Γελάω, ( ποιός; Εγώ, που όσο νάναι έχω δείξει αν έχω ή όχι ευαισθησία με τα Εθνικά μας θέματα), με τη φασαρία που κάνουν ορισμένες ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΕΣ "πηγές ενημέρωσης" σχετικά με την λάθος αναφορά της εθνικότητας ενός Σκοπιανού πληρώματος σε ένα εμπορικό-εκδρομικό "Tour" που έγινε στη Πελοπόννησο. Στις συμμετοχές, το πλήρωμα αναφερόταν σαν ΜΚD και όχι σαν FYROM. Ηταν φυσικά λάθος των οργανωτών. Αν ΔΕΝ ήταν λάθος αλλά ας πούμε (υποθετικά) οι Σκοπιανοί είχαν θέσει σαν όρο για τη συμμετοχή τους να αναφέρονται ως προερχόμενοι απο την MKD, τότε κακώς τους έκανε το χατήρι ο οργανωτής. Οσο γιαι την συμμετοχή των 2.600 Ευρώ για τα ξένα πληρώματα (περιελάμβανε εξαήμερη διαμονή, φαγητά, εισιτήρια πλοίου Ancona-Πάτρα-Ancona για δύο άτομα και αυτοκίνητο, συν ξεναγήσεις κτλ.), επιτρέψτε μου να αμφιβάλλω για το πόσοι την πλήρωσαν στο ακέραιο εκ των συμμετεχόντων. Πάντως, καταδικαστέο το θέμα μεν, όχι "εθνική προδοσία" δε. Γιατί όμως τόσος θόρυβος απο τους "συνήθεις υπόπτους"; Γιατί η ΟΜΑΕ είχε αδειοδοτήσει την συγκεκριμένη εκδήλωση (πολύ κακώς κατά τη γνώμη μου, και θα επανέλθω σ' αυτό), οπότε είχε γνώση του καταλόγου συμμετοχών και θα έπρεπε να έχει διορθώσει την εθνικότητα των "Φυρομιανών". Πάμε σιγά -σιγά για τα σοβαρά τώρα, πέραν της επίσης σοβαρής αυτής αβλεψίας (αλλά πάντως αβλεψίας, όχι "προδοσίας"): Γιατί η ΟΜΑΕ ενεπλάκη με την αδειοδότηση εκδρομής; Γιατί ως οργανωτής φερόταν το Αθλητικό Σωματείο "Πυθαγόρας", το οποίο και αιτήθη την άδεια. Ποιός ήταν ο πραγματικός οργανωτής και εμπνευστής του event; Η Scuderia Triskelion, μια εμπορική επωνυμία (όχι Λέσχη, ούτε Σωματείο, όχι ακόμα απ' όσο γνωρίζω τουλάχιστον-ας με διορθώσουν οι γνωρίζοντες περισσότερα), που έχει φιλικούς δεσμούς με τα δύο -τρία άτομα που απαρτίζουν (στην ουσία) το Α. Σ. Πυθαγόρας. Η συγκεκριμένη εξαήμερη εκδήλωση, ήταν μία εμπορική ενέργεια, μια εκδρομή σε επιλεγμένα μέρη τουριστικού ενδιαφέροντος, αρχαιότητες, κτλ. , με συμμετέχοντες εύπορους και (συνήθως προχωρημένης ηλικίας, για να έχουν και το χρήμα και τον χρόνο) ιδιοκτήτες κλασσικών αυτοκινήτων. Υπάρχει η επιλογή καθαρά τουριστικής διαδρομής, ή και κάποιων ήπιων δοκιμασιών regularity. Ο σκοπός όμως των ατόμων, κυρίως Βορειοευρωπαίων, που συμμετέχουν σε αυτά τα " touring rallies", είναι ο τουρισμός, η παρέα και οι πολυήμερες διακοπές με το αυτοκίνητό τους και άλλα ζευγάρια ομοϊδεατών. Υπαρχουν δεκάδες επιχειρήσεις σε όλη την Ευρώπη που διοργανώνουν τέτοια tours με κλασσικά αυτοκίνητα ή μοτοσυκλέττες, και ο συγκεκριμένος Γύρος Πελοποννήσου ήταν ακριβώς μια τέτοια περίπτωση. Τώρα, τι δουλειά έχει ένα Αθλητικό Σωματείο να συνδιοργανώνει μια εμπορική εκδρομή, και μάλιστα να ζητάει άδεια απο την Ομοσπονδία (προφανώς για να ασφαλίσει με χαμηλό κόστος τους συμμετέχοντες σαν, υποτίθεται, "αγωνιζόμενους regularity"), ας μας το πουν οι νομικοί που θα διαβάσουν και θα ερμηνεύσουν τα άρθρα του Αθλητικού Νόμου (ειδικά στις παραγράφους που μιλούν για κέρδος). Κατά την άποψή μου, το Α.Σ. Πυθαγόρας θα έπρεπε άμεσα να τεθεί σε αργία από την Ομοσπονδία (το χρονικό διάστημα ας το αποφάσιζαν τα αρμόδια όργανά της -αν λειτουργούν βέβαια) και οι υπάλληλοι-υπεύθυνοι γι' αυτή την αδειοδότηση (που εξέθεσε και τον Πρόεδρο τον ίδιο) να υποστούν πειθαρχικές ποινές και να ελέγχονται αυστηρότατα για να μην επιτρέψουν να ξανασυμβεί κάτι τέτοιο στο μέλλον. Αυτή είναι η ιστορία, και αυτές είναι οι πραγματικές "ευθύνες". Σίγουρα όμως δεν επρόκειτο για περίπτωση "συνειδητής εθνικής μειοδοσίας"- καλή και απαραίτητη η αντιπολίτευση μέσα στην Ομοσπονδία, αλλά να μην φτάνει και στα όρια της γελοιότητας!
Aς δώσουμε τώρα και μια πρόγευση απο το επόμενο σημείωμά μας, αυτό που αποκαλούμε "Αυθαίρετη παράβαση Κανονισμών και Προκήρυξης Αναβάσεων 2015". Θα δώσουμε και λίγο χρόνο στους υπευθύνους (που προφανώς δεν έχουν συναίσθηση της σοβαρότητας της θέσης τους, γι' αυτό και παίρνουν τα θέματα τόσο ελαφρά, "στη πλάκα" θα έλεγε κανείς), να διορθώσουν το λάθος, ώστε όντως να εκληφθεί ως λάθος και όχι ως ΠΡΟΘΕΣΗ ΠΑΡΑΒΑΣΗΣ των κανονισμών απο χαμηλόβαθμα στελέχη της ΟΜΑΕ. Όποιος βιοπορίζεται (οικονομικά) απο την διοίκηση των αγώνων αυτοκινήτου, θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικός, γιατί δεν πρόκειται για...ισόβια θέση δημοσίου τομέα! Έκανες "λάθος" και μας εξέθεσες; Συγνώμη φίλε μου αλλά...έφυγες!
Ιδού η "προκαταβολή", προς μελέτη. Επανέρχομαι αύριο:
Kύπελλα κλάσεων
2. Κύπελλο Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων έως 1150cc (1/Β1, 1/Β2 έως 1150, 2/C0, 3D0, 4/E1 έως 1150, 4/Ε5 έως 1150)
Aς δώσουμε τώρα και μια πρόγευση απο το επόμενο σημείωμά μας, αυτό που αποκαλούμε "Αυθαίρετη παράβαση Κανονισμών και Προκήρυξης Αναβάσεων 2015". Θα δώσουμε και λίγο χρόνο στους υπευθύνους (που προφανώς δεν έχουν συναίσθηση της σοβαρότητας της θέσης τους, γι' αυτό και παίρνουν τα θέματα τόσο ελαφρά, "στη πλάκα" θα έλεγε κανείς), να διορθώσουν το λάθος, ώστε όντως να εκληφθεί ως λάθος και όχι ως ΠΡΟΘΕΣΗ ΠΑΡΑΒΑΣΗΣ των κανονισμών απο χαμηλόβαθμα στελέχη της ΟΜΑΕ. Όποιος βιοπορίζεται (οικονομικά) απο την διοίκηση των αγώνων αυτοκινήτου, θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικός, γιατί δεν πρόκειται για...ισόβια θέση δημοσίου τομέα! Έκανες "λάθος" και μας εξέθεσες; Συγνώμη φίλε μου αλλά...έφυγες!
Ιδού η "προκαταβολή", προς μελέτη. Επανέρχομαι αύριο:
1. Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων
2. Κύπελλο Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων έως 1150cc (1/Β1, 1/Β2 έως 1150, 2/C0, 3D0, 4/E1 έως 1150, 4/Ε5 έως 1150)
3. Κύπελλο Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων έως 1300cc (1/B2, 2/C1, 3/D1, 4/E1)
4. Κύπελλο Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων 1300-1600cc (1/B3, 2/C2, 3/D2, 4/E2, 4/E5)
5. Κύπελλο Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων 1600-2000cc (1/B4, 2/C3, 3/D3, 4/E3)
6. Κύπελλο Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων πάνω από 2000cc (1/B5, 2/C4, 2/C5, 3/D4, 4/E4, 4/E6)
7. Έπαθλο Αναβάσεων Αυτοκινήτων Αγώνων και Πρωτοτύπων Εποχής έως και 1985 (GR5 και GR6)
Γιατί η ΟΜΑΕ είχε αδειοδοτήσει την συγκεκριμένη εκδήλωση (πολύ κακώς κατά τη γνώμη μου, και θα επανέλθω σ' αυτό),
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφου σκοπεύετε να επανέλθετε ψάξτε και κάτι άλλο .γιατι την ΟΜΑΕ
http://www.triskelion.gr/sites/default/files/ACT_Regulations_2.pdf
ARCADIA CLASSIC TOUR 2015
2. ΤΙΤΛΟΙ
Ο Αγώνας προσµετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθληµα Regularity 2015
3. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το µήκος της διαδροµής του Arcadia Classic Tour 2015 είναι 210 χλµ µε 14
regularity ειδικές διαδροµές
Ηταν ένας κανονικός αγώνας Rallay regularity, ενός "Πρωταθλήματος" που (απ' ότι γνωρίζω, ή μάλλον ΔΕΝ γνωρίζω) ουδέποτε προκηρύχθηκε επίσημα απο την ΟΜΑΕ. Καμμία σχέση με την πρόσφατη εξαήμερη εκδήλωση, που ήταν Classic car Tour, με ιδιαίτερα υψηλό παράβολο και concept που προσομοιάζει περισσότερο σε touring leisure business παρά σε αγώνα κλασσικών αυτοκινήτων. Αναμένονται εξηγήσεις και διευκρινίσεις απο τους αρμοδιους και τους οργανωτές, αλλά αργούν απο ότι βλέπετε.
ΑπάντησηΔιαγραφή