτινάχθηκε. Ενώ εμείς... Λένε για 25% μείωση του ΑΕΠ, αλλά ξέρει ο καθε ένας απο μας πόσα έχασε. Και είναι πολλά περισσότερα. Και ανεργία ΕΠΙΣΗΜΗ στο 26%. Και τρομακτική, αντισυνταγματική (πάντα σε σύγκριση με τις άλλες χώρες) φορολογία. Αστική καταστροφή. Οικονομική ερήμωση! Κάτι, κάποιοι πρέπει να φταίνε. ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΑΛΛΑ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΙΝΕ.

ΥΓ 2. ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Πολίτης περπατάει στον δρόμο. Ξαφνικά πετάγονται μερικοί τύποι με χατζάρια, μαχαίρια, τσεκούρια, κεφαλοθραύστες και ρόπαλα που γράφουν ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, και ορμούν να τον ξεκοιλιάσουν και να τον τεμαχίσουν! Εντρομος ο άνθρωπος το βάζει στα πόδια, αλλά αυτοί τον κυνηγούν ουρλιάζοντας, με τα τσεκούρια να σφυρίζουν στον αέρα. Μπαίνει σε ένα κτίριο, ανεβαίνει μια σκάλα με τον φόβο να του δίνει φτερά, αλλά οι διώκτες τον προλαβαίνουν, τον στριμώχνουν και υψώνουν τα σπαθιά και τα γιαταγάνια έτοιμοι να τον κομματιάσουν. Τότε, την τελευταία στιγμή, ο στριμωγμένος μελλοθάνατος βλέπει πίσω του μια πόρτα, και πάνω της, μια επιγραφή: "ΣΥΡΙΖΑ-ΚΙΝΔΥΝΟΣ. ΜΗΝ ΕΙΣΕΡΧΕΣΤΕ"!

(Την ερώτηση αλλά και την απάντηση για το τι θα κάνει, την αφήνω σ' εσάς!)


6 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για το άρθρο σας.
    Πρώτα τα σοβαρό θέμα:
    Το εύστοχο ανέκδοτο περιγράφει γλαφυρά και συνοπτικά το "στρίμωγμα "του ψηφοφόρου ,που τα τελευταία χρόνια ( άποψη μου ) προσπαθεί να ψηφίσει αυτόν που θα κάνει λιγότερο κακό στη χώρα με αντίκτυπο και στον ίδιο.

    Το "χομπίστικο " θέμα :
    "τα regularity της EΛΠΑ δεν είναι αγώνες αλλά εκδηλώσεις που μπορεί να γίνουν με την άδεια της...ΦΙΛΠΑ" (ΣΣ: Και με ...κανονισμούς FIA!!!;;;).

    Αγωνιστικές εκδηλώσεις ακριβείας(Regularity) είναι το ακριβέστερο.
    Ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ ,ή άσχετος(δύσκολο αφού έχει δάσκαλο τον παλιό) είναι ή κάτι ξέρει ! Συμφωνία με Ε.Ο ΦΙΛΠΑ (κάτω από το τραπέζι;;) Είδα κάγκελα ΕΛΠΑ στον ΣΙΣΑ και άκουσα ότι παρευρέθηκε και ο Πρόεδρος της ΕΛΠΑ.
    ΣΥΜΠΤΩΣΗ ;;; Όπως έλεγε και ο συγγραφέας ιστοριών Νουάρ Ρεξ Στάουτ "η σύμπτωση είναι μια λέξη που υπάρχει μόνο στα λεξικά".
    Ο κ.Αποστολίδης (είτε ξέρει , είτε δεν ξέρει τις απόψεις του Προέδρου ΕΛΠΑ)μάλλον δεν ανησυχεί ,διότι οι Διεθνείς Αγώνες (Ι.Ρ.Α και Ολυμπιακό) γίνονται με άδεια της FIA.
    Αν δεν γίνει το Φθινοπωρινό (με άδεια Ε.Ο ΦΙΛΠΑ )δεν θα γίνει και κανένα κακό.
    Πάντως στην Ελλάδα όλα γίνονται .
    Πως το λένε οι πολιτικοί ;;" Στην πολιτική δεν υπάρχουν αδιέξοδα ".
    Αρκεί να ξέρεις από κωλοτούμπες!!
    Έτσι λοιπόν αν ο πολίτης (που τον κυνηγάνε με τα τσεκούρια) δεν δώσει πλειοψηφία και δούμε κάποια αταίριαστη συγκυβέρνηση (ΣΥΡΙΖΑ...........),τότε μπορεί να συμβεί και στο Regularity (E.O ΦΙΛΠΑ με FIA!!) όπως λέμε ,μπριάμ ή τουρλού -τουρλού ή στραπατσάδα ή ψητό καρπούζι με φέτα!
    μπορεί να βγεί νόστιμο ! σε άλλους θα αρέσει σε άλλους όχι .
    Αλλά ας γλυτώσει η Ελλάδα και οι κυνηγημένοι πολίτες της πρώτα (με 180 ή 170 ;;) και θα τα βρούν οι αρμόδιοι του regularity ......

    Ένας Ρεγκουλαριτάς





    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναφερθήκαμε στη συνέντευξη που έδωσε στο Κανάλι 1 90,4 του Πειραιά ο Πρόεδρος της ΕΛΠΑ την Τετάρτη 10/12. Εκεί, σε ερώτηση του δημοσιογράφου απάντησε τρείς φορές ότι δεν ξέρει αν η ΕΛΠΑ μπορεί να διοργανώνει αγώνες, αλλά η γνώμη του είναι πως δεν μπορεί γιατί δεν είναι πια αγωνιστική Λέσχη. Αν αυτό λέγεται "πολιτική" και "διπλωματία", τότε οι λέξεις και οι έννοιες έχουν χάσει το νόημα και τη σημασία τους. ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ!!! Τώρα για τα περί "συμμαχιών", "συμφωνιών" κτλ, γνωρίζετε την άποψή μας: Οτιδήποτε γίνεται κάτω απο το τραπέζι μας βρίσκει αντίθετους. Πότε θα καταλάβουν όλοι αυτοί ότι ο κόσμος εκτιμά τις ντόμπρες θέσεις και τις καθαρές εξηγήσεις;;;
      *Διευκρινίζουμε ότι η ΕΛΠΑ διαθέτει το υλικό της σε όλους με συμβολικό κόστος "ενοικίασης", ότι η βόλτα του Προέδρου στο Φάληρο δεν σημαίνει απολύτως τίποτα πέρα απο το ενδιαφέρον του για τα αυτοκίνητα, ότι σε "γκάφες" τακτικής η ΟΜΑΕ συναγωνίζεται την διοίκηση της ΕΛΠΑ, ότι η FIA διατηρεί δεσμούς με τις Αρχές των διαφόρων χωρών που είναι θεσμικοί και όχι προσωπικοί οπότε μετά απο μισό αιώνα ΕΛΠΑ, δεν θα παραχωρήσει το pouvoir sportif μέσα σε ένα τρίμηνο στην ΟΜΑΕ (η οποία στέλνει επιστολές στους ξένους σαν μαθητής που καρφώνει τον συμμαθητή του), ότι η διαμάχη για το Ράλλυ Ακρόπολις φέρνει στο νου το ρητό περί όνου σκιάς μια και ο αγώνας ΔΕΝ είναι WRC- ας μπεί και πάλι στο ημερολόγιο και τα ξαναλέμε, και τέλος ότι το Ιστορικό Ακρόπολις θα γίνει -και καλό είναι να γίνει- απο την ΕΛΠΑ ως προς το Regularity.Η απορία, όσο κρατάει ο καυγάς, είναι για το Sporting, αλλά πιστεύουμε ότι θα τα βρούν μια χαρά στο τέλος, ίσως τραγουδώντας όλοι μαζί ένα... Α.Σ.Μ.Α.!

      Διαγραφή
    2. Άκουσα την συνέντευξη προς το τέλος .Δεν άκουσα σχετικά με το Regularty.H ΟΜΑΕ δεν ασχολείται, (με το regularity) και το άρθρο 49 αν δεν κάνω λάθος ορίζει εξ ίσου ΕΛΠΑ και Ε.Ο ΦΙΛΠΑ αρμόδιες να δίνουν άδεια.Αν ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ σκοπεύει να εκχωρήσει αυτό το δικαίωμα στην Ε.Ο ΦΙΛΠΑ , τότε δημιουργεί "μονοπώλιο¨και αυτό δεν είναι καλό .
      " Δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλεύεται" ,έτσι αντιμετωπίζει η ΟΜΑΕ την ΕΛΠΑ ,θέλει να την "αποδυναμώσει" γιατί εκτός απο τη δόξα υπάρχει και το χρήμα !
      Απο το πρώην αγωνιστικό τμήμα της ΕΛΠΑ ,δεν προήλθε το Α.Σ.Μ.Α;;
      Απομένει ο μαέστρος να τους συντονίσει για να το τραγουδήσουν !

      Ένας Ρεγκουλαριτάς.

      Διαγραφή
    3. Η ΟΜΑΕ δεν ασχολείται με το Regularity γιατί δεν είναι εκπρόσωπος ούτε της FIA ούτε (προφανώς) της FIVA. Ομως, KAI ένας αγώνας Regularity χρειάζεται άδεια απο την πολιτεία (Υπ.Προστασίας του Πολίτη ή Αστυνομική διεύθυνση) την οποία βάσει της αναθεώρησης του άρθρου 49 του Κ.Ο.Κ. μπορεί να χορηγήσει ΜΟΝΟ η ΟΜΑΕ προκειμένου για εθνικούς αγώνες. Γι' αυτό η ΕΟ ΦΙΛΠΑ χαρακτηρίζει τους αγώνες της FIVA B ή A Event, για να τους αδειοδοτεί μόνη της ως "διεθνείς". Η άποψή μου, χωρίς φόβο και πάθος και χωρίς ουδεμία συμπάθειαή το αντίθετο προς οποιαδήποτε πλευρά είναι, ότι αργά ή γρήγορα, μέσα στην επόμενη διετία το πολύ, η ΟΜΑΕ θα αποκτήσει την εκπροσώπηση της FIA και μάλιστα με την σύμφωνο γνώμη της ΕΛΠΑ. Τώρα, οι "κουτοπονηριές" τύπου "η regularity δεν είναι αγώνας αλλά εκδήλωση" προκειμένου να διοργανώνεται ολόκληρο πρωτάθλημα μόνο με άδειες δημάρχων, είναι ανεπίτρεπτες, και "επικίνδυνες" όσο και παράνομες σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. Σημειώστε δε, ότι κάποια στιγμή πρέπει να αντιληφθoύν ΟΛΟΙ οι συμμετέχοντες σε αγώνες (ή εκδηλώσεις, όπως θέλετε πείτε τις) regularity, πως είναι μέγα λάθος το να τρέχουν ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΙ (η ασφάλεια συνήθως είναι αστικής ευθύνης έναντι τρίτων και δεν καλύπτει το πλήρωμα). Ας πιέσουν τις "Αρχές" να τους ασφαλίζουν με την καταβολή μιάς μικρής επιβάρυνσης στο παράβολο. (Και παρακαλώ όχι άλλες technicalities. Ας συννενοηθούν να βρούν τον τρόπο. Αυτοί διοργανώνουν, οι συμμετέχοντςες πληρώνουν).

      Διαγραφή
  2. Κύριο για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους:
    Αρθρο 19 Κ.Ο.Κ
    1. Ο οδηγός οδικού οχήματος επιβάλλεται να έχει τον πλήρη έλεγχο του οχήματός του ώστε να μπορεί σε κάθε στιγμή να εκτελεί τους απαιτούμενους χειρισμούς. 2. Ο οδηγός επιβάλλεται να ρυθμίζει την ταχύτητα του οχήματός του λαμβάνων συνεχώς υπόψη του τις επικρατούσες συνθήκες, ιδιαίτερα δε τη διαμόρφωση του εδάφους, την κατάσταση και τα χαρακτηριστικά της οδού, την κατάσταση και το φορτίο του οχήματός του, τις καιρικές συνθήκες και τις συνθήκες κυκλοφορίας, κατά τρόπον ώστε να είναι σε θέση να διακόψει την πορεία του οχήματός του μπροστά από οποιοδήποτε εμπόδιο που μπορεί να προβλεφθεί και το οποίο βρίσκεται στο ορατό από αυτόν μπροστινό τμήμα της οδού. Υποχρεούται επίσης να μειώνει την ταχύτητα του οχήματός του και, σε περίπτωση ανάγκης, να διακόπτει την πορεία του, όταν οι περιστάσεις το επιβάλλουν.......κλπ
    Στο πραγματικό ρεγκουλαριτυ(όχι κρυφο sporting) ΟΤΑΝ ο οργανωτής σχεδιάζει με βάση το παραπάνω άρθρο και ο συμμετέχων το τηρεί ,δεν κινδυνεύει κανείς απο κινδυνο που μπορεί να προβλεφθεί. Η άδεια τέλεσης για ΜΗ εθνικούς αγώνες (εκδηλώσεις) διδεται ορθά δίδεται απο την ΕΛΑΣ(διότι το Υπουργείο ορθά ΟΛΟ το regularity θεωρεί εκδηλώσεις) οπως παρακάτω:

    ε) Για τις εκδηλώσεις των παλαιών αυτοκινήτων ιστορικού ενδιαφέροντος από τον Υπουργό Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, ή τις εξουσιοδοτημένες από αυτόν Αρχές, έπειτα από σύμφωνη γνώμη του νομικού προσώπου που εκπροσωπεί νόμιμα τα παραπάνω στη Διεθνή Ομοσπονδία Παλαιού Αυτοκινήτου (Δ.Ο.Π.Α) ή τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (Δ.Ο.Α.).
    Για δημάρχους δεν λέει τίποτα .....
    ΟΠΟΙΟΣ συμμετέχων αισθάνεται ότι κινδυνεύει ,παρότι ακολουθεί το άρθρο 19 του Κ.Ο.Κ και ΜΩΤ έως 50 χλμ/ω σε ΑΠΛΕΣ και Ε.Δ.Α έχει 4 επιλογές :
    α. αυτασφαλίζεται για κίνδυνο αφού δεν το κάνει ο οργανωτής . β. δεν συμμετέχει γ. συμμετέχει άλλα μόλις καταλάβει ότι κινδυνεύει σταματάει και πάει σπίτι του γ. πάει στον τερματισμό και κάνει ένσταση στη Λέσχη γιατί δεν βγαίναν οι απλές ούτε οι Ε.Δ.Α.
    Η επιβάρυνση είναι μικρή στο παράβολο,αλλά αναρωτιέται κανείς τοσα χρόνια διεθνείς αγώνες(εκδηλώσεις)regularity ,που έκαναν ΕΛΠΑ -ΦΙΛΠΑ το αντιμετώπιζαν -αντιμετωπιζουν λάθος ενώ θα μπορούσαν να επιβαρύνουν λίγο το παράβολο;;
    Όταν αποφασίσει να ασχοληθεί η ΟΜΑΕ και ζητάει "δικαιώματα απο το παράβολο" και υποχρεωτική την ασφάλιση του πληρώματος τότε τα ξαναλέμε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατ΄αρχάς, για να μην κουράζουμε τον κόσμο με νομικές (και νομικίστικες) ερμηνείες, σας παραπέμπω στην Παρ. 2 γ του Άρθρου 49 του Κ.Ο.Κ, που αναφέρει ότι για τους εθνικούς αγώνες αυτοκινήτων ιστορικού ενδιαφέροντος απαιτείται άδεια που αιτούνται οι εξουσιοδοτημένοι απο τον Υπ. Μεταφορών εκπρόσωποι των Διεθνών Ομοσπονδιών, ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΟ ΓΝΩΜΗ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Αρα, μόνο για ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ, ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΤΑΞH μπορεί να ζητήσει άδεια η ΕΟ ΦΙΛΠΑ χωρίς την σύμφωνο γνώμη της ΟΜΑΕ, εκτός βέβαια αν χαρακτηρίσει τους "αγώνες" της διεθνείς (μιλάμε πάντα για regularity και όχι για sporting όπου τα πράγματα είναι πιο σαφή). H λέξη "αγώνες" λοιπόν, εφεξής "απαγορεύεται" για την regularity, και αντικαθίσταται απο το "εκδηλώσεις". Καλά...Είναι δύο φορές ηλίθιος όποιος νομίζει τον απέναντί του για βλάκα ή αφελή! Πιο σημαντικό ωστόσο είναι το θέμα της ατομικής ασφάλισης. Το επιχείρημα "οδηγείτε σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. ή καθίστε σπίτι σας" είναι οπωσδήποτε βολικό για τους οργανωτές, αλλά αδύναμο, κατά την άποψή μας, για την πραγματική ζωή, όπου ακόμα και οδηγώντας για να πάμε σπίτι μας χωρίς να βιαζόμαστε, "παραβιάζουμε" ΠΑΝΤΑ τον ΚΟΚ, όχι στα κόκκινα φανάρια και στα STOP βέβαια, αλλά στη (μη) τήρηση των ορίων ταχύτητος, δηλαδή των 30, 40 και 50. Μετά βεβαιότητος σας λέω, ότι αν επιχειρούσαμε σε μία αγωνοεκδηλωση ή εκδηλωσοαγώνα Regularity να τηρήσουμε 100% τον Κ.Ο.Κ., θα έιχαμε τεθεί εκτός αγώνα απο καπέλλα πριν την ανασυγκρότηση! Ας μην παίζουμε λοιπόν και ας μην "κοροϊδευόμαστε" με αυτό το θέμα, αλλά ας αναζητηθεί μια λύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή