'Ολα κλειστά. Και πληκτρολόγια και διαδικτυακοί τόποι, αλλά και το στοιχειώδες ενδιαφέρον που οφείλει να έχει κάθε χομπίστας για τον χώρο του, ανύπαρκτο. Λείπει σε διακοπές κι αυτό... Που είναι οι λαλίστατοι "ήρωες του διαδικτύου" που δι' ασήμαντον αφορμήν κάνουν την τρίχα τριχιά, και οι λοιποί σχολιαστές που μπορεί να ανταλλάσσουν επί μέρες πολλές πειράγματα προεφηβικού επιπέδου -στην καλύτερη περίπτωση με Γυμνασιακό χιούμορ-, πού είναι όλοι αυτοί όταν συμβαίνει κάτι πραγματικά σοβαρό που ΑΠΑΙΤΕΙ τον σχολιασμό τους? Διακοπές...Χμμμ. Δεν είναι αυτό, ξέρετε. Δεν φταίνε ΚΑΘΟΛΟΥ οι άνθρωποι που κάνουν το κέφι τους με τα ιστορικά όσο, όπως και όποτε γουστάρουν. "Φταίει" το ότι στη χώρα μας αυτοί που ασχολούνται με το θέμα είναι λίγοι, απελπιστικά λίγοι. Και γι' αυτό ούτε "φταίει" κάποιος ούτε και μπορεί να γίνει κάτι, όχι άμεσα και γρήγορα τέλος πάντων: Δείτε ποιοί και -το κυριότερο- ΠΟΣΟΙ γράφουν στα δυό τρία ιστορικά φόρα (όταν δεν είναι κλειστά για οικονομικούς λόγους ή για...διακοπές!). Είναι δεν είναι καμμιά δεκαπενταριά, άλλος με τις πινακίδες, άλλος με τις φωτογραφίες, άλλος με τα ράλλυ, άλλος σοβαροφανής, άλλος συνεργείος (ο γραπτός λόγος προδίδει...), μερικοί λεσχειάρχες που αναγγέλλουν εκδηλώσεις, και λίγοι καλοπροαίρετοι ιδιώτες, με νέους να εμφανίζονται απο σπάνια έως καθόλου για μήνες ολόκληρους. Ακόμα και τα "λαμόγια" του χώρου είναι λίγα (ένα ξέρουμε με...ονοματεπώνυμο), ενώ στις διάφορες εκδηλώσεις βλέπουμε εδώ και πέντε χρόνια τους ίδιους συμμετέχοντες, άντε και να μεγαλώνουν τα παιδιά τους και να τα παίρνουν μαζί σαν συνοδηγούς (στην regularity, εννοείται, γιατί η sporting ουσιαστικά είναι μουσειακό είδος και εμφανίζεται μόνο στο Τατόι άπαξ του έτους!). Αυτό είναι λοιπόν το "πρόβλημα" των ιστορικων αυτοκινήτων στην Ελλάδα, γι αυτό και όλες οι προσπάθειες μένουν χωρίς ανταπόκριση, χωρίς απάντηση, χωρίς σχολιασμό.
Και...συνεχίζουμε! Δ.Π.
Και...συνεχίζουμε! Δ.Π.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου