Οι φωτογραφίες απο το site Automotopatras.gr εδώ: http://www.automotopatras.gr/anavasi-achladokampou-megalos-atichos-o-iliopoulos (το Αχαϊκό site είναι χορηγός επικοινωνίας του αγώνα) τα λένε και τα δείχνουν όλα: Στο Α' σκέλος των δοκιμών, στην Κ3 που είναι μια γρήγορη δεξιά (μετά απο ευθεία) με μπαριέρα δεξιά και βουνό αριστερά, θα μπορούσε να υποθέσει κανείς ότι το WRC του Μ. Ηλιόπουλου "έφυγε", ο οδηγός μάλλον "δεν άφησε" προσπαθώντας να διορθώσει, και το αυτοκίνητο χτύπησε με το πίσω μέρος στα βράχια της αριστερής πλευράς και ανετράπη. Όμως τα πράγματα πρέπει να έγιναν διαφορετικά γιατί ο Μ. Ηλιόπουλος μίλησε για μία "πολύ ιδιαίτερη περίπτωση" (ιδιόμορφο και σπάνιο ατύχημα), οπότε θα περιμένουμε την δική του περιγραφή του συμβάντος. Ιδού η πρώτη του δήλωση στη σελίδα του στο facebook μετά το ατύχημα, απο την οποία δεν γίνονται πολλά αντιληπτά για τους ακριβείς λόγους:
"Αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες,
Σήμερα λίγο πριν τη 1 το μεσημέρι είχα ένα ατύχημα στην Ανάβαση Αχλαδόκαμπου.
Το ατύχημα αυτό δεν οφείλεται σε τεχνικά προβλήματα του αυτοκινήτου, ούτε και στην υπερβολική ταχύτητα, δηλαδή να ξεφύγει το αυτοκίνητο από τον δρόμο από ταχύτητα ή από γραμμές, παρά το γεγονός ότι την στιγμή της πρόσκρουσης η ταχύτητα του αυτοκινήτου ήταν σημαντική.
Ήταν ένα ιδιόμορφο και σπάνιο ατύχημα.
Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς όλο τον κόσμο που ενδιαφέρθηκε για μένα και να σας ενημερώσω ότι εκτός από κάποιους μώλωπες είμαι τελείως καλά, δόξα τω Θεό.
Δυστυχώς το αυτοκίνητο έχει υποστεί σοβαρές ζημιές.
Επιθυμία μου είναι οι αγαπημένοι φίλοι και φίλες που είχαν αποφασίσει να έρθουν αύριο με το πούλμαν στην μονοήμερη εκδρομή στον Αχλαδόκαμπο για να με τιμήσουν και να δουν την ανάβαση, να δώσουν το παρόν παρά το γεγονός ότι δεν θα μπορώ να βρίσκομαι εκεί προσωπικά, δείχνοντας έτσι την αγάπη τους και στους άλλους συναθλητές μας και στην συγκεκριμένη ανάβαση.
Θα επανέλθω με νέα ανακοίνωση μετά το τέλος του αγώνα.
Το ατύχημα αυτό δεν οφείλεται σε τεχνικά προβλήματα του αυτοκινήτου, ούτε και στην υπερβολική ταχύτητα, δηλαδή να ξεφύγει το αυτοκίνητο από τον δρόμο από ταχύτητα ή από γραμμές, παρά το γεγονός ότι την στιγμή της πρόσκρουσης η ταχύτητα του αυτοκινήτου ήταν σημαντική.
Ήταν ένα ιδιόμορφο και σπάνιο ατύχημα.
Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς όλο τον κόσμο που ενδιαφέρθηκε για μένα και να σας ενημερώσω ότι εκτός από κάποιους μώλωπες είμαι τελείως καλά, δόξα τω Θεό.
Δυστυχώς το αυτοκίνητο έχει υποστεί σοβαρές ζημιές.
Επιθυμία μου είναι οι αγαπημένοι φίλοι και φίλες που είχαν αποφασίσει να έρθουν αύριο με το πούλμαν στην μονοήμερη εκδρομή στον Αχλαδόκαμπο για να με τιμήσουν και να δουν την ανάβαση, να δώσουν το παρόν παρά το γεγονός ότι δεν θα μπορώ να βρίσκομαι εκεί προσωπικά, δείχνοντας έτσι την αγάπη τους και στους άλλους συναθλητές μας και στην συγκεκριμένη ανάβαση.
Θα επανέλθω με νέα ανακοίνωση μετά το τέλος του αγώνα.
Μάριος Ηλιόπουλος".
*Διαβάστε τις δηλώσεις του Μ. Ηλιόπουλου εδώ: https://web.facebook.com/marioiliopoulos/?_rdr
Η κατάσταση του Escort δείχνει το πόσο πολλά ήταν τα χιλιόμετρα, και το γεγονός ότι ο οδηγός δεν τραυματίσθηκε, δείχνει το πόσο ασφαλή μπορεί να είναι τα ΣΩΣΤΑ αγωνιστικά αυτοκίνητα (και με το "σωστά" εννοούμε, αρχικά τουλάχιστον, τον τύπο και την τοποθέτηση του roll cage).
Ο Μ. Ηλιόπουλος είναι ένας πολύ γρήγορος οδηγός Αναβάσεων, και οι χρόνοι του (που συχνά γράφουν νέα ρεκόρ) είναι αποτέλεσμα κυρίως οριακής οδήγησης με εκμετάλλευση και του τελευταίου χιλιοστού του δρόμου. Αν οι αγώνες δεν είχαν σκοπό να "μετρούν" το πόσο οριακά μπορεί να πάει κάποιος, θα λέγαμε ότι μερικές φορές (απο ότι έχουμε δει τόσο ζωντανά όσο και σε video) η οδήγησή του θα μπορούσε να θεωρηθεί και ως "παράτολμη". Θα την χαρακτηρίσουμε όμως "τολμηρά οριακή" (αλλιώς οι χρόνοι δεν έρχονται). Εξ' άλλου, οι έξοδοί του δεν είναι συχνοί, πάντα σε σχέση με τα αποτελέσματα, τα οποία επιτυγχάνει, ή τουλάχιστον προσπαθεί να φέρει, ανεξάρτητα με το αυτοκίνητο που οδηγεί (δηλαδή προσπαθεί πάντα για το 100%). Θα πρέπει όμως να περιμενουμε την δήλωσή του μετά το τέλος του αγώνα για την συγκεκριμένη περίπτωση, γιατί αυτό που καταλαβαίνουμε εμείς τουλάχιστον, είναι ότι η έξοδος ΔΕΝ οφείλεται σε μηχανικό ή οδηγικό θέμα. Αρα; Τριτογενής/"εξωγενής" παράγοντας; Αν έχει σχέση με τον αγώνα (δηλαδή με την ασφάλεια των οδηγών) να είστε σίγουροι ότι θα τον ανακοινώσει οπωσδήποτε.
Κανείς δεν είπε ούτε ισχυρίστηκε ποτέ ότι οι αγώνες Αναβάσεων είναι ένα Σπορ "ακίνδυνο", όπως ας πούμε το γκολφ. Οταν λοιπόν ένας αποδεδειγμένα ΠΟΛΥ γρήγορος οδηγός έχει μια τέτοια ΤΡΟΜΕΡΗ έξοδο κάνοντας αυτό που ξέρει να κάνει καλά (δηλαδή πηγαίνοντας ΠΟΛΥ γρήγορα) και βγαίνει απο το ημικατεστραμμένο αυτοκίνητο μόνο με μερικούς μώλωπες και ακμαίο ηθικό, τότε δεν μπορούμε παρά να είμαστε χαρούμενοι ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΚΑΤΑΛΗΞΗ! Γιατί μπορεί να είναι κοινότοπο, αλλά ΟΝΤΩΣ οι υλικές ζημιές σε τέτοιες περιπτώσεις δεν μετράνε περισσότερο απο φωτογραφίες για σχολιασμό! Στον επόμενο αγώνα λοιπόν, το ίδιο δυνατά!
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΟΚΙΜΩΝ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑ ΣΤΟ http://www.infomega.gr/live/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου