...και απο αυτές, να δούμε αν θα εμφανιστούν όλοι στην εκκίνηση. Μολις 5 συμμετοχές συν τρείς της, χμμμμ, "κατηγορίας" Gr5 λοιπόν για ένα σύνολο 8 Ιστορικών αυτοκινήτων, σε μια Ανάβαση που συγκέντρωσε 107 συμμετοχές! Λίγα δεν είναι; Τις πταίει; Η οικονομική κρίση; Πρωτίστως αυτή, όπως έχουμε γράψει άλλωστε δεκάδες φορές, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η αρνητική στάση της ΟΜΑΕ κατά/απέναντι των Ιστορικών αυτοκινήτων (εξαιρείται η "ελιτ" των Ραλλύ που έχει χρήματα να κάνει ό,τι γουστάρει) δεν τα βοήθησε καθόλου την τελευταία τετραετία. Και μένω στην τετραετία γιατί ειναι η περίοδος που την Διοίκηση του Σπορ ανέλαβε η ΟΜΑΕ, αρχικά υπό τον Μ. Χαλιβελάκη και μετά την επίσημη αναγνώρισή της και τις εκλογές, απο τον Δ. Μιχελακάκη. Και οι δύο αυτοί κύριοι, φίλοι και γνώστες του σπορ και των διοικητικών του θεμάτων, αλλά και επικεφαλής "παρατάξεων" με στόχο την διοίκηση -και μονοπώληση- των αγώνων ( έχουν πάντως καλές προθέσεις και ικανότητες, αυτό τους το αναγνωρίζουν όλοι), και οι δύο λοιπόν μπορεί να έχουν μεγάλες διαφορές (άποψή μας: Μόνο επι προσωπικού, δηλαδή δεν συμπαθεί ο ένας τον αλλον, γιατί επι των διοικητικών περίπου τα ίδια κάνουν/θα κάνουν/θα έκαναν), αλλά στο θέμα των Ιστορικών συμφώνησαν απόλυτα: Τα...ξήλωσαν, τα "απογύμνωσαν", τα εγκατέλειψαν "ακέφαλα" και τα άφησαν να σβήσουν, αρνούμενοι ΠΕΙΣΜΑΤΙΚΑ να θεσπίσουν στην ΕΠΑ μια Επιτροπή Ιστορικού Αυτοκινήτου, με κύριο αντικείμενο βεβαίως το Sporting Ιστορικό, αλλά και λόγο/δράση στη διοργάνωση εκδηλώσεων/αγώνων Regularity FIA, η οποία ως γνωστόν ΔΙΑΦΕΡΕΙ απο αυτήν της FIVA στο πιο σημαντικό θέμα: Στα όργανα μέτρησης. Και εκτός αυτού, ας μην ξεχνάμε ότι η FIA, της οποίας την εκπροσώπηση έθεσε ως κύριο στόχο και σκοπό ζωής η διοίκηση της ΟΜΑΕ, προκηρύσσει το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Regularity Rally. Τώρα, γιατί η ΟΜΑΕ διαχρονικά "χαμηλώνει" τα Ιστορικά με την αστεία και ανακριβέστατη (λανθασμένη σίγουρα) αιτιολογία ότι "είναι ίδια με τα σύγχρονα Sporting και γι' αυτό δεν χρειάζονται δική τους Επιτροπή", είναι κάτι για το οποίο προτιμάμε να μην μιλήσουμε γιατί θα μπούμε σε χωράφια επιρροών και συμφερόντων. Ας μας διαψεύσει η ΟΜΑΕ, εμπρός! Και μόνο ένας τρόπος υπάρχει να το κάνει, έστω και με τον χρόνο να έχει αρχίσει να κυλάει προς τις επόμενες εκλογές: Ας φτιάξει Επιτροπή Ιστορικών, με μέλη όχι μηχανικούς και επαγγελματίες του χώρου, αλλά άτομα που το επάγγελμά τους αποκλείει την άγρα πελατών ως εκ της θέσεώς τους, άρα και πιθανώς την υπεράσπιση θέσεων που "βολεύουν"και εξυπηρετούν το τρέχον πελατολόγιό τους και τις επιθυμίες του! Αν γίνει αυτό και τα Ιστορικά Sporting αποκτήσουν την δική του φωνή προς τη διοίκηση, τότε οι συμμετοχές τους σίγουρα θα αυξηθούν μέσα στο 2016. Επι του παρόντος... 5+3=8, και εμείς ευχόμαστε καλή επιτυχία και στους 107 του Σαββατοκύριακου στην όμορφη Πορταριά.
ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ:
http://www.lavolos.gr/Administrator/uploads/userpics/OutPostImages/files/telsum2015.pdf
ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ:
http://www.lavolos.gr/Administrator/uploads/userpics/OutPostImages/files/telsum2015.pdf
Το μη προκηρυχθέν Πρωτάθλημα Regularity 2015 ,προφανώς περιελάμβανε 2 διεθνείς αγώνες FIA και παραδοσιακά το Φθινοπωρινό Ράλλυ ΕΛΠΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Ιστορικό Ακρόπολις, ανατέθηκε απο την ΟΜΑΕ και έγινε απο το ΑΣΜΑ/ΕΛΠΑ πατώντας
Το Ολυμπιακό Ράλλυ (που κάνει τα τελευταία χρόνια το Hellenic Lancia Club) του Χ.Αποστολίδη .που είχε αρχική ημερομηνία 10-11 Οκτ. (έπεσε πάνω στο Ακρόπολις /ERC) τελικά ακυρώθηκε,λόγω της σημερινής οικονομικής κατάστασης (όπως ανακοινώθηκε στο facebook).
Μάλλον δεν θα γίνει και το Ιστορικό Φθινοπωρινό Ράλλυ ΕΛΠΑ.
Και του χρόνου!