Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΜΕΛΟΥΣ Δ.Σ. ΤΟΥ Σ.Ο.Α.Α.

Η "ετεροχρονισμένη" αυτή ανακοίνωση  δημοσιεύεται για γενικούς  ενημερωτικούς λόγους ενάμιση σχεδόν μήνα μετά, στις 12 Δεκεμβρίου, δηλαδή σε χρόνο που έχουν ολοκληρωθεί όλες οι προκηρύξεις και αγώνες του 2013, και όλες οι εμπλεκόμενες πλευρές (Αρχές, Σύνδεσμοι, Λέσχες-Α.Σ., συμμετέχοντες και χορηγοί), ετοιμάζονται και κάνουν τον προγραμματισμό τους για τη νέα αγωνιστική χρονιά.


ΠΡΟΣ:  ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΟΔΗΓΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΥΠ' ΟΨΙΝ Δ.Σ.,  2/11/2013


      ΘΕΜΑ: ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ
 

  ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΕΧΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΜΕΛΟΣ Δ.Σ. ΤΟΥ Σ.Ο.Α.Α.
  ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΕΚΠΛΗΡΩΣΗΣ (ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΜΟΥ) ΤΩΝ ΥΠΟΣΧΕΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΔΩΣΕΙ ΣΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΜΗΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΤΟΥ 2012.
  ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΤΗΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ.
  ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ Σ.Ο.Α.Α. ΠΟΥ ΕΙΔΑΝ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΔΙΕΥΡΥΝΣΗΣ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ, ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΠΕΔΟ.

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ







ΣΗΜΕΙΩΣΗ AutoCLASSIC: Η επιστολή παραίτησης  εστάλη με e-mail στον Σύνδεσμο Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου στις 2 Νοεμβρίου. Το Δ.Σ. σε έκτακτη συνεδρίαση στις 7/11, ομόφωνα αποφάσισε να ΜΗΝ κάνει δεκτή την παραίτηση του μέλους του, και να το καλέσει σε συζήτηση επί του θέματος. Στην αμέσως επόμενη συνεδρίαση στις 14/11, το μέλος του Δ.Σ. Δ.Π. επέμεινε στην παραίτησή του, για τους προαναφερθέντες λόγους. Τη θέση του παραιτηθέντος μέλους στο επταμελές Δ.Σ. καταλαμβάνει ο πρώτος επιλαχών των αρχαιρεσιών του Οκτωβρίου 2012 κ. Α. Μελιγκώνης, ή, σε περίπτωση κωλύματος, ο δεύτερος επιλαχών κ. Πολίτης.

5 σχόλια:

  1. ασφαλως η "αδυναμια σας" δεν εχει σχεση με τις πνευματικες και σωματικες σας δυναμεις.
    ο αριθμος των ψηφων που λαβατε ηταν απο τους διορατικους του ΣΟΟΑ , που "ειδαν στο προσωπο σας την ευκαιρια διευρυνσης της βασης του συνδεσμου ".
    θα προσθετα οτι ελαβαν υποψη το παλμαρε σας, την εμπειρια σας και την ευαισθησια σας για θεματα ασφαλειας , περαν των υποσχεσεων σας.
    οταν δε αυτος ο αριθμος ψηφων , σε ενα επταμελες Δ.Σ δεν μετουσιωνεται στην αναλογη θεση και δεν υλοποιουνται κυριως ηθικες δευσμευσεις ,τοτε απομενει το αποχαιρετιστηριο τυπικο ευχολογιο .
    στη θεση σας θα επρατα αναλογα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά δεν έχουν καμμία σημασία μπροστά στο συνολικό θέμα των αγώνων αυτοκινήτου στην Ελλάδα. Η προσωπική διαδρομή του καθενός είναι γνωστή και όλοι κρίνονται κάποια στιγμή. Σημασία έχουν διαπιστώσεις και ερωτήματα σαν τα παρακάτω:
      - Είναι 15 Δεκεμβρίου και το σύνολο των αγωνιζομένων σε όλες της κατηγορίες του Σπορ δεν έχει την παραμικρή ιδέα για το πως, ποιοί, πότε και με ποιούς κανονισμούς θα γίνουν οι αγώνες το 2014.
      - Ειναι παντελώς άγνωστο το αν και απο ποιά Αρχή θα προκηρυχθούν Πρωταθλήματα Ιστορικών αυτοκινήτων (regularity και sporting) το 2014.
      -Δεν υπάρχει καμμία επίσημη ανακοίνωση για το αν και πότε θα γίνει το Ιστορικό Ακρόπολις.
      -Στην ΕΠΑ της ΟΜΑΕ λειτουργούν επιτροπές της περιόδου ΕΛΠΑ και συνεχίζει να ΜΗΝ υπάρχει Επιτροπή Ιστορικών, λες και κάποιοι επιμόνως αρνούνται να αντιληφθούν ότι εκτός των κανονισμών ασφαλείας (που σαφώς πρέπει να είναι ίδιοι και αυστηρότατοι), υπάρχουν πολλές διαφοροποιήσεις και ιδιαιτερότητες σ' αυτή τη κατηγορία οχημάτων.
      -Με υπουργική απόφαση, "ιστορικές πινακίδες" μπορούν να εκδίδουν η ΕΛΠΑ, η ΦΙΛΠΑ και η ΕΟΟΕ. Οι πρώτες δύο αντλούν το δικαίωμα απο την εκπροσώπηση των FIA και FIVA, και για όσο διάστημα διατηρούν αυτή την εκπροσώπηση. Αντίθετα, η ΕΟΟΕ θεωρητικά έχει αυτό το δικαίωμα "αυτοδύναμα" και επ' άπειρον (ή, μέχρι την νέα υπουργική απόφαση).
      -Επειδή τα ιστορικά sporting δεν εκδίδουν ταυτότητα αγωνιστικού αλλά συμμετέχουν με το δελτίο πιστοποίησης και τις ιστορικές πινακίδες, α) Μπορούν πλέον να τρέξουν sporting και αυτοκίνητα με πινακίδες της ΕΟΟΕ, και β) ΟΛΑ τα ιστορικά αυτοκίνητα ΔΕΝ έχουν ελεγχθεί απο επιτροπή τεχνικών εφόρων για μέσα ασφαλείας αφού δεν υποχρεούνται σε έκδοση "αγωνιστικού δελτίου", άρα υπάρχει τεράστια ευθύνη σε επίπεδο Αρχής αλλά και οργανώτριας Λέσχης.
      -Για όλα τα παραπάνω (που είναι μικρό μόνο μέρος των αναπάντητων ερωτημάτων μας), δεν έχει υπάρξει η παραμικρή ανακοίνωση απο ΟΜΑΕ, ΕΛΠΑ, ΕΟ ΦΙΛΠΑ και ΕΟΟΕ, όπως επίσης δεν έχει υπάρξει η παραμικρή επίσημη ερώτηση των Συνδέσμων Οδηγών προς τις Αρχές αυτές, ή σε περίπτωση "προσωρινής κώφωσής" τους, προς την ίδια την Πολιτεία, μια και με τις δικές της αποφάσεις οι ως άνω Αρχές "κυβερνούν" το Σπορ.

      Αυτά προς το παρόν, και περισσότερα σε επόμενη "απάντηση" επι -πιθανού- σχολίου αναγνώστη του blog μας. Δ.Π.

      Διαγραφή
  2. -το προγραμμα του ιστορικου ακροπολις αναρτηθηκε στο site της FIA , 5-8/6/2014
    -o υπουργος δεν ξερει τι υπεγραψε -η ξερει και ειναι πολιτικο ρουσφετι ;;;; ,οταν υπαρχει δικαστικη αποφαση κατα της εοοε ,η οποια πρεπει να αναιρεθει παλι με δικαστικη αποφαση .
    - οι οργανωτες εχουν το δικαιωμα βασει κανονισμου να αρνηθουν συμμετοχη σε οχημα που δεν διαθετει καρτα FIA- FΙVA ,τουλαχιστον στο regularity ,εξ οσων γνωριζω.
    - το θεμα στα ιστορικα sporting ειναι πολυ σοβαρο .
    -ασφαλως και θα υπαρξει και νεα υπουργικη αποφαση αν ΕΛΠΑ- Ε.Ο ΦΙΛΠΑ ,αποφασισουν να ασχοληθουν και να αποδειξουν ,οτι η εοοε ,χαρακτηριζει οχηματα 20 ετιας ιστορικα εκδιδοντας ΠΑΡΑΝΟΜΑ ,πινακιδες .
    -θα εχει ενδιαφερον πως θα τα αντιμετωπισουν οι οργανωτες ,αν οι ιδιοκτητες τους θελησουν να κατεβουν σε εκδηλωσεις που εχουν εγκριση-αδεια τελεσης μεσω Ε.Ο ΦΙΛΠΑ-ΕΛΠΑ.
    -ΣΟΑΑ και ΣΟΑΙΣΤΑ ας αναλαβουν τις ευθυνες τους ,εκτος αν γινονται κινησεις και ερωτησεις τηλεφωνικα και σε προσωπικο επιπεδο ,γιατι φοβουνται τα" γραπτα" που δεσμευουν .
    -ασχετα με το θεμα ,θα ηθελα να σχολιασω θετικα τις αποψεις -προτασεις ΚΥΡΚΟΥ ,για τους αγωνες αναβασεων ,που δοθηκαν στη δημοσιοτητα, και θα εχει ενδιαφερον η καταληξη τους .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα τα σοβαρά θέματα τελικά γίνονται και αποφασίζονται "εν κρυπτώ". Αυτό ισχύει και για την περίφημη "δικαστική απόφαση κατά της ΕΟΟΕ", η οποία απ' όσο γνωρίζουμε δεν έχει δημοσιευθεί/αναρτηθεί κάπου, ούτε όμως και η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ έχει (είχε) κάνει αίτηση ασφαλιστικών μέτρων κατά της ΕΟΟΕ όπως θα περίμενε κάποιος, εφ' όσον μάλιστα θα επιτύγχανε ακόμα και προσωρινή διαταγή, έχοντας σαν ακλόνητο επιχείρημα την, υποτιθέμενη, "δικαστική απόφαση". Φυσικά ακριβώς τα ίδια θα έπρεπε να πράξει και η ετέρα "θιγομένη", δηλαδή η ΕΛΠΑ η οποία επίσης εκδίδει Ιστορικές πινακίδες (και έχει αποδείξει στο παρελθόν ότι δεν διστάζει να χρησιμοποιήσει νομικά μέσα για προστασία ή διεκδίκηση συμφερόντων της, βλέπε υπόθεση Ιστορικού Ακρόπολις ΕΛΠΑ κατα Σ.Ι.Σ.Α.). Μπορεί λοιπόν τόσο η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ όσο και η ΕΛΠΑ να κρατούν διάφορες πτυχές της υπόθεσης για τον εαυτό τους, αυτό όμως μας δίνει το δικαίωμα να ρωτάμε και να ξαναρωτάμε γιατί δεν εστράφησαν κατά της ΕΟΟΕ εφ' όσον είχαν στα χέρια τους και μια ευνοική "δικαστική απόφαση". Τελικά όμως, ουδείς ασχολείται με το "ζουμί" της πρόσφατης απόφασης του υφυπουργού Μεταφορών, το οποίο δεν είναι η επέκταση του δικαιώματος έκδοσης ιστορικών πινακίδων και στην ΕΟΟΕ, αλλά Ο ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, μια και εξέλιπε εκείνο το ασαφές "κυκλοφορία για χιλιόμετρα συντήρησης" και έγινε "αναγκαίες προς επισκευή και συντήρηση αυτών δοκιμές". Αρα, δύσκολο να θεωρηθούν οι βόλτες στη λιακάδα το Σαββατοκύριακο σαν "αναγκαίες δοκιμές" και αυτό είναι κάτι που, αν εφαρμοσθεί , θα στερήσει την σχετική ελευθερία κυκλοφορίας -και όχι την κατάχρηση του δικαιώματος- απο τα ιστορικά αυτοκίνητα. Ωστόσο, πολύ σοβαρότερο είναι το θέμα ασφαλείας στους αγώνες Ιστορικών Sporting, όπου εκτός της ταυτότητας FIVA (δηλαδή του πιστοποιητικού αυθεντικότητας το οποίο με τόσες κατηγορίες που έχει κοντεύει να εξαντλήσει την Αγγλική αλφάβητο!) θα πρέπει να υπάρχει και ταυτότητα αγωνιστικού αυτοκινήτου ΟΜΑΕ με αυστηρό έλεγχο σε όλα τα υποχρεωτικά μέτρα ασφαλείας FIA. Εδώ όμως, υπάρχει ακόμα σθεναρή άρνηση απο μεγάλη μερίδα οδηγών ιστορικών για ΜΗ υποχρεωτική χρήση Hans, και για να μην "δυσαρεστηθούν"(!), ούτε οι Σύνδεσμοι οδηγών έβαλαν βέτο προς την ΟΜΑΕ ζητώντας να γίνει το Hans υποχρεωτικό για κάθε όχημα που εκκινεί σε αγώνα, ούτε βεβαίως και η ΟΜΑΕ το επέβαλλε (δηλαδή, η αρμόδια επιτροπή της ΕΠΑ, αλλά είναι γνωστό ότι τα τελευταία χρόνια οι επιτροπές απλώς γνωμοδοτούν και οι αποφάσεις αποτελούν, χμ, "ενός ανδρός αρχή"). Και για να μην μένουν κενά στην τοποθέτησή μας, βρίσκουμε εξόχως αντιπαθή και λανθασμένη την "μυστικοπαθή" στάση των εμπλεκομένων. Να βγούν ανοιχτά στα ιστορικά φόρα και να πουν την άποψη και τα επιχειρήματά τους, με πρώτη την "άφαντη" ΕΟΟΕ.
      Για τους Συνδέσμους οδηγών, παρατήρησή μας είναι ότι θα έπρεπε (και πρέπει, ποτέ δεν είναι αργά) να απευθύνονται πολύ συχνά στα μέλη τους με έκτακτες γενικές συνελεύσεις, για όλα τα σημαντικά θέματα. Δυστυχώς, αυτό δεν γίνεται, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει επαφή με τις Αρχές του Σπορ και ως εκ τούτου να μην ενημερώνονται οι οδηγοί. Για παράδειγμα, σήμερα μέσα Δεκεμβρίου έχει σίγουρα αποφασισθεί το ημερολόγιο των αγώνων του 2014 απο την ΟΜΑΕ χωρίς κανείς να το έχει μάθει, ελέγξει, συζητήσει ή και "αμφισβητήσει", και οι οδηγοί θα βρεθούν προ τετελεσμένου. Το ίδιο ισχύει με τους κανονισμούς, όπου η έλλειψη ενημέρωσης και συζήτησης-διαλόγου, δημιουργεί φαινόμενα σαν τις "προτάσεις Κύρκου" που αναφέρατε. Πριν και πάνω απο τα μεμονωμένα (έστω και προβεβλημένα) άτομα όμως, προτάσεις πρέπει να έχουν και να υποβάλλουν οι Σύνδεσμοι οδηγών που εκπροσωπούν το σύνολο, και φυσικά δεν θα πρόκειται για "προσωπικές απόψεις" ούτε και θα κατηγορηθούν για "συμφέροντα". Τέλος, οι "τηλεφωνικές κινήσεις" και το "προσωπικό επίπεδο" που -ίσως όχι τυχαία- αναφέρατε, ναι γίνονται, και ναι, αποτελούν ΤΗ ΡΙΖΑ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ.






      Διαγραφή
  3. -το φιδακι το σκοτωνεις οταν ειναι μικρο ακομα ,το πατας στο κεφαλι ,τωρα Ε.Ο ΦΙΛΠΑ -ΕΛΠΑ,αφου δεν εκμεταλλευτηκαν την δικαστικη αποφαση ,για να ξεκαθαρισουν ποιοι ειναι τα αφεντικα του χωρου ,θα τα βρουν σκουρα με την ΕΟΟΕ ,την αφησαν να εκδιδει πινακιδες μεχρι και σε αυτοκινητα 20 ετιας.
    -τι θα κανουν οι οργανωτες που παιρνουν εγκριση- αδεια τελεσης εκδηλωσης απο Ε.Ο ΦΙΛΠΑ-ΕΛΠΑ ,οταν οι κατοχοι πινακιδων ΕΟΟΕ ,θελησουν να συμμετασχουν ;;;;;;;;
    βεβαια οι οργανωτες regularity ,βασει κανονισμου ,εχουν το δικαιωμα αρνησης αφου δεν θα διαθετουν
    καρτα FIVA-FIA.
    -ο υπουργος δεν ξερει τι υπεγραψε η μαλλον ξερει;;; κανοντας πολιτικο ρουσφετι σε καποιους,γιατι πρεπει ν α ειναι πολλα τα....... ψηφαλακια για να ασχοληθει με τα ιστορικα.
    -οσον αφορα τις "αναγκαιες προς επισκευη και συντηρηση δοκιμες" , οπωσδηποτε ειναι λιγοτερο ασαφες απο το "κυκλοφορια για χλμ .συντηρησης,αρα μοιραια καποια στιγμη θα φτασουμε σε δικαστηρια ,οταν πεσουν τα πρωτα προστιμα και τοτε φοβαμαι οτι η αποφαση θα συμπεριλαβει και αλλους χρονικους και τοπικους περιορισμους ,αλλοιμονο μας.
    -για τα μετρα ασφαλειας τα ειπατε ολα.
    εχω δει σε αναβασεις μερικους οδηγους ιστορικων με hans .
    -οντως ,ποτε δεν ειναι αργα ,αλλωστε ως ελληνες , ειμαστε της τελευταιας στιγμης ,ας εναποθεσουμε τις ελπιδες μας σ΄αυτο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή