Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

ΜΟΝΟ 7 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΙΤΙΤΣΑ, ΣΕ ΣΥΝΟΛΟ 98!

ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η «ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΣΦΑΛΤΟΣ» ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ (Ή ΤΗΝ «ΣΚΟΤΩΣΑΜΕ»)




  Δυστυχώς μόνο επτά Ιστορικά αυτοκίνητα δήλωσαν συμμετοχή στην Ανάβαση Πιτίτσας ("Πλατάνι"). Φαίνεται ότι οι εντελώς λανθασμένες πρακτικές της ΕΛΠΑ-ΕΘΕΑ όσον αφορά τους αγώνες ταχύτητας και αναβάσεων Ιστορικών αυτοκινήτων, κατάφεραν να "τελειώσουν" αυτό το είδος αγώνων, το οποίο ως γνωστόν είναι το δημοφιλέστερο στην Ευρώπη! Στον "θάνατο" της "Ιστορικής ταχύτητας" συνέβαλαν βέβαια και δύο άλλα στοιχεία: Πρώτον, η τρομερή, πολύωρη, αφόρητη αναμονή των οδηγών των Ιστορικών στον τερματισμό των αναβάσεων, επειδή ξεκινούν πρώτοι και περιμένουν όρθιοι στα πουρνάρια από δύο έως και... τέσσερις ώρες μεταξύ των σκελών δοκιμών και αγώνα! Όταν κατεβαίνουν στα πιτς, επειδή συνήθως το πρόγραμμα έχει αργήσει λόγω εξόδων και άλλων καθυστερήσεων, δεν τους δίνεται χρόνος ούτε για να βγουν από το αυτοκίνητο, αφού πρέπει και πάλι η κατηγορία των Ιστορικών να εκκινήσει πρώτη το επόμενο σκέλος! Η παντελής έλλειψη μέριμνας της "Αρχής του Σπορ" (ποιάς "αρχής" δηλαδή, καλύτερα για "τέλος" πρέπει να μιλάμε), αλλά και των οργανωτριών Λεσχών για την πολύωρη αναμονή των οδηγών που συνωστίζονται σαν τα πρόβατα κάτω από τον ήλιο ή την βροχή στους τερματισμούς, έχει κάνει πολλούς οδηγούς -κυρίως των ιστορικών που "τρώνε" και τις περισσότερες ώρες αναμονής στα κατσάβραχα χωρίς να βρίσκονται στην πρώτη τους νεότητα- να απομακρυνθούν από τις αναβάσεις. Τέλος, υπάρχουν και οι γνωστές ανισότητες μεταξύ των αυτοκινήτων, αλλά και οι εντελώς χαλαροί και "γειά σου" έλεγχοι ως προς την αυθεντικότητα. Έτσι, όσο "sportsman" κι αν είναι κάποιος, δύσκολα θα αποδεχτεί την μονιμότητα των πίσω θέσεων, τη στιγμή που οι ελάχιστες συμμετοχές δεν επιτρέπουν σχηματισμό κατηγοριών και "εσωτερικού" συναγωνισμού. Οι αναβάσεις έχουν εξελιχθεί σε μιά επίδειξη drift που ένθουσιάζει τους θεατές, όχι όμως και τους πολλούς δυνάμει συμμετέχοντες, που προτιμούν -και δικαίως- την πιστοποιημένη Regularity, τα Track Days και τα Rallies Sporting (τα οποία, ευτυχώς, αποτελούν και το ακόμα "σχετικά υγιές" κομμάτι των Ιστορικών αγώνων στην Ελλάδα).


  Το Auto CLASSIC, προσπαθώντας -ματαίως;- να στηρίξει την κατηγορία Ιστορικών, θα συμμετάσχει στην Πιτίτσα (εκτός απροόπτου), αλλά αυτό δυστυχώς δεν είναι αρκετό...


Dobermann



Συμμετοχες 
(Πατήστε για μεγέθυνση)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου