Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

ΕΠITEΛΟΥΣ! ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ BMW i8 ΚΑΙ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ! (ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΑΚΡΑ ΤΟΥ ΤΑΦΟΥ ΣΙΩΠΗ).


4 σχόλια:

  1. ....... η τιμή του αγγίζει τα 177.600 ευρώ αλλά δεν επιβαρύνει τον ιδιοκτήτη ούτε με... τέλη κυκλοφορίας αλλά ούτε με άλλους φόρους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό εννοούσαμε. Κιαιένα δίλιτρο 20ετίας που "χαρίζεται" για ένα χιλιάρικο ή πάει για απόσυρση με πεντακόσια Ευρώ, πληρώνει 660 Ευρώ τέλη κυκλοφορίας. Ψάχνουν μετά για "δίκαιο φορολογικό σύστημα"...

      Διαγραφή
    2. Εάν αντιλαμβάνομαι σωστά το σχόλιο σας ,τότε συμφωνώ ότι τα τέλη κυκλοφορίας -ασφάλιστρα -"τεκμήρια" (ναι να ξαναεπανέλθουν) πρέπει να διαμορφωθούν με βάση τα 177.600 ευρώ!

      Διαγραφή
    3. Επειδή τα αυτοκίνητα είναι είδος πρώτης ανάγκης, θα πρέπει να υπάρχει ένα εύλογο "αφορολόγητο" ποσό για το τεκμήριο, άσχετα με το αν είναι καινούργιο ή μεταχειρισμένο. Δηλαδή, αν η εμπορική αξία π.χ. είναι μέχρι 8.000 ή 10.000 Ευρώ, να μην υπάρχει τεκμήριο ανεξάρτητα απο ηλικία και κυβικά. Το πρόβλημα είναι ότι η λογική που εφαρμοζεται στη φορολόγηση των αυτοκινήτων (φόρος κατανάλωσης, φόρος πολυτελείας, απαλλαγή απο τα τέλη κυκλοφορίας ανάλογα με τους ρύπους και όχι με τα κυβικά ή την αξία, τεκμήρια, υψηλά τέλη που δεν λαμβάνουν υπ' όψιν την δυνατότητα κυκλοφορίας ή μη των αυτοκινήτων (π.χ. απαγορευση κυκλοφορίας παλαιών οχημάτων στην Αθήνα, μονά-ζυγά κτλ,), όλα αυτά προσκρούουν στην αφόρηητα κακή οικονομική κατάσταση της χώρας και μεγάλου μέρους του πληθυσμού της, που όμως χρειάζεται το αυτοκίνητο για επαγγελματικούς και οικογενειακούς λόγους. "Τα παίρνεις", ενίοτε και αδίκως, απο τους ανθρώπους, εφ' όσον μπορούν να στα δώσουν. Τώρα, όσο και να φορολογούν, "εισπράττουν" καταθέσεις πινακίδων, απλήρωτα τέλη ως χρέη προς το Δημόσιο και βέβαια ένα σωρό "μαϊμούδες" κυρίως της ΕΟΟΕ (ας κάνει κάτι για τους πολλούς που κυκλοφορούν καθημερινά με πινακίδες της. Το "κάρφωμα" δεν είναι λύση και κακώς το κάνουν κάποιοι δημοσίως, αλλά υπάρχουν και όρια).

      Διαγραφή