Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ (ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ) Η ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΧΛΑΔΟΚΑΜΠΟΥ

Με περισσότερα από 90 (συνολικά) συμμετοχές, αρκετό κοσμο, πολλή ζέστη, και αρκετές καθυστερήσεις (στο Α’ σκέλος), έγινε το Σαββατοκύριακο 3-4 Ιουλίου η ανάβαση Αχλαδόκαμπου, που προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων καθώς και στο Πρωτάθλημα Ταχύτητας και Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων. Οι εκκινήσαντες συνολικά ήταν άνω των 90, και το (νέο) άτυπο «ρεκόρ» της ανάβασης των 4,8 χλμ. (ανήκει στον Λεωνίδα Κύρκο με 2.58’’.43 (Escort Cosworth WRC).
Στα Ιστορικά αυτοκίνητα τελικά πήραν μέρος στις δοκιμές 21 οδηγοί, νούμερο υψηλό σε σχέση με την «εποχή» και την εποχή (καλοκαίρι). Το Σάββατο στις δοκιμές, στο Α’ σκέλος το δίδυμο των Escort BDA Κ. Κατσαρός-Λ. Αγγελάκης έδειξαν ότι αν υπήρχε συναγωνισμός, αυτός θα ήταν μόνο μεταξύ τους. Στο Β’ σκέλος των δοκιμών, μιά διαρροή λαδιού από το Escort του Λ. Αγγελάκη (χωρίς συνέπειες για τον κινητήρα), αλλά και κάποια άλλα παρόμοια συμβάντα στις άλλες κατηγορίες, έφεραν καθυστερήσεις δυόμιση ωρών, με αποτέλεσμα να μην γίνει το Γ’ σκέλος γιατί ο δρόμος έπρεπε να ανοίξει για την κυκλοφορία των οχημάτων.
Την Κυριακή η προσέλευση του κόσμου είχε αρχίσει από νωρίς, ενώ η μέρα έδειχνε –και ήταν- πιό ζεστή σε σχέση με το Σάββατο. Έγινε ένα «warm up» (τα αυτοκίνητα ανέβηκαν πίσω από το αυτοκίνητο του Αλυτάρχη για να δουν τα σημεία στα οποία είχαν πέσει τσιμέντα στις δοκιμές), και το Α’ σκέλος άρχισε σχεδόν στην ώρα του. Ο Γ. Κατσαρός «έσπασε τα χρονόμετρα» με 3’.13’’.32, χρόνος που θα του έδινε την πέμπτη θέση στην Ε! Ο Λ. Αγγελάκης με 3’.20’’.73 ήταν δεύτερος και ο Β. Γόντικας με το Vauxhall και 3’.27’’.38 τρίτος. Κάτω από 3’.30’’ ήταν ακόμα ο Θ. Παπαδόπουλος (Escort MK 1 RS 1600) και ο Δ. Παπανδρέου. Εντυπωσίασε η όμορφη Porsche 3.3 Turbo του Φ. Σταφυλοπάτη (μετρημένη στους 406 ίππους), ένα αυτοκίνητο όμως πολύ δύσκολο στην οδήγηση. Τα πιό μικρά σε κυβισμό αυτοκίνητα, λόγω ισχύος έμειναν πάνω από το 3’.40’’, οι πολλές συμμετοχές όμως επέτρεψαν την ολοκλήρωση των κλάσεων (παρά τις συμπτύξεις), έτσι ώστε στις απονομές να ανταμοιφθεί η προσπάθεια με έπαθλο.
Διάφορα μικροσυμβάντα στη διάρκεια του Α’ σκέλους, έφεραν επίσης μεγάλες καθυστερήσεις, κι έτσι με την λήξη του οι θεατές άρχισαν να αποχωρούν μαζικά, δημιουργώντας νέα αργοπορία. Όταν τελικά εκκίνησε το Β’ σκέλος, το βουνό ήταν σχεδόν άδειο από θεατές, οι οδηγοί είχαν χάσει το κέφι τους και ο δρόμος γλυστρούσε περισσότερο λόγω ζέστης, γι’ αυτό και όλοι σχεδόν οι χρόνοι ανέβηκαν, χωρίς να αλλάξει η σειρά που είχε διαμορφωθεί στις κατηγορίες και στις κλάσεις από το Α’ σκέλος.
Συνολικά, η ΠΡΩΤΗ προσπάθεια της Αγωνιστικής Λέσχης Τρίπολης κρίνεται επιτυχημένη (αρωγοί ήταν οι άνθρωποι της Start Line), με άνετο χώρο τεχνικού ελέγχου και απονομής, φύλαξη αυτοκινήτων και τρέϊλερ το Σάββατο, πλήρη μέτρα ασφαλείας (να σημειωθεί ότι ο Σ.Ο.Α.Α. ήταν παρών βοηθώντας και ελέγχοντας), και βέβαια να μην ξεχνάμε την εξαιρετική οδηγικά ανάβαση, καθώς και την όμορφη γενικότερη περιοχή, που διαθέτει τουριστικές υποδομές ικανές να φιλοξενήσουν Πρωταθληματικούς αγώνες κάθε κατηγορίας και επιπέδου. Όσο για τις μεγάλες –και πολλές φορές αδικαιολόγητες- καθυστερήσεις, οφείλονται αφ’ ενός σε απειρία και αφ’ ετέρου σε επιλογές με γνώμονα την ασφάλεια. Αν η όμορφη ανάβαση παραμείνει για το 2011, ελπίζουμε τα –όποια- «παθήματα» (αναμονή οδηγών και κούραση θεατών) να γίνουν μαθήματα.
Αναφορικά με τις συμμετοχές των Ιστορικών, τα μεγαλύτερα συγχαρητήρια, εκτός βεβαίως νικητών και επιδόσεων, ανήκουν στους οδηγούς με τα μικρά σε κυβισμό, ή γενικά «δύσκολα» αυτοκίνητα για αναβάσεις, όπως π.χ. το Lancia του Μαστρογιάννη (που αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα), το Mini του Παπαδόπουλου, η Alfasud του Παπάζογλου, τα 504 των Ρωμάνου και Καρύδα, το Kadett του Καλογήρου, όπως και τα VW Golf των Ρέκκα και Οικονόμου. Στην κατηγορία 1, επικράτησε ο Μαργέτης με την όμορφη GTA 1300. Στο Gr. 5 υπήρχε μόνο η BMW 2002 του Ι. Κυριακού (ο Φ. Κατσινούλας δεν κατάφερε να εκκινήσει). Σημειώνουμε ακόμα την εμφάνιση του Α. Καζακλή με το νέο του ΜΚ ΙΙ, την σταθερή συμμετοχή του Ν. Πολίτη (ΜΚ ΙΙ) που στηρίζει τους Ιστορικούς αγώνες, την ταχύτατη επίδοση του Θ. Παπαδόπουλου με το ΜΚ Ι, αλλά και το ότι ο τρίτος «Γενικής» (και Κατηγορίας 3) Β. Γόντικας ήταν ο μοναδικός οδηγός που δεν ανέβασε τον χρόνο του στο Β’ σκέλος.
*Επόμενος αγώνας Αναβάσεων Ιστορικών, η Ανάβαση Ομαλού τον Σεπτέμβριο (και βεβαίως να μην ξεχνάμε το Ράλλυ «Αχαιός» την επόμενη εβδομάδα).



ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ
(Πατήστε για μεγέθυνση)







ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ
(πατήστε για μεγέθυνση)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου