Κατ' αρχάς να ξεκαθαρίσουμε ότι όσοι έβλεπαν τα αποτελέσματα στην ιστοσελίδα του επίσημου χρονομέτρη, μπορεί και να μπερδεύονταν με τις πολλαπλές κατατάξεις. Υπάρχει λοιπόν η Εθνική (Ελληνική) κατάταξη, και η FIA που μετράει (βαθμολογείται) στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Ολοι οι ξένοι ήταν FIA, ενώ οι περισσότεροι Ελληνες είχαν δηλώσει συμμετοχή ως Εθνικοί, άλλοι ως FIA, και κάποιοι (λίγοι) και Εθνικοί και FIA. Επίσης, έγιναν δύο χωριστοί αγώνες, ένας ασφάλτινος και ένας χωμάτινος (της Κυριακής), ενώ υπάρχει και κατάταξη Γενικής για όσους συμμετείχαν και τις τρείς ημέρες σε άσφαλτο και χώμα. Αυτά για την Sporting, γιατί η Regularity είχε μία κατάταξη με ενιαία βαθμολογία για το Ευρωπαϊκο Κύπελλο FIA (ενώ κάθε μέρα μετρούσε και χωριστά για το Ελληνικό Πρωτάθλημα Regularity της ΕΛΠΑ), σε ένα τριήμερο αγώνα με 43 χρονομετρήσεις (που θεωρούνται σαν ανεξάρτητες Ε.Δ.).
Στην Sporting την Κυριακή ξεχώρισαν οι Βαζάκας (Toyota Starlet 1300) και Γιοβάς ( Audi GT 1600), ο οποίος ήταν και ο τελικός νικητής του χωμάτινου αγώνα, ενώ είχε έρθει και δεύτερος Γενικής στην άσφαλτο. Τα δύο πληρώματα μοιράστηκαν τις νίκες στις Ε.Δ., αλλά στην 11η η διαφορά των 59'' υπέρ του Γιοβά, έδωσε τη νίκη στον οδηγό του Audi. Στην τρίτη θέση σταθερά μέχρι το τέλος ο Ι. Εδιπίδης με το Escort ΜΚ 1 1600, που κατετάγη και σαν οδηγός FIA. Φυσικά συγχαρητήρια αξίζουν σε ολους τους Ελληνες οδηγούς, όμως πρέπει να σταθούμε στον νικητή του ασφάλτινου αγώνα Α. Καροτσιέρη, που συνέχισε σε όλες τις χωμάτινες Ειδικές παρά το πρόβλημα στο αυτοκίνητο, τερματίζοντας στις πίσω θέσεις και αποδεικνύοντας τι σημαίνει να είσαι, αυτό που οι Ιταλοί λένε για τους γρήγορους ιδιώτες, "pilota-gentleman".
Στην Regularity οι Κατσαούνης - Μανσόλας πήραν μία σημαντική και άξια νίκη, έχοντας πλέον την δυνατότητα, λόγω βαθμών, να διεκδικήσουν ένα ακόμα Ευρωπαϊκό τίτλο. Στη δεύτερη θέση έμεινε ακλόνητος μέχρι το τέλος ο Κουνέλης, ενώ τρομερή μάχη δόθηκε για την τρίτη τιμητική θέση του βάθρου μεταξύ Παπανίκου και Ι. Φωτόπουλου. Ο Παπανίκος ήταν σταθερά τρίτος, μέχρι την 42η Ειδική όπου ο Φωτόπουλος πέρασε μπροστά του με μόλις 0.2''! Στην 43η και τελευταία Ε.Δ. και τα δύο πληρώματα δεν πήγαν καλά, προφανώς απο την αγωνία της διεκδίκησης του βάθρου, κι έτσι ο Παπανίκος είχε 3 β.π. ενώ ο Φωτόπουλος 2.6, τερματίζοντας έτσι τρίτος με 62.1 β.π. έναντι 62.7 του άξιου αντιπάλου του. Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν, όχι πολύ μακριά σε ποινές, οι Λυκάκης - Γ. Κίκιζας, Χαρμάνης - Φουντεδάκης και Ποριώτης - Ποριώτης (ας μας συγχωρεθεί το ότι μερικές φορές τα ονόματα των συνοδηγών απουσιάζουν απο το κείμενο, αλλά αυτό γίνεται λόγω "βιαστικής οικονομίας διαδικτύου" (!). Είναι σαφές ότι πρωτίστως οι συνοδηγοί παίρνουν το credit για την διάκριση, αν και λόγω φιλικών σχέσεων με τους οδηγούς τους, συνήθως δεν ακούνε όσα πρέπει να ακούσουν για τα, συχνά, "χοντρά" λάθη που κοστίζουν ποινές και αγώνες. Ολα να τα λέμε!).
Ενα ακόμη ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ Ιστορικό Ακρόπολις τελείωσε, και είναι βέβαιο (κατά την ταπεινή μας άποψη) ότι μετά απο αυτή την ΔΙΕΘΝΗ επιτυχία, το 14ο Ιστορικό Ακρόπολις του 2015 θα αντιμετωπίσει λιγότερα εξω-αγωνιστικά προβλήματα, μια και θα έχουν γίνει οι Εκλογές στην ΟΜΑΕ και θα έχουν πέσει οι τόνοι και τα πάθη των...φατριών που μάχονται για την "εξουσία" (αλλά και για την τσέπη τους, μια και υπάρχει "μεροκάματο" και στις διοργανώσεις αγώνων αλλά και στην απασχόληση των "στελεχών", δηλαδή κριτών, αγωνοδικών, και λοιπών "αρχόντων". Οποιος έχει την εξουσία, "μοιράζει" αυτά τα "μεροκάματα" και αποκτά έτσι τον "στρατό" που θα τον βοηθήσει να επανεκλεγεί στις επόμενες Εκλογές -γιατί πάντα υπάρχουν, και ποτέ δεν αργούν, οι "επόμενες εκλογές").
Αυτά απο εμάς και σας αφήνουμε να σερφάρετε και να σας κατευθύνουν να διαβάσετε τα δημοσιογραφικά δελτία του γραφείου Τύπου της Οργάνωσης, τα οποία αναδημοσιεύουν αναίσχυντα διάφορα "σάϊτ" (όπως..."σαϊτες"!), έχοντας και το θράσος να ζητούν...χρήματα απο διαφημίσεις, απλώς επειδή κλέβουν βιντεάκια και αναδημοσιεύουν δουλειές τρίτων. Το θράσος στις μέρες μας που όλα έχουν διαλυθεί, όρια δεν έχει, και φυσικά βρίσκει έδαφος να αναπτυχθεί σε χώρους μικρούς και χομπίστικους, όπου ισχύει- και βασιλεύει- το "ό,τι δηλώσεις είσαι". Δεν έχει σημασία το ότι "δεν γράφεις", για παράδειγμα. Γράφουν άλλοι για σένα, κι εσύ τα κλέβεις έτοιμα και τα πουλάς κι από πάνω! Και εις ανώτερα!
*Για τους...φανατικούς των δελτίων Τύπου, ΕΔΩ
*Και για τα αναλυτικά αποτελέσματα Ε.Δ. προς Ε.Δ., ΕΔΩ
*ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΩΝ ΝΙΚΗΤΩΝ (copyright free, από το γραφείο Τύπου του αγώνα)
Στην Sporting την Κυριακή ξεχώρισαν οι Βαζάκας (Toyota Starlet 1300) και Γιοβάς ( Audi GT 1600), ο οποίος ήταν και ο τελικός νικητής του χωμάτινου αγώνα, ενώ είχε έρθει και δεύτερος Γενικής στην άσφαλτο. Τα δύο πληρώματα μοιράστηκαν τις νίκες στις Ε.Δ., αλλά στην 11η η διαφορά των 59'' υπέρ του Γιοβά, έδωσε τη νίκη στον οδηγό του Audi. Στην τρίτη θέση σταθερά μέχρι το τέλος ο Ι. Εδιπίδης με το Escort ΜΚ 1 1600, που κατετάγη και σαν οδηγός FIA. Φυσικά συγχαρητήρια αξίζουν σε ολους τους Ελληνες οδηγούς, όμως πρέπει να σταθούμε στον νικητή του ασφάλτινου αγώνα Α. Καροτσιέρη, που συνέχισε σε όλες τις χωμάτινες Ειδικές παρά το πρόβλημα στο αυτοκίνητο, τερματίζοντας στις πίσω θέσεις και αποδεικνύοντας τι σημαίνει να είσαι, αυτό που οι Ιταλοί λένε για τους γρήγορους ιδιώτες, "pilota-gentleman".
Στην Regularity οι Κατσαούνης - Μανσόλας πήραν μία σημαντική και άξια νίκη, έχοντας πλέον την δυνατότητα, λόγω βαθμών, να διεκδικήσουν ένα ακόμα Ευρωπαϊκό τίτλο. Στη δεύτερη θέση έμεινε ακλόνητος μέχρι το τέλος ο Κουνέλης, ενώ τρομερή μάχη δόθηκε για την τρίτη τιμητική θέση του βάθρου μεταξύ Παπανίκου και Ι. Φωτόπουλου. Ο Παπανίκος ήταν σταθερά τρίτος, μέχρι την 42η Ειδική όπου ο Φωτόπουλος πέρασε μπροστά του με μόλις 0.2''! Στην 43η και τελευταία Ε.Δ. και τα δύο πληρώματα δεν πήγαν καλά, προφανώς απο την αγωνία της διεκδίκησης του βάθρου, κι έτσι ο Παπανίκος είχε 3 β.π. ενώ ο Φωτόπουλος 2.6, τερματίζοντας έτσι τρίτος με 62.1 β.π. έναντι 62.7 του άξιου αντιπάλου του. Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν, όχι πολύ μακριά σε ποινές, οι Λυκάκης - Γ. Κίκιζας, Χαρμάνης - Φουντεδάκης και Ποριώτης - Ποριώτης (ας μας συγχωρεθεί το ότι μερικές φορές τα ονόματα των συνοδηγών απουσιάζουν απο το κείμενο, αλλά αυτό γίνεται λόγω "βιαστικής οικονομίας διαδικτύου" (!). Είναι σαφές ότι πρωτίστως οι συνοδηγοί παίρνουν το credit για την διάκριση, αν και λόγω φιλικών σχέσεων με τους οδηγούς τους, συνήθως δεν ακούνε όσα πρέπει να ακούσουν για τα, συχνά, "χοντρά" λάθη που κοστίζουν ποινές και αγώνες. Ολα να τα λέμε!).
Ενα ακόμη ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ Ιστορικό Ακρόπολις τελείωσε, και είναι βέβαιο (κατά την ταπεινή μας άποψη) ότι μετά απο αυτή την ΔΙΕΘΝΗ επιτυχία, το 14ο Ιστορικό Ακρόπολις του 2015 θα αντιμετωπίσει λιγότερα εξω-αγωνιστικά προβλήματα, μια και θα έχουν γίνει οι Εκλογές στην ΟΜΑΕ και θα έχουν πέσει οι τόνοι και τα πάθη των...φατριών που μάχονται για την "εξουσία" (αλλά και για την τσέπη τους, μια και υπάρχει "μεροκάματο" και στις διοργανώσεις αγώνων αλλά και στην απασχόληση των "στελεχών", δηλαδή κριτών, αγωνοδικών, και λοιπών "αρχόντων". Οποιος έχει την εξουσία, "μοιράζει" αυτά τα "μεροκάματα" και αποκτά έτσι τον "στρατό" που θα τον βοηθήσει να επανεκλεγεί στις επόμενες Εκλογές -γιατί πάντα υπάρχουν, και ποτέ δεν αργούν, οι "επόμενες εκλογές").
Αυτά απο εμάς και σας αφήνουμε να σερφάρετε και να σας κατευθύνουν να διαβάσετε τα δημοσιογραφικά δελτία του γραφείου Τύπου της Οργάνωσης, τα οποία αναδημοσιεύουν αναίσχυντα διάφορα "σάϊτ" (όπως..."σαϊτες"!), έχοντας και το θράσος να ζητούν...χρήματα απο διαφημίσεις, απλώς επειδή κλέβουν βιντεάκια και αναδημοσιεύουν δουλειές τρίτων. Το θράσος στις μέρες μας που όλα έχουν διαλυθεί, όρια δεν έχει, και φυσικά βρίσκει έδαφος να αναπτυχθεί σε χώρους μικρούς και χομπίστικους, όπου ισχύει- και βασιλεύει- το "ό,τι δηλώσεις είσαι". Δεν έχει σημασία το ότι "δεν γράφεις", για παράδειγμα. Γράφουν άλλοι για σένα, κι εσύ τα κλέβεις έτοιμα και τα πουλάς κι από πάνω! Και εις ανώτερα!
*Για τους...φανατικούς των δελτίων Τύπου, ΕΔΩ
*Και για τα αναλυτικά αποτελέσματα Ε.Δ. προς Ε.Δ., ΕΔΩ
*ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΩΝ ΝΙΚΗΤΩΝ (copyright free, από το γραφείο Τύπου του αγώνα)
Μικρή διόρθωση στη ρεγκιουλάριτυ. Την εξάδα -και όχι πεντάδα- κλείνουν ο Λυκάκης με τον Χαρμάνη αντί του Ποριώτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστό. Ζητούμε συγνώμη απο όλους. Διορθώθηκε άμεσα. Ευχαριστούμε για την επισήμανση. Δ.Π.
ΔιαγραφήΣυγχαρητήρια στους Δ. ΧΑΝΙΏΤΗ -Τ. ΑΡΩΝΙΤΗ (Νο 130) που συμμετέχουν πάντα χωρίς πρόσθετα όργανα(πρώτοι στην άτυπη αυτή κατηγορία) και με εξοπλισμό 2 χρονόμετρα και 1 φωτογραφική μηχανή!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητοί φίλοι και του χρόνου ψηλότερα!!
Αποστόλης Λακασάς