Πλησιάζει το 24 Ωρες Ελλάδα του 2019, μια δροσερή ανάσα μέσα στη γενική μιζέρια που έχουν δημιουργήσει (και συντηρούν) οι άμεσα υπεύθυνοι για την οιυσιαστική "απαγορευση" κυκλοφορίας των Ιστορικών οχημάτων (που είναι οι παράγοντες των Ομοσπονδιών, οι παρατρεχάμενοί τους και οι προηγούμενοι πολιτικοί προϊσταμενοι του Υπ. Μεταφορών).
Δεν επιθυμούμε να ασχοληθούμε άλλο μαζί τους -δεν τους αξίζει πια τόση "διαφήμιση" και προβολή. Οταν έχουμε νέα απο το Υπουργείο, θα τα μεταφέρουμε και θα τα αναλύσουμε χωρίς "κουτσομπολιό" και φημολογία.
Κρίμα μόνο σε όσους άξιους και σοβαρούς ανθρώπους παρασύρθηκαν απο την γνωστή τακτική της "προσφοράς θέσεων σε επιτροπές", μια και ουσιαστικά έτσι μοιράζονται την ευθύνη για τις όποιες συμπεριφορές. Παλιό το κόλπο.
Και ευτυχώς, έρχεται το 24 Ωρες Ελλάδα του Σ.Ι.Σ.Α., που θα μας κάνει να ξεχάσουμε για λίγο τα "ενάριθμα" και την απίστευτου θράσους και ύψιστου κυνισμού απροκάλυπτη (πλέον) προσπάθεια να "μαντρωθούν" και να "αρμέγονται" ανά διετία ΟΛΟΙ οι ιδιοκτήτες Ιστορικών αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών.
Ευτυχώς, έρχεται το 24 Ωρες Ελλάδα, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, έστω και αυτή τη μία και μοναδική φορά τον χρόνο, περιμένοντας τις καλύτερες μέρες, που σίγουρα θα έρθουν, με την μορφή Κρατικής Ιστορικής πινακίδας ελεύθερης κυκλοφορίας (ή "μερικώς ελεγχόμενης" για τα οχήματα χωρίς επίσημους τίτλους ιδιοκτησίας και προηγούμενης ταξινόμησης), που είναι πια ο μόνος δρόμος μετά την ¨Βαβέλ" των 5 (ΠΕΝΤΕ) διαφορετικών "Αρχών" που ερίζουν πάνω απο το αναπαλαιωμένο σώμα του Ιστορικού οχήματος....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου