Απίστευτο κι όμως αληθινό: Την Κυριακή 11 Αυγούστου σε πρωινή εκπομπή της τηλεόρασης ΑΡΤ (πρώην Τηλε Αστυ), ο πρώην βουλευτής του ΛΑΟΣ Κωστής Αιβαλιώτης προέτρεπε όσους έχουν ένα αυτοκίνητο 25 ετών και πάνω, να εκδώσουν Ιστορικές πινακίδες για να κυκλοφορούν κανονικά και καθημερινά, για να μην πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας, ΚΤΕΟ, ασφάλεια, τεκμήρια και όλα τα άλλα που τους έχουν φορτώσει οι κυβερνώντες (δεν χρησιμοποιούσε τόσο κομψές εκφράσεις, εννοείται!). Ελεγε, ο πρώην βουλευτής, ότι αυτό προβλέπεται σε απόφαση της ΕΕ που έχει ενσωματώσει η Ελληνική νομοθεσία, και να μην ακούει ο κόσμος τα όσα του λένε ότι τάχα οι πινακίδες είναι μόνο για εκδηλώσεις, γιατί τα χιλιόμετρα συντήρησης είναι απεριόριστα! Και έδειχνε ένα μοντέλο παλιάς Mercedes που κυκλοφορεί μ' αυτόν τον τρόπο, την οποία αν ενδιαφέρονταν μπορούσαν να αγοράσουν αντι 7.500 Ευρώ οι τηλεθεατές, τηλεφωνώντας στο τηλ. της εκπομπής! Αυτά όλα δε, τα επανέλαβε και στο κλείσιμο της εκπομπής (η οποία αφορά πολιτικό σχολιασμό), και πάλι αναφέροντας λανθασμένα την ηλικία των 25 ετών και άνω για έκδοση Ιστορικών πινακίδων (προφανώς η ενημέρωσή του σταματά στο 2009, γιατί με κοινή αποφαση η FIVA και η FIA όρισαν τα 30 έτη σαν την ηλικία χαρακτηρισμού ενός οχήματος ως Ιστορικού).
Δεν χρειάζονται πολλά σχόλια για το θέμα, αφού "φωνάζει" απο μόνο του. Διευκρινίζουμε απλώς, για μια ακόμη φορά, ότι το Ελληνικό Κράτος έχει εκχωρήσει το δικαίωμα έκδοσης Ιστορικών πινακίδων στους επίσημους εκπροσώπους των Διεθνών Ομοσπονδιών στην χώρα μας, δηλαδή στην Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ και στην ΕΛΠΑ. Αυτό το δικαίωμα συνεπάγεται και υποχρέωση ελέγχου των οχημάτων καθώς και της άσκησης του δικαιώματος κυκλοφορίας άνευ πληρωμής τελών. Ετσι, οι ενδιαφερόμενοι υπογράφουν υπεύθυνη δήλωση στην ΕΟ ΦΙΛΠΑ και ΕΛΠΑ, με την οποία αποδέχονται τους όρους χρήσης των πινακίδων και ενημερώνονται για το ότι οι πινακίδες θα αφαιρεθούν σε περίπτωση κακής χρήσης. Ομως, παρά τις προσπάθειες που καταβάλλουν την τελευταία διετία οι Λέσχες για την ορθή χρήση των πινακίδων (γιατί κινδυνεύει το δικαίωμα αυτό αν το κράτος αντιληφθεί ή "συμπεράνει" ότι χρησιμοποιούνται για φοροδιαφυγή και όχι για την διατήρηση της τεχνολογικής κληρονομιάς απο χομπίστες και συλλέκτες), να που βρίσκονται προβεβλημένα άτομα που απο τηλεοράσεως προτρέπουν τους πολίτες με τα παλιά αυτοκίνητα να χρησιμοποιήσουν το "παραθυράκι" των "χιλιομέτρων συντήρησης" για να μην πληρώνουν, ενώ όλοι οι υπόλοιποι...
Στείλαμε αμέσως ένα ευγενικό τηλ. μήνυμα με παρατηρήσεις και διευκρινίσεις, δηλώνοντας το όνομα και την ιδιότητά μας. Λάβαμε μια μάλλον ειρωνική απάντηση (η ιδιότητα Δημοσιογράφος- Εκδότης είχε μπεί σε εισαγωγικά), και το ρεζουμέ ήταν ότι δεν είμαστε καλά πληροφορημένοι κι ότι δεν ενημερώνουμε τον κόσμο σωστά ( συγκεκριμένα, μας καταλόγισε ότι "δεν κάνουμε ουτε στοιχειωδώς σωστά τη δουλειά μας", και "να αφήσουμε τις κρίσεις για τους άλλους"!). Αναζητήστε και δείτε λοιπόν την εκπομπή στο διαδίκτυο και οι αρμόδιοι για τις Ιστορικές πινακίδες ας κάνουν τα απαραίτητα διαβήματα διαμαρτυρίας. Είναι απλώς κρίμα κι άδικο το να κινδυνεύει ολόκληρη η κοινότητα των ιστορικών αυτοκινήτων επειδή ακόμα κι αυτά έφτασαν να τα χρησιμοποιήσουν οι πολιτικοί για να φανούν έξυπνοι και αρεστοί στον λαό...Τίποτα καλό δεν μπορούμε πια να περιμένουμε σ' αυτή τη χώρα. Εχετέ τα αυτά υπ' όψιν για τις επόμενες εκλογές! Δ.Π.
Δεν χρειάζονται πολλά σχόλια για το θέμα, αφού "φωνάζει" απο μόνο του. Διευκρινίζουμε απλώς, για μια ακόμη φορά, ότι το Ελληνικό Κράτος έχει εκχωρήσει το δικαίωμα έκδοσης Ιστορικών πινακίδων στους επίσημους εκπροσώπους των Διεθνών Ομοσπονδιών στην χώρα μας, δηλαδή στην Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ και στην ΕΛΠΑ. Αυτό το δικαίωμα συνεπάγεται και υποχρέωση ελέγχου των οχημάτων καθώς και της άσκησης του δικαιώματος κυκλοφορίας άνευ πληρωμής τελών. Ετσι, οι ενδιαφερόμενοι υπογράφουν υπεύθυνη δήλωση στην ΕΟ ΦΙΛΠΑ και ΕΛΠΑ, με την οποία αποδέχονται τους όρους χρήσης των πινακίδων και ενημερώνονται για το ότι οι πινακίδες θα αφαιρεθούν σε περίπτωση κακής χρήσης. Ομως, παρά τις προσπάθειες που καταβάλλουν την τελευταία διετία οι Λέσχες για την ορθή χρήση των πινακίδων (γιατί κινδυνεύει το δικαίωμα αυτό αν το κράτος αντιληφθεί ή "συμπεράνει" ότι χρησιμοποιούνται για φοροδιαφυγή και όχι για την διατήρηση της τεχνολογικής κληρονομιάς απο χομπίστες και συλλέκτες), να που βρίσκονται προβεβλημένα άτομα που απο τηλεοράσεως προτρέπουν τους πολίτες με τα παλιά αυτοκίνητα να χρησιμοποιήσουν το "παραθυράκι" των "χιλιομέτρων συντήρησης" για να μην πληρώνουν, ενώ όλοι οι υπόλοιποι...
Στείλαμε αμέσως ένα ευγενικό τηλ. μήνυμα με παρατηρήσεις και διευκρινίσεις, δηλώνοντας το όνομα και την ιδιότητά μας. Λάβαμε μια μάλλον ειρωνική απάντηση (η ιδιότητα Δημοσιογράφος- Εκδότης είχε μπεί σε εισαγωγικά), και το ρεζουμέ ήταν ότι δεν είμαστε καλά πληροφορημένοι κι ότι δεν ενημερώνουμε τον κόσμο σωστά ( συγκεκριμένα, μας καταλόγισε ότι "δεν κάνουμε ουτε στοιχειωδώς σωστά τη δουλειά μας", και "να αφήσουμε τις κρίσεις για τους άλλους"!). Αναζητήστε και δείτε λοιπόν την εκπομπή στο διαδίκτυο και οι αρμόδιοι για τις Ιστορικές πινακίδες ας κάνουν τα απαραίτητα διαβήματα διαμαρτυρίας. Είναι απλώς κρίμα κι άδικο το να κινδυνεύει ολόκληρη η κοινότητα των ιστορικών αυτοκινήτων επειδή ακόμα κι αυτά έφτασαν να τα χρησιμοποιήσουν οι πολιτικοί για να φανούν έξυπνοι και αρεστοί στον λαό...Τίποτα καλό δεν μπορούμε πια να περιμένουμε σ' αυτή τη χώρα. Εχετέ τα αυτά υπ' όψιν για τις επόμενες εκλογές! Δ.Π.
Αλήθεια πόσο χαμηλά μπορεί να πέσει ένας μη επανεκλεγείς βουλευτής ενός περιθωριοποιμένου κόμματος, τυφλωμένος μέσα στην ψηφοθηρική του εικονική πραγματικότητα...σπέρνοντας ανακρίβειες και παρασυρολογία. Κρίμα. :(
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροβλημα επισης ειναι οτι εκτος τoυ AutoCLASSIC δεν υπηρξε άλλη αντίδραση ή καταγγελία. Που είναι οι άνθρωποι του Ιστορικού αυτοκινήτου τελικά? Όταν αδιαφορούν μπροστά σε τέτοιες περιπτώσεις, αλλά μπορεί να συζητούν με τις ώρες για τον πραγματικό κυβισμό ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου ή για το αν ήταν αρκετά παγωμένα τα κεράσματα στο Τατόι, τότε πραγματικά οι "Αιβαλιώτηδες" θα μας κάνουν ό,τι θέλουν...
ΑπάντησηΔιαγραφή