Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

GOLDEN RALLY SHOW. ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΕ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ. (ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ, ΜΕ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΘΕΜΑΤΑ)

Με μεγάλη συμμετοχή αγωνιζόμενων αλλά απρόσμενα μέτριο αριθμό θεατών (όσον αφορά τα εισιτήρια που κόπηκαν), ολοκληρώθηκε το "επαγγελματικά διοργανωμένο", κυρίως ως προς την δημοσιότητα στο Internet, Golden Rally Show στον περιβάλλοντα χώρο του ΟΑΚΑ. Οι αγώνες σε parking και σε βιομηχανικούς χώρους είναι διαδεδομένοι στο εξωτερικό, όπου οι οδηγοί πραγματικά δισκεδάζουν και οι θεατές μπορούν να δουν εκ του σύνεγγυς τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να περνούν 10 και 20 φορές μπροστά τους καθώς πηγαινοέρχονται στις μικρές ευθείες των πάρκινγκ. Ναι, δεν υπάρχουν "στροφές", δεν υπάρχει φυσικό περιβάλλον, δεν αναπτύσσονται ταχύτητες και δεν "απλώνουν" τα μοτέρ (1η-2α συνέχεια). Ομως όποιος θέλει να οδηγήσει θεαματικά και γρήγορα το καταφέρνει προς τέρψιν των θεατών, και εκτός της διασκέδασης των οδηγών, το να γίνεται ένας αγώνας μέσα στη πόλη όπως ο συγκεκριμένος, είναι κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για το Σπορ, τους οδηγούς και τους χορηγούς. Απλώς, ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Και η διαφήμιση ΕΧΕΙ ΚΟΣΤΟΣ. Πολλές καλές εκδηλώσεις και εκθέσεις περνάνε απαρατήρητες γιατί οι οργανωτές πιστεύουν ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ ότι μόνο με το facebbook έχουν καλυφθεί, άντε και τίποτα πεντάλεπτα σε "χορηγούς επικοινωνίας" σε άσχετες ώρες. Χρειάζεται εκτεταμένη αφισοκόλληση, πολλά ραδιόφωνα, σποτ σε μεγάλα κανάλια, δηλαδή κεφάλαια και ρίσκο για να έρθει ο ΠΟΛΥΣ κόσμος. Κατανοητόν ότι αυτό σήμερα δεν το κάνει κανείς, απλά αποτελεί μια εξήγηση για τα μόλις 1.300 εισιτήρια που κόπηκαν (το διήμερο;) όπως διαβάσαμε αλλού -διατηρούμε επιφύλαξη μέχρι να το επιβεβαιώσει η οργάνωση.
 Στα Ιστορικά (που ήταν πολύ λίγα, γιατί τόσες αποχές;) υπήρξαν παράπονα σχετικά με το κατά πόσο ήταν νόμιμο από πλευράς κανονισμών ένα (τουλάχιστον) αυτοκίνητο. Το "παρατηρήσαμε" κι εμείς. ΟΚ, "παράξενο"! Ομως, αν τρέχαμε μαζί του και είχαμε πρόβλημα, απορία ή απλά περιέργεια, και ήταν φυσικά στην Κατηγορία μας, θα κάναμε ένσταση. Αυτή η παράξενη φάση να μιλάμε για "παρανομίες" αλλά να μην κάνουμε ποτέ ένσταση, δεν βοηθάει! Δηλαδή τι, αν είναι όντως ο άλλος "γειά σου", τον αφήνουμε ανενόχλητο να "κοροϊδεύει" τους συναθλητές του αγώνα τον αγώνα; Η μήπως δεν είμαστε σίγουροι, οπότε δεν κάνουμε ένσταση μπας και τη χάσουμε; Ε, δεν γίνεται και τα δύο, αλλά μόνο το ένα: 'Η ένσταση, ή συγχαρητήρια και μετά σιωπή.
 Πολλά γράφονται και πολλά θα γραφτούν για το 1ο GRS, λόγω (και) της "πολωμένης" κατάστασης στην ηγεσία του Σπορ και στα "στρατόπεδα" (με την θετική έννοια της "αντιπολίτευσης") που έχουν δημιουργηθεί. Θα δοθούν απαντήσεις σίγουρα (και σύντομα), ενώ φαντάζομαι θα ακολουθήσει και σχετική εκθεση του Σ.Ο.Α.Α., ιδίως για το (χωρίς συνέπειες) ιατρικό περιστατικό του Σαββάτου (όντως, υπήρξε άμεση ανακοίνωση του Συνδέσμου). Και αφού δηλώσω για μια ακόμα φορά ότι εκδηλώσεις σαν κι αυτήν μέσα στην Αθήνα ΕΙΝΑΙ ΘΑΥΜΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΕΣ (αλλά και ότι πρέπει να δοθούν απο όλους κατ' αρχάς συγχαρητήρια στους οργανωτές για την πρωτοβουλία και την προσπάθεια), ας μου επιτραπεί να αναφέρω το μόνο θέμα που, εδώ και εβδομάδες,  δεν μου έκανε καλή εντύπωση: Δεν είναι κάτι οργανωτικό (οι κρίσεις στους αρμόδιους) αλλά έχει να κάνει με την έντονη "χρησιμοποίηση" των ονομάτων των Μεγάλων Απόντων του Ελληνικού motorsport, για εξ' ίσου έντονα εμπορικούς λόγους (η απονομή Κυπέλλων με το άνομά τους, άλλο θέμα). Ο Σ.Ο.Α.Α. με μια λιτή ανακοίνωση προ ημερών πήρε θέση ως προς την αυθαίρετη χρήση του ονόματος "Μεμοριαλ", αλλά δεν ήταν αρκετή, πάντα κατά την άποψή μου. Η τιμή στους μεγάλους Ελληνες οδηγούς που δεν είναι πια κοντά μας, δεν αποδίδεται "χρησιμοποιώντας τους" προς όφελος μιας διοργάνωσης, ας το θυμόμαστε αυτό για του χρόνου. Δ.Π.

50 σχόλια:

  1. σχετικα με την νομιμοτητα: ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ! Δυστυχως, ενω η αρχη γνωριζει οτι το θεμα αυτο (και κυριως οι υπερκυβισμοι) δημιουργει κακο κλιμα και ερριδες αναμεσα στους αγωνιζομενους, δεν φροντιζει να θεσμοθετησει και να κανει ελεγχους, λες και δεν την ενδιαφερει το κυρος των αθλητων της. Θυμαμαι οτι ΕΓΓΡΑΦΩΣ ειχα ζητησει απο την οργανωση και την ΟΜΑΕ να λυσουν με δικα μου εξοδα το σταρλετ μου μετα το προπερσινο ιστορικο Ακροπολις , αν τερματιζα με καλη επιδοση. Αυτο εγινε, αλλά κανεις δεν εδωσε σημασια στο αιτημα μου, που συνοδευοταν απο ολοκληρο σκεπτικο (ειχε βουηξει ο τοπος οτι ηταν υπερκυβισμενο, κι εγω απλα ζητουσα απο την αρχη -ως ωφειλε-να με προστατεψει). Ειναι σαν να μην θελουν να ξεκαθαρισουν καποιες καταστασεις.
    Τι πιο απλο απο 1) Να σφραγιζονται οι κινητηρες μετα απο επισκευη τους απο εναν τεχνικο εφορο με επισημο πρακτικο ογκομετρησης και να ανακοινωνονται οι αγωνιζομενοι που το εχουν αποδεχθει και 2) Να καθιερωθει με εγκυκλιο η υποχρεωση καθε αγωνιζομενου -για να μπορει να τρεξει- να μην εχει καμμια οικονομικη απαιτηση σε ελεγχο κυβισμου και σχεσεων μεταδοσης. . Δεν το υπογραφεις, δεν τρεχεις...
    Χ.Πλατης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ επώνυμα σχόλια μόνο. Επαναλάβατε το σχόλιό σας με το όνομά σας, διαφορετικά θα διαγραφεί, γιατί κάνει αναφορές σε τρίτους που μπορεί να είναι ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Επίσης, η ισχύς των επιχειρημάτων αυξάνεται αν το επίπεδο διατηρείται υψηλό, και το αντίθετο. Οι χαρακτηρισμοί σε οδηγούς είναι απαράδεκτοι. Πως το βλέπετε; Ο ένας "κύριος" και οι άλλοι "μαιμού κουλομαρίες"; Παρακαλώ να ανακαλέσετε, εαν θέλετε να συνεχίσετε να σχολιάζετε στο auto classic. Δ.Π..

      Διαγραφή
    2. παρατηρώ σοβαρό πρόβλημα οράσεως "κύριε" ανώνυμε" Δεν είδατε τον Κύριο Λυκάκη στο πρώτο σκαλί του βάθρου να βαστά περιχαρής το κύπελο που του χάρισε ο ταπεινός σκαραβαίος αλλά ούτε και τις φωτογραφίες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο,η επίσκεψη σε οφθαλμίατρο έπρεπε να είχε γίνει από εχτές.

      Γαιτανης Ιωσηφ.

      Διαγραφή
    3. ΕΓΙΝΕ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΣΧΟΛΙΟΥ ΜΕ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΑΠΟ ΑΝΩΝΥΜΟ. ΖΗΤΗΣΑΜΕ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ ΕΠΩΝΥΜΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΕΣΕΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ. ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΙΧΜΗΡΟΙ ΚΑΙ ΚΑΥΣΤΙΚΟΙ, ΕΠΩΝΥΜΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΤΙ. ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΠΟΡ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΙΔΙΩΤΕΣ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΝ ΣΚΛΗΡΗ ΚΡΙΤΙΚΗ, ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ.

      Διαγραφή
  3. Χάσατε το νόημα κύριε Παπανδρέου.σβήστε τα όλα λοιπόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορούμε να συζητάμε ανωνύμως. Παρακαλώ επωνύμως, και το...απωλεσθέν νόημα θα βρεθεί σίγουρα. Πάντως επαναλαμβάνω ότι οι προσβλητικοί χαρακτηρισμοί αποδυναμώνουν τις όποιες θέσεις. Δ.Π.

      Διαγραφή
  4. Οι έλεγχοι (αυτεπάγγελτοι ή μέσω ένστασης) είναι υγεία! Όλα τα άλλα είναι κουτσομπολιά! Αλήθεια γιατί δεν έγινε απονομή στην κατηγορία 1-2 (Λυκάκης) αλλά μόνο στην 3-4 (Τσαλαματάς)? Αν δεν κανω λαθος είχαν αθλοθετηθεί σχετικά έπαθλα. Ο Λυκάκης οδήγησε παρα πολύ όμορφα έναν πολύ δυνατό σκαραβαίο ο οποίος όμως εκτός απο την δύναμη που είχε έστριβε κιόλας. Πολύ δυνατή και καθαρά και στρωτά οδηγημένη και η Alpine. Το αποτέλεσμα της κόντρας των δύο που θα έπρεπε να μας μείνει είναι η ωραία οδήγηση και όχι οι εξω-αγωνιστικές κορώνες και υπονοούμενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  5. ανωνυμε καραγκιοζακο , πρωτα απ'ολα απονομη κυπελου κλασεως στον σεβαστο συναθλητη μας Λυκακη εγινε , το κυπελο στην μνημη του αγαπημενου μας Σπ.Τσινιβιδη δεν του απενεμηθει κι ο λογος ειναι η μη προσελευση του αλλου αγαπημενου μας συναθλητη Μακη Σαλιαρη για λογους υγειας . Δεν θα πεσω στο επιπεδο σου , να δικαιλογησω στις ανοησιες σου τα σχετκα με alpine .Θα γραψω μονον οτι , διαφωνησα εντονα με το θεμα ενστασης στον αγωνα αυτον που εξ αρχης καταχωρηθηκε σαν γιορτη -σοου με σκοπο την προσελκυση του κοσμου κι οχι τις (χρονιες διαφορες αποψεων του αθλητικου μας ηθους ) τις οποιες διαφορες θα μπορουσαν οι αγωνιζομενοι να ελυναν σε πρωταθληματικους και αλλους αγωνες .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παρακαλώ προσέχετε τους χαρακτηρισμούς σας. Το γεγονός, κατά την άποψή μας, είναι ότι ουδείς, αργός ή γρηγορος, δεν μπορεί να "παραβαίνει" τους τεχνικούς κανονισμούς και να του λένε και μπράβο απο πάνω. Επίσης, πολύ σωστά σε ένα φιλικό αγώνα της έκτασης του GRS δεν θα έπρεπε να γίνουν "αυτεπάγγελτες" ενστάσεις που θα χάλαγαν την όμορφη εικόνα. Αρα, μένει στην υπευθυνότητα των οδηγών να συμμορφωθούν με τους κανονισμούς. Πιστεύουμε ότι η περίπτωση Χ. Πλατή τα λέει όλα, γιατί ακριβώς οι πιο γρήγοροι οδηγοί πρέπει να είναι απόλυτα νόμιμοι και ιδιαίτερα προσεκτικοί.Δ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα υπαρχει κατι που πολλοι "δυσκολευονται" να κατανοησουν. Η Ενσταση προστατευει τον αθλητη που εχει καλη επιδοση και ειναι νομιμος. Ηθικα και αθλητικα. Και η προστασια αυτ πρεπειι να γινει ΚΑΘΗΚΟΝ για καθε Αρχη ή οργανωτη. Αλλιως οργιαζουν οι καφετεριες και σπιλωνονται υποληψεις...
    Χρ. Πλατης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα Χρυσόστομε! Ακόμα περισσότερο δε σε ενα κύκλωμα σαν τους Ελληνικούς αγώνες όπου κανείς χεράς δεν μπορεί να διανοηθεί οτι είναι αργότερος απο κάποιον άλλο, αλλά ντρέπεται (ή κωλώνει) να κάνει ένσταση... Χρόνια Πολλά Χρήστο!

      Διαγραφή
  8. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ! Δ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Επειδή ζούμε στην χώρα της «Φαιδράς πορτοκαλέας» όπου φωνάζει ο κλέφτης για να φοβηθεί ο νοικοκύρης , είμαι υποχρεωμένος να τοποθετηθώ δημόσια για τα θέμα που δημιουργήθηκε την Κυριακή 21/12 στο Golden Rally Show. Δεν πρόκειται όμως ν’ ασχοληθώ με ανώνυμους υβριστές (και μερικούς επώνυμους στο facebook) γιατί η βαρύτητα μιας γνώμης είναι ανάλογη του ονόματους που την εκφέρει.
    Με τον συναθλητή μου κο Γ. Λυκάκη ,που ειρήσθω εν παρόδω είχα πάντα εξαιρετικές σχεσεις, γνωριστήκαμε πέρσυ όταν άρχισε να μετέχει στο πρωτάθλημα Ιστορικών με ενα VW 1600 στην C2 . Συναγωνιστήκαμε σε αρκετούς αγώνες με αποτελέσματα απολύτως φυσιολογικά και ανάλογα των αυτοκινήτων που οδηγούσαμε λαμβάνοντας υπ’ ‘οψιν την σχέση βάρους /ιπποδύναμης των δυό αυτοκινήτων, μιά και η homologation του VW στην C2 περιλαμβάνει κινητήρα ,που οσο γνωρίζω,δεν ξεπερνά στην καλύτερη περίπτωση τoυς 100 HP. Μιά ματιά στους χρόνους στους δυό φετινους ασφάλτινους αγώνες που τρέξαμε μαζι ( Μπράλος, ΙΡΑ ) δείχνει την συνήθη κατάταξη των δύο αυτοκινήτων.
    Και ερχόμαστε στο GRS : Λόγω του ότι τρέχαμε στο ίδιο γκρουπ αυτοκινήτων ,δεν είχα την ευκαιρία να το δω να τρέχει και η μόνη εικόνα που είχα ήταν αυτή των χρόνων . Δεν θέλω να σταθώ σε σχόλια τρίτων ,και θεατών κλπ παρα μόνο στην προσωπική εκπληξη όταν είδα διαφορές χρόνου που ήταν πολύ δύσκολο να εξηγηθούν απλά με τις ικανότητες ενός εξαιρετικού οδηγού πισω από το τιμόνι ενος VW1600 C2. Μετά το τέλος του πρωινού προκριματικού της Κυριακής , πήγαμε με το συναθλητή μου κο Δημήτρη Χρήστου και συναντησαμε κοντά στο αυτοκίνητο του τον Γ.Λ. Του ανέφερα την έκπληξη όλων για τις επιδόσεις του αυτοκινήτου και τον ρώτησα τι αλλαγές έχει κάνει από τους προηγούμενους αγώνες . Μας είπε αρχικά ότι ο μηχανικός του είχε αλλάξει τύπο εξάτμισης -για να αυξήσει ροπη-και ότι ο μηχανικός του είχε παραγγείλει απο την Σουηδία και είχε βάλει καινούργια “καπάκια” . Λόγω περιορισμένων ,κατα δήλωση του, μηχανολογικών γνώσεων, δεν ήξερε ακριβώς να περιγράψει τι είχε κάνει ο μηχανικός του. Είπε όμως το εξής : «το αυτοκίνητο δεν οδηγιόταν απο την δύναμη και ροπή που είχε, στο δυναμόμετρο έβγαλε 166 άλογα και ο μηχανικός τα κατέβασε στα 151 για να οδηγιέται»
    Τότε του επεσήμανα ότι δεν είναι δυνατόν VW 1600 να βγάζει 150-160 άλογα στα πλαίσια της homologation , και του πρότεινα να επικοινωνήσει με τον μηχανικό του και να τον ρωτήσει αν έχει κάνει κάποια αλλαγή στο αυτοκίνητο που είναι εκτός homologation και κατ’ επέκταση παράνομη . Σε περίπτωση που η απάντηση του μηχανικού του ήταν «αμφιλεγόμενη» , του συνέστησα να μην ολοκλήρωνε τον αγώνα γιατί ενδεχόμενος έλεγχος του αυτοκινήτου θα εξέθετε και τον ίδιο αλλά και κατ΄επέκταση τον χώρο του Ιστορικού αυτοκινήτου , αφού και πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα στη ίδια κλάση κυβικών ήταν πολύ πίσω σε χρόνους.
    Μετά από αυτη την στιχομυθία φύγαμε με τον κο Δημήτρη Χρήστου , περιμένοντας την εκκίνηση του τελικού .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στο διάστημα αυτό ενημέρωσα στελέχη του αγώνα ότι προτίθεμαι να υποβάλλω ένσταση , και η αντίδραση ήταν ότι ενστάσεις δεν γίνωνται δεκτές ,ότι δεν είναι αγώνας αλλά show “,κλπ
    Οταν τερμάτισα στον τελικό ,προσπάθησα να επικοινωνήσω δια ζώσης με κάποιον απ’ την οργάνωση προκειμένου να υποβάλλω την ένσταση ,αλλά λόγω του ότι ο αγώνας ,συνεχιζόταν αυτό στάθηκε αδύνατο. Αφου ολοκλήρωσα την φόρτωση του αυτοκινήτου μου, επικοινώνησα τηλεφωνικά με στέλεχος της οργάνωσης που με ενημέρωσε ότι είναι πολύ απασχολημένος και ...διέκοψε την επικοινωνία. Μετά απ΄όλα αυτά , κατάλαβα ότι η οργάνωση δεν προτίθετο να ασχοληθεί με το θέμα , αφου άλλωστε αυτό είχε δηλωθεί και επισήμως στην ενημέρωση των οδηγών την Τετάρτη, παρουσία και των εκπροσώπων της ΟΜΑΕ . Ισως το λάθος μου ήταν , ότι η κούραση και ο εκνευρισμός με απέτρεψαν από το να βρώ τον παρατηρητή της ΟΜΑΕ και να του αναφέρω τα γεγονότα . Mea culpa !! Bέβαια, ενώ ο κανονισμός προέβλεπε παράβολο (που τόχα έτοιμο) δεν προέβλεπε Parc Ferme μετ'α τον τερματισμό ,για να υποβληθούν οι ενστάσεις....

    Αυτά είναι τα γεγονότα όπως ΑΚΡΙΒΩΣ συνέβησαν. Γνωρίζω ότι τώρα είναι πολύ αργά για νομική διερεύνηση του θέματος ,αφήνω μόνο στην κρίση σας τα λεγόμενα του κου Γ. Λυκάκη σχετικά με τις εργασίες του μηχανικού του και τα αποτελέσματα του δυναμόμετρου. Λεγόμενα , που ειπώθησαν παρουσία μαρτύρων.......

    Καλές Γιορτές σε όλους ,

    Κάρολος Λάμπρου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Παρακαλούμε οι απαντήσεις να είναι σαφείς επι των συγκεκριμένων θεμάτων και όχι γενικόλογες, και βεβαίως επώνυμες. Ευχαριστούμε. Δ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους τους αναγνώστες.
    Ως θεατής του "show";;( εγώ το είδα κανονικό αγώνα, στο show βραβεύεται η θεαματικότητα με "κανόνες" στον αγώνα η καλύτερη επίδοση ανεξαρτήτως θεάματος) ,δεν μπόρεσα να δώ και πολλά πράγματα ,έχοντας στο μυαλό μου την εικόνα της υπερειδικής απο το Ακρόπολις του 2005 μεσα στο στάδιο.
    Διαβάζοντας παραπάνω για ιπποδυνάμεις απο 151-166 άλογα ,έψαξα σε γερμανικά-αμερικάνικα forum, tuning και βρήκα ότι, ο κινητήρας 1600 (1592 cc) βγάζει μέχρι 130 άλογα και αν τον φτάσεις 1641cc , 130+ .
    Μετά βάζουν κινητήρες 1776 cc και 1835 cc που φτάνουν 150 + άλογα.
    Το σίγουρα είναι ότι έχουμε εξαιρετικούς βελτιωτές. Αν ο συγκεκριμένος κατάφερε το 130+ ,να το φτάσει 151-166 τότε σίγουρα θα αυξήσει την πελατεία του !!


    Kαλή χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νομιζω οτι θα ειναι μεσα στο θεμα μια απαντηση σ οποιον χρησιμοποιει εκφρασεις τουν τυπου ¨"κουλομαρια" για καποιους οδηγους αγωνων. Στη χωρα μας, οπου ο επαγγελματισμος των αγωνιζομενων ειναι υποτυπωδης (το πολυ-πολυ) και τα συμβολαια (και αρα οι υποχρεωσεις) ειναι ανυπαρκτα, δεν υπαρχουν και κουλομαριες. Η συμμετοχη βγαινει απο τα ξενυχτια και τις τσεπες των αγωνιζομενων που τρεχουν για τους δικους τους λογους, με δικη τους τακτικη και για την δικη τους ευχαριστηση.Αλλοι θελουν να πηγαινουν "ταφο" γιατι ετσι τους αρεσει κι αλλοι πιο συντηρητικα , γιατι κι αυτων ετσι τους αρεσει ή γιατι θελουν να διατηρησουν το στολιδι τους ακεραιο και για του χρονου. Δεν εχουν καμμια υποχρεωση να παρουσιασουν ενα ωραιο τσιρκο σε κανεναν γιατι κανεις δεν τους πληρωνει. Κι αν παρουσιαζουν κατι, το κανουν κι αυτο για το κεφι τους, και καλο θα ηταν οι "απεξω" να λενε και κανενα ευχαριστω, που αλλωστε ειναι το μονο τζαμπα στο σπορ.
    Μ αυτη τη βλακεια του διαχωρισμου κουλων και γρηγορων, περα απ ολα τ αλλα, εχουν αναγκαστει να απομακρυνθουν παμπολλοι αγωνιζομενοι και ιδιαιτερα νεοι, που διακριθηκαν τις εποχες των παχειων αγελαδων με υπεροπλα, και τωρα φοβουνται να κατεβουν στους στιβους με υποδεεστερα οχηματα, μηπως και καποιοι ασχετοι τους πουνε...κουλους. Εχοντας πεσει στην παγιδα του "σουπα-μουπες" και της βλακωδους κριτικης.
    Κι επειδη νικητης καθε φορα ειναι ενας κι οι υπολοιποι επαξια συμπληρωνουν το παιχνιδι, ας αφεθουν ολοι να κανουν το κεφι τους οπως θελουν κι οπως μπορουν απολαμβανοντας τον ιδιο σεβασμο. Οπωσδηποτε προσπαθουμε ολοι να ευχαριστησουμε και τους θεατες. Αν καποιοι δεν ικανοποιουνται, ισως θα πρεπει ν αλλαξουν θεαμα. Η να συμμετεχουν κι αυτοι σαν αγωνιζομενοι, για να το κανουν καλυτερο...
    Χρ. Πλατης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρήστο μου δεν κατάλαβα, χαλάς φαιά ουσία να εξηγήσεις τα αυτονόητα σε ανθρώπους που προφανέστατα δεν έχουν αξιωθεί να κάτσουν σε μπάκετ, αλλά κανουν χαρακτηρισμούς κρυβόμενοι θρασύδειλα στην ανωνυμία ; Περίμενα όμως διαφορετική διαχείριση τέτοιων καταστάσεων από τον Δημήτρη..... ΜΦΧ ,Κάρολος

      Διαγραφή
  14. Μέχρι το 2008, αν δεν κάνω λάθος, υπήρχε ένας Σκαραβαίος με οδηγό τον κ. Κυρίτση, ο οποίος "γάζωνε" στις Αναβάσεις, αλλά υπήρξαν περιπτώσεις που έφευγε μετά τον αγώνα και δεν εμφανιζόταν στην απονομή. Ετσι, ένσταση δεν ολοκληρώθηκε ποτέ και μένουν οι φήμες να μιλούν για τεράστια έμβολα απο...γεννήτριες Honda ή Subaru! Επειδή δεν είμαστε μικρά παιδιά αλλά μεγάλα και "σύγχρονα" των Σκαραβαίων, ξέρουμε όλοι το τι μπορούν και τι δεν μπορούν να κάνουν αυτά τα απλά μοτέρ, τόσο εντό 1200ς όσο και εκτός προδιαγραφών. Εν πάση περιπτώσει, το 2008 εμφανίσθηκα στους αγώνες Sporting με μία εντελώς νορμάλ Porsche 911 2.4 T, που στο πρώτο Τατόϊ του Οκτωβρίου 2008 με περνούσε μια Alfasud 1200. Κατόπιν τοποθέτησα ένα νορμάλ μοτέρ 3000c.c. SC με 204 ονομαστικούς ίππους που λόγω του ψεκασμού K-Jetronic ΔΕΝ μπορούσε να βελτιωθεί και συνέχιζαν να με περνούν διάφορα 1300 και 1600 στις ευθείες της Τρίπολης. Η μόνη οικονομική μέθοδος, θα ήταν η αγορά και τοποθέτηση ενός σετ κυλινδροπίστονων μεγαλύτερης διαμέτρου, που θα ανέβαζαν τον κυβισμό στα 3200, 3400 ή 3600 c.c, την ισχύ στους 250 ίππους και την ροπή στα επίπεδα τρακτέρ Massey Ferguson, ΧΩΡΙΣ απολύτως καμμία άλλη παρέμβαση.Το μοτερ θα φαινόταν και θα ήταν παντού νορμάλ και θα έπρεπε να λυθεί μετά απο ένσταση για να φανεί η απάτη. Αφού ταλαιπωρήθηκα έναντι ταχύτερου συναγωνισμού μέχρι το 2012, πούλησα το αυτοκίνητο γιατί ήθελα κάτι ανταγωνιστικό, και το κόστος του εντός των κανονισμών "φτιαξίματος" της 911 ξεπερνούσε κατά πολύ την αξία ολόκληρου του αυτοκινήτου, ΜΟΝΟ για το μοτέρ! Φυσικά, υπήρχε η λύση τοποθέτησης καρμπυρατέρ, κάτι που στέλνει την δύναμη στα 260-270 άλογα αφού επιτρέπει αλλαγή εκκεντροφόρων, αλλά αυτό ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ αυστηρά για τις 911 απο τον Κ. Γνωστόν ότι υπάρχουν εδώ τετοια αγωνιστικά 911, που συμμετέχουν στην κλάση Ιστορικών GR 5-6, μια ακόμη Ελληνική "ευρεσιτεχνία" η οποία στόχο έχει να φιλοξενήσει όσα Ιστορικά έχουν μετατροπές εκτός εποχής και εκτός Κ. Μάλιστα είναι επίσης γνωστόν ότι ιδιοκτήτες αυτών των 911 προσπαθούν να επιτύχουν "χαλάρωση" των κανονισμών, μέσα απο συνδέσμους αγωνιζομένων (ως μειοψηφία επι του παρόντος). Ποιό είναι το θέμα; Αυτό που πάντα υποστήριζα: Ο καλύτερος οδηγός παύει να είναι ο ταχύτερος αν δεν έχει το καλύτερο αυτοκίνητο/μοτοσυκλέττα. Αυτή είναι η προσέγγισή μου στο θέμα, που πιστά με ακολουθεί και την ακολουθώ απο την δεκαετία του '70. Ετρεφα πάντα αντιπάθεια και "αγωνιστική περιφρόνηση" για όποιον ή όποιους κατέβαιναν με "πειραγμένα" εκτός κανονισμών μοτέρ για να περάσουν όλους εμάς, τους "βλάκες". Δεν υπάρχει δικαιολογία, εξήγηση ή άλλοθι "δεν ήξερα-δεν άκουσα". Οποιος "κλέβει" τους συναθλητές του, πρέπει να τιμωρείται με έξωση απο τους αγώνες. Ομως, η Αρχή του Σπορ πάντα πετούσε το μπαλλάκι στους αγωνιζόμενους, ακόμα και σε καραμπινάτες περιπτώσεις.Στα Ιστορικά μάλιστα, είχε δημιουργηθεί ολόκληρο κίνημα το 2008 με πολλούς οδηγούς που συγκέντρωναν υπογραφές ζητώντας να τους επιτραπεί να τρέξουν με εκτός κανονισμών αυτοκίνητα! Οι άλλοι που ήταν εντός κανονισμών τι θα έπρεπε να κάνουν;;; Να κάτσουν να χάσουν ή να τα "μαστορέψουν" κι αυτοί; Γελοιότητες...
    Πάμε στη "διαχείριση" τώρα. Τα πιο πανω σχόλια, είναι πιστεύω σαφή. Αν η Αρχή δεν στέκεται στο ύψος της (σε διοικητικό ή οργανωτικό επίπεδο) οι θιγόμενοι οδηγοί ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟΙ οφείλουν να αντιδράσουν. Κανείς άλλος δεν έχει ουσιαστικό, τυπικό ή ηθικό δικαίωμα να παρέμβει, παρά μόνο να εκφράσει γενικές απόψεις ή θέσεις, αν ερωτηθεί ή στα πλαίσια μιας δημόσιας συζήτησης όπως αυτή. Και κάτι ακόμα: Κανείς δεν "είναι μέσα" στα μοτέρ για να μπορέσει να γνωμοδοτήσει χωρίς αυτά να ανοιχτούν. Τώρα, για όσα αναφέρθηκαν στο σχόλιο περί κουβέντας, πρόθεση ένστασης και συμπεριφοράς/άρνησης/αντίδρασης οργανωτών, είναι στη διάθεση των Αρχών να τα εκτιμήσουν και στην κρίση των αναγνωστών να σχηματίσουν άποψη. Με τις ευχές μου για καλές Γιορτές, Δ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Gentlmen`s sport`s , fairplay ,ευ αγωνίζεσθαι .Αυτά θα έπρεπε να "διδάσκουν " οι ιστορικοί οδηγοί (ως ρομαντικοί μιας άλλης εποχής κάτοχοι αυτ/των).
    Δυστυχώς όμως και μόνο που ακούς ότι κάποιος αναγκάζεται να κάνει ένσταση για να μην αισθάνεται "βλάκας " σκέφτεσαι τις παραπάνω εκφράσεις και μελαγχολείς.
    Κύριοι είτε μας αρέσει είτε δεν μας αρέσει, αρκετοί ΄Έλληνες '"αγωνίζονται" δίκαια μόνο όταν ξέρουν ότι θα ελεγχθούν. Κατά κανόνα όλοι το ευ αγωνίζεσθαι το εφαρμόζουμε εκτός συνόρων.
    Αν η Αρχή αποφασίσει (και οι Λέσχες θα την μιμηθούν) να κάνει μια "νέα αρχή" μπορεί να υλοποιήσει-επεξεργασθεί ανάλογες προτάσεις όπως τις ανωτέρω του κ. Χρήστου Πλατή .
    Αν όχι τότε αποσκοπεί στην αύξηση συμμετοχών και στο παράβολο!
    Οι Σ.Ο.Α.Α ,Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α ,Σ.Β.Ο.Α δεν εκπροσωπούν τους αγωνιζόμενους;; δεν θέλουν αγώνες χωρίς καχυποψία και ενστάσεις;;δεν έχουν προτάσεις ανάλογες του κ Χ.Π;;
    Όσον αφορά τους συμμετέχοντες σε αγώνες(ειδικά όσοι έχουν υποδεέστερα αυτ/τα, αλλα δεν φοβούνται τη σύγκριση που κάνει ο "άσχετος" θεατής) ,οπωσδήποτε συντελούν στο να επιζήσουν οι αγώνες ενάντια στην κρίση στο μαρασμό και την κατηφόρα .Δυστυχώς οι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ενστάσεις προφυλάσσουν το ευ αγωνίζεσθαι (ευτυχώς) των περισσοτέρων.

    Καλές γιορτές ,και τα θεοφάνεια να " φωτίσουν" την ΟΜΑΕ και τον Σ.Ο.Α.Α ..............




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ενα λάθος: ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ είναι οι συμμετέχοντες που δεν αγωνίζονται δίκαια. ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ, έως μηδενικοί! Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ πλειοψηφία ακολουθεί τους κανονισμούς παντού και πάντα. Επίσης, οι Σύνδεσμοι Οδηγών δεν ευθύνονται για τις "πονηριές". Η Αρχή του Σπορ πρέπει να θεσπίσει το πλαίσιο και τα "μέτρα" προστασίας απο τους ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ που απο καιρού εις καιρόν, έστω σπανιότατα, με τις ενέργειές τους προβληματίζουν τους πάντες (έχουν, φυσικά και τους κλακαδόρους τους που θέλουν "τον δικό τους" να κερδίζει με κάθε τρόπο). Για τα Ιστορικά, έχουμε κατ' επανάληψη ζητήσει την δημιουργία Επιτροπής, όπου θα κατατεθούν ιδέες και θα αξιοποιηθούν προτάσεις.Πάντως, αν θεσπισθεί ποινή αφαίρεσης λισάνς για ένα έτος (12 μήνες) για τεχνικές παραβάσεις, ίσως κάποιοι το σκεφτούν διπλά. Δ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. mea culpa ,για το αρκετοί.
      Ασφαλώς οι Σύνδεσμοι δεν ευθύνονται για τις ''πονηριές" .
      Μέχρι να "φωτιστεί" η ΟΜΑΕ και να σχηματίσει την Επιτροπή Ιστορικού ,οι Σύνδεσμοι μπορούν να δείξουν την θέληση τους υποβάλλοντας ιδέες -προτάσεις(μέτρα προστασίας) με σκοπό την πρόληψη και την αποτροπή από πονηρές σκέψεις και πειρασμούς .
      Οδηγός κάνει την πονηριά ,οδηγός και την ένσταση.
      Τα μέτρα θεραπείας(αφαίρεση λισάνς ) ασφαλώς είναι ευθύνη της Αρχής του Σπορ.

      Διαγραφή
  17. Ο ΣΟΑΙΣΤΑ έχει κάνει επανειλημένα προτάσεις για ελέγχους αλλά προφανώς δεν έχει εισακουσθεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  18. Χρειάζεται θεσμική παρέμβαση. Η ΟΜΑΕ, και εννοώ το Δ.Σ. της και όχι διορισμένα μέλη Επιτροπών, πρέπει να καλέσει σε μια συνάντηση τον ΣΟΑΑ, τον ΣΟΑΙΣΤΑ, την ΕΠΑ και μερικούς ΓΝΩΣΤΟΥΣ για τις τοποθετήσεις, τις προτάσεις και τις δημόσιες παρεμβάσεις τους οδηγούς (όπως τον κ. Χ. Πλατή - ο υπογράφων μένει εκτός, γιατί όλοι "φοβούνται" να τον συμπεριλάβουν μην τους χαλάσει την συνεννόηση!). Σε αυτή την συνάντηση, στην οποία πρεπει να προεδρεύει ΕΝΑ ΙΚΑΝΟ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟ ΑΤΟΜΟ για να μην αφήνει τους συμμετέχοντες να πολυλογούν, να μακρυγορούν και να εκτρέπουν την συζήτηση σε άσχετα θέματα, μπορούν να τεθούν ΔΥΟ ζητήματα: Πρώτον, μια κοινή θέση για την αντιμετώπιση των παραβάσεων των ΤΕΧΝΙΚΩΝ κανονισμών, τον "προληπτικό" έλεγχο, τον υποχρεωτικό έλεγχο στους πρώτους μετά τον αγώνα, τον δειγματοληπτικό έλεγχο (γιατί και ο προτελευταίος μπορεί να "κλέψει" τον τελευταίο), τις ποινές για τις παραβάσεις (υπάρχει "λίγο" και "πολύ", ή όποιος παραβαίνει εν γνώσει του τους τεχνικούς κανονισμούς πρέπει να αντιμετωπίζεται με τον ίδιο τρόπο;) και τέλος την ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ και ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ παλαιών και -ιδίως- νέων οδηγών για το θέμα, όπως και την σύσταση ειδικής τεχνικής επιτροπής που θα κάνει αυτούς τους ελέγχους στην διάρκεια των αγώνων (πέρα απο το "έχεις ζώνες-τρέχουν τα καθίσματα-που είναι η μπαλακλάβα που φορείς-κλείσε το παράθυρο"). Το δεύτερο θέμα που θα τεθεί στη συνάντηση, θα είναι η δημιουργία Επιτροπής Ιστορικού. Τουλάχιστον, οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν ή να διαγνώσουν ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ για τους οποίους η ΟΜΑΕ απο συστάσεώς της αρνείται πεισματικά "να δεί" τις εμφανείς διαφορές των Ιστορικών αυτοκινήτων απο τα σύγχρονα (αλλά και των συμμετεχόντων), που κάνουν αναγκαία την δημιουργία μιας τέτοιας Επιτροπής. Δ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δημήτρη καλησπέρα, χρόνια πολλά και με πολλά διασκεδαστικά αγωνιστικά χιλιόμετρα. Στο σχετικό σου σχολιασμό ... "Αφού ταλαιπωρήθηκα έναντι ταχύτερου συναγωνισμού μέχρι το 2012", απευθύνεσαι σε εμένα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά και καλή επιστροφή στις Ταχύτητες και Αναβάσεις Ιστορικών το 2015. Ειναι σαφές ότι επειδή μεταξύ 2008 και 2012 υπήρχε ΕΝΑ μικτό Πρωτάθλημα Ταχύτητας και Αναβάσεων Ιστορικών με βαθμολογία Γενικής, αναφέρομαι αποκλειστικά στον συναγωνισμό των Κυπέλλων χρονολογικών κατηγοριών, και συγκεκριμένα στην Κατηγορία 3 1977-1981, όπου ο συναγωνισμός "μου" αφορούσε Escort RS 2000 και εκείνο το παράξενο Vauxhall του φίλου Β. Γόντικα. Ενα νορμάλ αυτοκίνητο, έστω και Porsche 911, χωρίς καν μπλοκέ, θα ήταν αδύνατον να "ελπίσει" σε Πρωτάθλημα Ταχύτητας με κοινή βαθμολόγηση απέναντι σε RSR, RS και ΒDA, οπότε είναι "αυταπόδεικτο" ότι αναφέρομαι στους φίλους μου στην Κατηγορία 3 (την οποία και "ίδρωσα" να κερδίσω το 2011). Οσο για την δυσκολία του πιο αδύνατου απέναντι στον ισχυρότερο (σε ίππους) στην πίστα, την έζησες απο πρώτο χέρι την ίδια χρονιά: Σε Μέγαρα και Τρίπολη ακολούθησες την RSR του Μ. Σταφυλοπάτη στον τερματισμό, παρ' ότι η φυσική σου ταχύτητα είναι ασύγκριτη (και εννοώ γενικά, και όχι μόνο απέναντι στον συγκεκριμένο, και διακεκριμένο, συναθλητή μας). Δ.Π.

      Διαγραφή
    2. Σ' ευχαριστώ για την απάντησή σου όσο και για τα υπερθετικώς καλά σου λόγια. Είναι γεγονός πως οι διαφορές ... κάνουν τη διαφορά στις περισσότερες περιπτώσεις.

      Διαγραφή
  20. Φιλοι, κακα τα ψεματα. Οποιος θελει να αισθανεται αθλητης και δη πρωταθλητης, δεν εχει παρα να παει στα συγχρονα και να δωσει τη μαχη. Στα ιστορικα υποτιθεται οτι πρωτιστο μελημα ειναι η διασκεδαση, η γλυκα της συμμετοχης με παληες απλουστερες μηχανες, η αναβιωση ρομαντικοτερων εποχων και μετα απ αυτα η διακριση. Οι περισσοτεροι ειμαστε προχωρημενης ηλικιας, θα επρεπε να ειμαστε και πιο ωριμοι να δεχτουμε οτι καποτε κι εμεις γαζωναμε, αλλά τωρα εχουμε (απο τη φυση, οχι απο λαθος μας) μεινει στο...καρυκωμα. Συνεπως-κατα την γνωμη μου- εχουμε υποχρεωση να ενδιαφερομαστε περισσοτερο για το πως θα προσελκυσουμε κοσμο και συμμετοχες στα ιστορικα ωστε να φτιαχτει παλι μια ομορφη μεγαλη παρεα, παρα να ασχολουμαστε με την προσωπικη μας διακριση. Κι αυτο πρεπει ν αρχισει απο την διοικηση του σπορ, που οφειλει να θεσπισει κανονισμους προς αυτη την κατευθυνση, κι οχι να προβληματιζεται με τους τιτλους.
    Αλλωστε, οι ανθρωποι που εχουν να ξοδεψουν για τα ιστορικα τους, εχουν και την δυνατοτητα να νοικιασουν κι ενα συγχρονο και να δειξουν τις πραγματικες τους δυνατοτητες, αν το θελουν. Προσφατα ο Ανδρεας, παληοτερα ο Βασιλης ο Βελανης το εκαναν κι απεδειξαν οτι δεν απεχουν καθολου απο τα νεοτερα ταλεντα, και μπραβο τους. Η φιλοσοφια ομως της συμμετοχης στα ιστορικα, πρεπει να γυρισει μερικα χρονια πισω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα που δεν ξέρω το όνομά σου για να σου πω πως ... δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο!

      Διαγραφή
    2. ... αν και διαφωνώ με το ... καρύκωμα ... χαχαχαχαχααααα
      Στο γαζί θα παραμένουμε μέχρις εσχάτων!

      Διαγραφή
  21. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χ. Πλατης, Ανδρεα. Συγγνωμη, ξεχασα να υπογραψω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλησπέρα σας,
    Μετά την παρέλευση αρκετών ημερών από το οδηγικό μνημόσυνο (memorial) αρκετών και στην πλειοψηφία τους, πρόωρα χαμένων ινδαλμάτων – οδηγών μας, παίρνω το θάρρος να παραθέσω και εγώ τις δικές μου απόψεις για ένα θέμα που ΔΕΝ θα έπρεπε εξ’αρχής να υπάρχει.
    Εισαγωγικά, για λόγους διατήρησης της γαλήνης και του ειρηνικού και συμβιβαστικού πνεύματος που θα προσπαθήσω να ακολουθήσω προσπερνώ άνευ σχολίου την αναφορά σε κλέφτες και νοικοκυραίους.
    Θα σταθώ κυρίως σε αριθμούς γιατί όπως διατείνονται και οι νομικοί, η δικονομία στηρίζεται κατά βάση στα μαθηματικά!
    Οξύμωρο αλλά αληθές.
    Πάμε λοιπόν στα νούμερα.
    Το 1973 το SALTSBURG team της VW Αυστρίας κατέβασε στο Ακρόπολις τρείς σκαραβαίους και κέρδισαν!
    Τα μοτέρ τους των 1600 cc, έβγαζαν από 124 έως 130 HP αναλόγως το σετάρισμα και τον αγώνα (τερμάτισαν Ακρόπολις του τότε, χιλιάδες χιλιόμετρα χώμα, καταπόνηση απίστευτη κλπ.
    Από τότε μέχρι σήμερα στο 2014, η μηχανολογία, η μεταλλουργία, οι κατασκευές, αλλά ΚΥΡΙΩΣ η αλματώδης εξέλιξη στα ηλεκτρονικά έφτασε την ιπποδύναμη σε θαυμαστά επίπεδα.
    Ηλεκτρονική κατεργασία κυλινδροκεφαλών (bench flow) π.χ. κινητήρας Citroen AX, 210-240 HP, Saxoραλλάκια με απίστευτες ιπποδυνάμεις κλπ κλπ.
    Ο κινητήρας μοu 1600 cc φοράει καπάκια JP που είναι εξελιγμένα να αποδίδουν μαζί με τα υπόλοιπα εξαρτήματα του κινητήρα από 145 ΗΡ στις 7100 RPM έως 166.9 ΗΡ στις 8400 RPM αναλόγως του εκκεντροφόρου, του βαθμού συμπιέσεως, του είδους της εξάτμισης που θα χρησιμοποιηθεί, πολλών άλλων εξαρτημάτων και κυρίως του μηχανικού που θα τα συναρμολογήσει – ρυθμίσει.
    Όσο λιγότερα τα άλογα, τόσο ευρύτερη η ωφέλιμη μπάντα στροφών και ροπής (χαμηλά).
    Μία παρατήρηση για τον αγαπητό serfer του Internet.
    Ότι βρήκες στο διαδίκτυο, είναι εμπορικά εξαρτήματα κονσέρβα που αποδίδουν αρκετά λιγότερα από τα 130 ΗΡ που αναφέρεις.
    Η δυσκολία της απόδοσης των 150+ ΗΡ από τον αερόψυκτο boxer 1600 cc έγκειται στο ότι από εκεί και πέρα (115-120 ΗΡ) τα ύδατα είναι αχαρτογράφητα, και ο μηχανικός-μηχανολόγος εξέλιξης είναι το κλειδί για το τελικό αποτέλεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία παρατήρηση για τον αγαπητό serfer του Internet.

      Ευχαριστώ για την απάντηση.
      Φαντάζομαι ότι το κόστος της εξέλιξης (ανταλ/κά +εργασία) θα έχουν φτάσει την αξία ιστορικού Porsche !

      Διαγραφή
  24. Και για το λόγο αυτό ο οδηγός-πελάτης πληρώνει ενίοτε αδρά τον (τους) ευφυή και ευρυγνώστη μηχανικό.
    Αποφασίσαμε με το μηχανικό μου ότι το σετάρισμα στο ΠΑΛΛΑΔΙΟ ήταν το optimum για το οδηγικό μου στυλ και τις απαιτήσεις των ραλλύ.
    Επιπροσθέτως για το GRS αλλάξαμε την τελική σχέση μετάδοσης με την κοντή της VW η οποία μας έδινε με 4η σκασμένη γύρω στα 125 km/h.
    Όπως όλοι είδατε ο αγώνας ήταν ένα σχεδόν συνεχόμενο stop and go και φυσικά οι γρήγορες επιταχύνσεις έκριναν καθοριστικά τις επιδόσεις και το αποτέλεσμα.
    Κάτι που είναι εξαιρετικά δύσκολο να γίνει σε έναν αγώνα ραλλύ όπου οι τελικές είναι εξίσου καθοριστικές με τις επιταχύνσεις.
    Αναφέρει σε κάποιο σημείο ο Κ.Λ. ότι σε αγώνες που συναντηθήκαμε (ΜΠΡΑΛΟΣ 13 κ 14 – ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 14) ήταν μπροστά και στη φυσική θέση που έπρεπε να είναι ένα Renault σε σχέση με το Scarab.
    Σωστό εάν ήμασταν στο 1973.
    Σήμερα;
    Χμμμ ναι, αλλά όχι πάντα!
    Το χάσμα μειώθηκε χάρις στη σύγχρονη τεχνολογία.
    Το VW αγοράσθηκε το 2013, σε κάθε αγώνα δοκιμάζαμε κυλινδροκεφαλές, εκκεντροφόρους, εξατμίσεις, εισαγωγές, καρμπυρατέρ, αναρίθμητες δοκιμές στο δυναμόμετρο, αναρτήσεις, υλικά τριβής φρένων, ξανά και ξανά και ξανά.
    Αρχίσαμε με ‘Αμερικανιές’ , συνεχίσαμε με το ψάξιμο στους Σκανδιναβούς και τέλος φθάσαμε ΣΧΕΔΟΝ στο τέρμα της επίμονης, επώδυνης και πολυδάπανης διαδρομής, που είναι η εξέλιξη ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου ελπίζοντας ότι από τα μέσα του 2015 (όταν ολοκληρωθεί εντελώς η εξέλιξη του VW) να αρχίσουμε (το team) να δίνουμε βάρος και στην οδηγική εξέλιξη.
    Το VW είναι ένα δύσκολο-δύστροπο αυτοκίνητο και που όσο δυνατότερο γίνεται, τόσο περισσότερο δυσκολεύει τον οδηγό του.
    Όμως σε κάθε επόμενο αγώνα, ο συνδασμός VW – οδηγού βελτιώνεται και για το λόγο αυτό τα κριτήρια του τύπου, ’’εγώ σε πέρναγα πριν Χ αγώνες’’, μάλλον πρέπει να επαναπροσδιορισθούν.
    Λυπάμαι πολύ για την διατάραξη των σχέσεών μου με έναν ευγενή AVIATOR όπως τουλάχιστον εμείς θεωρούμε ότι είμαστε στη μικρή μας κοινωνία.
    Όμως,
    Δε μπορώ να καταπιώ το κώνειο που μου πρόσφερε εκείνο το ηλιόλουστο απόγευμα πριν τον τελικό, κατηγορώντας με, δικάζοντάς με, καταδικάζοντάς με και στιγματίζοντάς με με ανεξίτηλη λάσπη, έχοντας ως μοναδικό αποδεικτικό στοιχείο την απόδοσή μου ως οδηγού ενός ταπεινού μεν, εξελιγμένου δε, VW.
    Εάν επιθυμούσε πράγματι να κάνει ένσταση, θα συμπλήρωνε την αίτηση, τα 200 ευρώ στο φάκελο και στο συνοδηγό του να τα παραδώσει στην Οργανωτική Επιτροπή.
    Α! Και το Renault στη θέση του μέχρι την εκδίκαση.
    Όχι να φεύγουμε σιγά σιγά, 15’ μετά τον αγώνα!
    Εγώ έφυγα από το PF σχεδόν βράδυ, με την έλευση στο parking των φιλάθλων της ΑΕΚ.
    Αναμένοντας ένσταση και λύσιμο.
    Δεν υπονοώ τίποτε, αλλά όπως όλοι γνωρίζουν η ένσταση επιφέρει και αυτή με τη σειρά της counter action.
    Άραγε ήταν έτοιμος για αυτό;
    Πάντως, όταν μετά από 30 χρόνια ’’αποτοξίνωσης’’ από τους αγώνες, αποφάσιζα να ξαναμπώ ώς 65άρης πλέον με ένα Σκαραβαίο σε αγώνες ιστορικών, δε φανταζόμουν ποτέ ότι θα μου καταλόγιζαν ’’πονηριές’’ σε βάρος συναθλητών μου.
    Αναρωτιέμαι μήπως αυτό που μου συμβαίνει τώρα και που όπως μου έχουν διηγηθεί, έχει συμβεί και σε αρκετούς πριν από εμένα, είναι και ένας από τους λόγους που στο χώρο των ιστορικών, υπάρχει αυτή η μίζερη στασιμότητα και η απογοητευτική καθίζηση συμμετοχών και ενδιαφέροντος των οδηγών.
    Ίσως η αλλαγή του VW σε Porsche, να έλυνε το πρόβλημα.
    Διότι, ώς γνωστόν, μία Porsche είναι οδηγικά ορθόν να προσπερνά κατά το δοκούν.
    Ένα VW, όχι!
    Χρόνια πολλά σε όλους,
    Γιάννης Λυκάκης.

    ΥΓ1. Οι πρώτοι αγώνες της ζωής μου ήταν μία δεξιοτεχνία και ένα αutocross το 1969 με ένα FIAT 850 Coupe και NSU 1000 TTS και οι τελευταίοι με ένα ESCORT MK II 2000 στα Χαλκιδικής και ΔΕΘ, κερδίζοντας το έπαθλο Κυπέλλου Β.Ελλάδος 1983 μαζί με το Γ. Σωτηριάδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τα ειδατε λοιπον Κυριοι της ΟΜΑΕ κι εσεις ω οργανωτες. Δημιουργειται μια ενταση μεταξυ 2 αγωνιζομενων, συνηθως ανεπανορθωτη και ακολουθουμενη κι απο αλλες παρενεργειες, επειδη δεν εχετε φροντισει κατι που επιμονα πολλοι ζητουν απο χρονια, να γινονται δηλαδη σοβαροι κι αξιοπιστοι τεχνικοι ελεγχοι ή αλλες διαδικασιες που στοχευουν στην αξιοπιστια των προσπαθειων των αγωνιζομενων.
    Ελπιζω οι ιθυνοντες να συνειδητοποιησουν την υποχρεωση που εχουν να διαφυλαττουν προσωπικοτητες και το αθλημα και να κανουν αμεσως οτι χρειαζεται.
    Απορω πραγματικα πως ο Προεδρος της ΟΜΑΕ που εχει αντιμετωπισει τετοιες καταστασεις οταν τρεχαμε ενιαιο δεν εχει ακομη δωσει λυσεις. Ξεχναει πως μερικοι απο εμας που ειμασταν πισω του δηλωναμε προς πασα κατευθυνση οτι εμεις ξεραμε οτι το αυτοκινητο του ηταν νομιμο κι απλα γνωριζε τα μυστικα της οδηγησης στην πιστα καλυτερα απο εμας?
    Δημητρη Μιχελακακη, βαλε μπροστα να λυσεις τα θεματα. Να εκπαιδευσεις πραγματικα και σωστα τεχνικους εφορους που να ξερουν να ελεγξουν. Να μαθεις τους αγωνιζομενους οτι σφυρηλατα πιστονια, ατσαλινες μπιελλες και στροφαλα, μηχανηματα ροικων εξελιξεων και ηλεκτρονικα καλουδια δεν υπηρχαν το 1965 και το 1973, κι οτι ο Κ επιβαλλει τεχνικη εξελιξη αναλογη της εποχης. Και τελικα αναλαβε την ευθυνη να ελεγχονται κατα καιρους και ΣΩΣΤΑ ΟΟΟΟΛΑ τ αυτοκινητα, αν θες να ξαναφερεις την ηρεμια στο σπορ.
    Αυτα ειναι τα ουσιαστικα, ολα τ αλλα ειναι μπαρουφες για να δινεται τροφη για σχολια και συκοφαντιες στους κακοπροαιρετους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Οριστε. Ο Καρολος σταβοκοιταει τον Λυκακη κι ο Λυκακης υπαινισσεται οτι η Alpine ειναι μαιμου. Αγω λοιπον αυριο που θα τρεξω αντιπαλος τους (στον αγωνα μονο) θα πρεπει να τους στραβοκοιταω και τους δυό? Αυτο θες προεδρε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Συγγνωμη, ξεχασα παλι.
    Και για τις 2 πιο πανω δημοσιευσεις: Χρ. Πλατης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Συγγνωμη και παλι. Ξεχασα στις διαφορες ¨"εξελιξεις" που βλεπουμε, τα γραναζια DOG σε αυτοκινητα της δεκαετιας του 60-αρχες 70. Τι λες βρε παιδι μου, ηταν τοτε τοσο μπροστα η τεχνολογια και δεν το ηξερα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αγαπητοί φίλοι, χαίρομαι για την συζήτηση που διεξάγεται εδώ, η οποία μένει σε πολιτισμένα επίπεδα. ΔΕΝ χαίρομαι για την "ένταση" που τείνει να δημιουργηθεί ανάμεσα σε δύο εκ των ελαχίστων αγωνιζομένων στα Ιστορικά, και σπεύδω να θυμίσω ότι το Auto Classic πρεσβεύει ΔΥΟ πράγματα: Πρώτον ότι όποιος έχει αμφιβολίες για άλλο αυτοκίνητο της Κατηγορίας του ΟΦΕΙΛΕΙ να κάνει ένσταση, και δεύτερον ότι η Αρχή του Σπορ πρέπει να δώσει μεγαλύτερη σημασία στα Ιστορικά Sporting, ξεκινώντας με την σύσταση μιάς Επιτροπής στην ΕΠΑ. Ατομα ικανά και "υπεράνω" υπάρχουν για να την στελεχώσουν και τα γνωρίζουν όλοι. Στη συνέχεια, διακρίνω ότι μερικοί φίλοι κρίνουν εξ ιδίων. Για παράδειγμα, αναφέρθηκε η "καχυποψία" μεταξύ των οδηγών σαν -ίσως- ο λόγος των λίγων συμμετοχών. Να μου επιτραπεί να πω ότι ο λόγος είναι καθαρά οικονομικός. Οποιος δεν έχει ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ πρόβλημα, δεν μπορεί να αντιληφθεί ότι οι δυνάμει συναθλητές του σ' αυτή τη φάση μπορεί να μην έχουν/μπορούν να διαθέσουν όχι απλώς τα 200άρια-400άρια των συμμετοχών και τα 1000άρικα των ελαστικών, αλλά ούτε για την βενζίνη του αγώνα. Ας βελτιωθούν τα οικονομικά ΓΕΝΙΚΑ, και τα τεχνικά προβλήματα θα λυθούν με ή χωρίς ενστάσεις. Επίσης, υπάρχει μια παρεξήγηση σχετικά με το τι επιτρέπεται και τι όχι σύμφωνα με το Αppendix K. Κακώς πιστεύεται απο ορισμένους κύκλους ότι μόνο η αύξηση του κυβισμού πέραν των ορίων της κάθε κλάσης είναι απαγορευμένη. Η απόλυτη απαγόρευση ισχύει και για πολλά εξαρτήματα, αφού ο Κ ορίζει ότι πρέπει να είναι αυτά της εποχής του μοντέλου. Αλλά, όπως επίσης αναφέραμε σε σχόλιό μας, "κανείς δεν είναι μέσα στα μοτέρ για να σχηματίσει άποψη αν δεν ανοιχτούν", οπότε, αν δεν υποβληθεί ένσταση, το αυτοκίνητο και ο συμμετέχων θεωρούνται 100% νομότυποι. Κια φτάνουμε στους συμμετέχοντες, στους οδηγούς Ιστορικών. Οι οποίοι, σύμφωνα με άλλον φίλο μας, πρέπει είτε να επιδεικνύουν "ιστορικό πνεύμα" είτε να πάνε στις σύγχρονες Κατηγορίες. Κατ' αρχάς, να δεχθούμε όλοι και να συμφωνήσουμε ότι δεν είναι όλοι οι οδηγοί το ίδιο γρήγοροι. Γενικά όμως, όταν πέφτει μια σημαία και το αυτοκίνητο εκκινεί κυνηγώντας τον χρόνο, είναι αυτονόητο ότι όλοι προσπαθούν για το καλύτερο. Για την διάκριση. Δεν μπορώ να αντιληφθώ κάποιον που ξεκινά για να χάσει. Οχι, θα κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για να φέρει καλύτερη επίδοση απο τους συναθλητές του, και το αθλητικό του πνεύμα θα φανεί στην παραδοχή της θέσης που θα κατακτήσει (δηλαδή, στην ανωτερότητα του αντιπάλου). Ακριβώς το ίδιο ισχύει σε όλες τις Κατηγορίες, είτε ιστορικών είτε σύγχρονων. Αλλάζει μόνο το μέσο. Η αρχέγονη τάση του ανθρώπου για διάκριση και υπεροχή μέσω προσωπικής υπέρβασης μένει αναλλοίωτη. Τώρα το πόσο γρήγορος είναι ο καθένας και το πόσο "χάνει" με τα χρόνια, είναι άλλη κουβέντα, με κοινή κατάληξη και αποδεκτό απο όλους συμπέρασμα: Οι γρήγοροι ξεχωρίζουν αμέσως απο το πρώτο πέρασμα, και ναι, με τα χρόνια ό,τι κερδίζεις σε πείρα το χάνεις σε ρίσκο, άρα κσι σε ταχύτητα (και αυτό έχει διαβαθμίσεις απο άτομο σε άτομο). Τέλος, το αυτοκίνητο. Το μέσο .Πολύ συχνά "στοχοποιούνται" οδηγοί οι οποίοι είτε με οικονομική άνεση είτε με θυσίες είτε με γνώσεις και προσωπική εμπλοκή, καταφέρνουν να έχουν το ταχύτερο αυτοκίνητο της Κλάσης τους (ή και σε επίπεδο Γενικής). Είναι νομοτελειακό ότι θα φέρνουν και τις καλυτερες επιδόσεις, που θα τους οδηγήσουν σε τίτλους. Δεν πρέπει να μπαίνει λοιπόν θέμα του τι αυτοκίνητο έχει ο αντίπαλος. Μπορείς να πληρώσεις/φτιάξεις ένα ίδιο; Ναι; Κάντο! Οχι; Τρέξε με ό,τι έχεις αν σου αρέσει το Σπορ, ή άλλαξε Κατηγορία, ή μην τρέχεις. "Γκρίνια" να μην υπάρχει. Επι των παραπάνω κάθε...ένσταση δεκτή, με "Κ" την κοινή λογική! Ελπίζω δε, ακριβώς γιατί είμαστε στο φινάλε της σαιζόν, ένας φιλικός αγώνας-φιέστα μέσα σε ένα Parking να μην γίνει αφορμή να διαταραχθούν οι σχέσεις δύο οδηγών που, σύμφωνα με τις δηλώσεις τους, τρέφουν εκτίμηση ο ένας για τον άλλον. Δ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μηπως αγαπητε X.Πλατη υπερβαλεις λιγο ? Ο ελεγχος που αποζητα ο αγωνιζομενος που εχει υπονοιες για τον συναθλητη του , πληρωνεται απ'τον ιδιο και σε κανενα μερος του κοσμου ,δεν λυνοντε οι διαφορες πληρωνοντας η αρχη του σπορ . Τα καβουρια μαζι με την επαρση δεν δενουν !(δεν ισχυει φυσικα στην προκειμενη περιπτωση , γιατι στον Καρολο δεν επετραπει να κανει ενσταση απ'τον διοργανωτη για τους ειπομενους λογους). Για τις δε εργασιες (επιτρεπομενες βελτιωσεις) μηπως εχεις ξεχασει οτι τα χρονια εκεινα τα παλια υπηρχαν τα γκρουπ 1 , 2 ,(3νορμαλ διθεσια) , 4 , 5 κτλ και εγραφαν τις ελευθεριες βελτιωσης για το καθε ενα ?
    Εγινε μεγαλο θεμα ,και λυπηρο σε μια ημερα γιορτης ,μεταξυ δυο .......εκ των αξιολογοτερων ανθρωπων του χωρου (δεν ειναι πρωτη φορα στην ιστορια των αγωνων βεβαια) , και ορισμενες βιαστικες αποφασεις , στις οπτικες γωνιες του φιλου μου Καρολου , θιγουν ευλογα τον αγαπητο Ιωαννη (που γνωρισα προσφατα και εκτιμησα ιδιαιτερα) και αναπτυξαμε εδω..... απ' την ανυπαρξια τεχνικων κανονισμων στα ιστορικα μεχρι ............ μονο για την υπαρξη του Συριζα στην καταστροφη του αθληματος δεν γραψαμε !
    Να στε καλα ετυχισμενο το 2015

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ισως κατι να μην καταλαβες καλα Χριστο APR. Η διερευνηση του κυβισμου και των σχεσεων δεν ειναι κατι που στοιχιζει ακριβα. Παρ ολα αυτα ΔΕΝ εγραψα οτι τα εξοδα αυτα θα πρεπει να τα πληρωνει η ΟΜΑΕ. Εξηγουμαι. 1) Η ΟΜΑΕ δινει την δυνατοτητα στον αγωνιζομενο να σφραγιζει τον κινητηρα του και το κιβωτιο του παρουσια 2 τεχνικων εφορων. (Οπως ειχαμε κανει ο Καρολος κι εγω) 2) Μετα απ αυτη τη δυνατοτητα, η ΟΜΑΕ μπορει να κανει αυτεπαγγελτους τεχνικους ελεγχους με επιβαρυνση των ιδιοκτητων, αφουν δεν θα εχουν δεχθει να κανουν χρηση της παραπανω διαδικασιας. (Δεν δεχτηκες να στο σφραγισει η ΟΜΑΕ? Πληρωνεις τον αυτεπαγγελτο, συμφωνεις εγγραφως σ αυτο, αλλιως δεν τρεχεις) 3) Κατα τα αλλα, ισχυουν τα παντα οπως εχουν μεχρι σημερα.

    Αρα δεν επιβαρυνεται σε τιποτα η ΟΜΑΕ. Σε παρακαλω ξαναδιαβασε το, γενικα διαβαζετε με προσοχη οποια προταση κατατιθεται, πριν ελαφρα τη καρδια την απορριψετε. Που ξερεις, μπορει κι αλλοι ανθρωποι ναχουν κοματακι μυαλο στο κεφαλι...
    Οσο για γνωση τεχνικων κανονισμων, δεν περιμενα απο εσενα που με ξερεις καλα να μου κανεις υποδειξεις σχετικες με περασμενους (κυριως) και συγχρονους J! Ασε που για να φτιαξεις ιστορικο δεν ξεκινας με J αλλά με Κ Χριστακο μου.
    Καλη χρονια γεροφιλαρακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξηγουμαι. 1) Η ΟΜΑΕ δινει την δυνατοτητα στον αγωνιζομενο να σφραγιζει τον κινητηρα του και το κιβωτιο του παρουσια 2 τεχνικων εφορων. (Οπως ειχαμε κανει ο Καρολος κι εγω) 2) Μετα απ αυτη τη δυνατοτητα, η ΟΜΑΕ μπορει να κανει αυτεπαγγελτους τεχνικους ελεγχους με επιβαρυνση των ιδιοκτητων, αφουν δεν θα εχουν δεχθει να κανουν χρηση της παραπανω διαδικασιας. (Δεν δεχτηκες να στο σφραγισει η ΟΜΑΕ? Πληρωνεις τον αυτεπαγγελτο, συμφωνεις εγγραφως σ αυτο, αλλιως δεν τρεχεις) 3) Κατα τα αλλα, ισχυουν τα παντα οπως εχουν μεχρι σημερα.

      Ακούγονται απλά και εφαρμόσιμα,άντε να σε βάλουν να πληρώσεις τους τεχνικούς εφόρους,στο σφράγισμα, λιγότερα απο το αυτεπάγγελτο.
      Θέλει ανοιχτό μυαλό και τόλμη να το δεχθεί η ΟΜΑΕ .ίσως κάποιοι να θεωρούν ότι οι "ιδέες" πρέπει να προέρχονται εκ των "έσω" .



      Διαγραφή
  32. Ένσταση Χρήστο (APR). Κανονισμοί Τεχνικοί υπάρχουν και μάλιστα μπόλικοι - μπόλικοι...Το οτι ελάχιστοι τους διαβάζουν είναι άλλο θέμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αν θυμαμαι καλα, υπηρχε ενα παραβολο 40 ευρω θεσμοθετημενο για την διαδικασια ελεγχου και σφραγισης. Ε, δεν θα ηταν και πολλα για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο και το κουτελο καθαρο.
    Οσο για τις "ιδεες", εχω πια χωνεψει οτι αυτες με την υπογραφη Πλατης ειναι -για τους εχοντες εξουσια- βαρια...αλλεργιογονες. Ευτυχως μερικες τις φερνει κατα καιρους στην επιφανεια ο χρονος και οι αναγκες του σπορ. Ας ειναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Συγχαρητηρια κ.Λυκακη για το αποτελεσμα,συγχαρητηρια και στον Δημητρη για το πολυ δυνατο μοτερ.Θελω να πω οτι εδω στην Ελλαδα δεν ξερει το πληθος τι μπορει να κανει τελικα ενα καλο βελτιωμενο σκαθαρι(porsche killer),αυτο γιατι λιγοι ασχοληθηκαν με αυτο και αυτοι που το εκαναν δεν επενδυσαν ουτε σε γνωσεις αλλα ουτε σε χρημα.Αυτα δυστυχως δεν γραφονται σε κανενα forum και τα μυστικα ενος μοτερ για το πως μπορει αποδωσει τα μαθαινουν μονο αυτοι που εχουν φαει τα χρονια τους γι αυτα τ' αυτοκινητα.Τι να κανουμε οσο ζει κανεις μαθαινει,δεν ειναι ολα escort-porsche-alfa romeo,υπαρχουν και αυτα τα ρημαδια οι σκαραβαιοι,μαλλον θα πρεπει να μαθετε ποιο πολλα γι αυτους και ισως τα καταφερετε αν αρχισουν να εμφανιζονται περισσοτερα σε τετοιους αγωνες με homologation.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Δυο σκαθάρια 1302s (PORSCHE SALZBURG specs) ήταν στο Ιστορικό Ράλλυ Lahti (Φινλανδία). O Juhani Laaksonen έδειξε στους υπολοιπους Ευρωπαϊους πώς τραγουδούν τα IDA’s ..
    .
    http://www.youtube.com/watch?v=DHd1Z80PLAg&feature=player_embedded

    8:35min /12:16min

    ΑπάντησηΔιαγραφή