tag:blogger.com,1999:blog-7030169129970269646.post2649971567081989823..comments2024-02-05T12:51:56.623-08:00Comments on Auto Classic: ΕΜΠΑΘΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ EΛΠΑ ΚΑΙ Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ, ΣΕ ΑΝΥΠΟΓΡΑΦΟ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ "ΗΜΕΡΗΣΙΑ" 30/3Unknownnoreply@blogger.comBlogger12125tag:blogger.com,1999:blog-7030169129970269646.post-27033430884922531262015-09-06T11:59:15.647-07:002015-09-06T11:59:15.647-07:00αυτα ειναι αλητειες θα μπορουσαν να βαλουν ενα φορ...αυτα ειναι αλητειες θα μπορουσαν να βαλουν ενα φορο και να τελειωνη αυτο το αθλειο σχεδιοjohn khttps://www.blogger.com/profile/10657184049145897210noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7030169129970269646.post-12729307373179662452014-05-11T13:00:37.813-07:002014-05-11T13:00:37.813-07:00Όπως θα δείτε στο παρακάτω ΦΕΚ του 2013, δεν ισχύο...Όπως θα δείτε στο παρακάτω ΦΕΚ του 2013, δεν ισχύουν τίποτα από όσα λέει το άρθρο για την ΕΟΟΕ, αντίθετα μάλιστα αναφέρεται ονομαστικά και ΜΟΝΟ στην ΕΟΟΕ και όχι σε άλλη ομοσπονδία (ΦΙΛΠΑ κλπ) για τη νόμιμη έκδοση πινακίδων οχημάτων εποχής. <br />http://www.alfaclub.gr/%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CF%80%CF%8C%CF%86%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BF%CE%BF%CE%B5/Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7030169129970269646.post-5878398568470894002014-01-14T02:06:47.348-08:002014-01-14T02:06:47.348-08:00Υπαρχει κατι νεοτερο για την ελευθερη κυκλοφορια τ...Υπαρχει κατι νεοτερο για την ελευθερη κυκλοφορια των κλασικων?Και αφου υποτιθεται οτι ειμαστε μια χωρα ολα τα κρατη της ευρωπης γιατι σε γερμανια,δανια κλπ κυκλοφορουν ελευθερα και οχι σε ολη την ευρωπη.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7030169129970269646.post-72587188072793505602014-01-06T11:47:29.687-08:002014-01-06T11:47:29.687-08:00ΕΆΝ ΠΡΟΣΈΞΕΤΕ ΤΗΝ ΚΆΘΕ ΥΠΟΥΡΓΙΚΉ ΑΠΌΦΑΣΗ ΘΑ...ΕΆΝ ΠΡΟΣΈΞΕΤΕ ΤΗΝ ΚΆΘΕ ΥΠΟΥΡΓΙΚΉ ΑΠΌΦΑΣΗ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΏΣΕΤΕ ΟΤΙ ΥΠΆΡΧΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΆ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΑΦΕΎΓΕΙ <br /> ΤΟ 1978 ΚΑΙ ΤΟ 1999 ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΑΝΑΦΈΡΟΥΝ ΤΗΝ ΦΙΛ.ΠΑ <br /><br /> ΦΙΛ.ΠΑ ΦΊΛΟΙ ΠΑΛΑΙΟΎ ΑΥΤΟΚΙΝΉΤΟΥ ΣΩΣΤΆ ΆΡΑ ΣΤΗΝ ΛΈΣΧΗ ΦΙΛ.ΠΑ<br /><br /><br /> Ε . Ο . Ο . Ε . ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΟΜΟΣΠΟΝΔΊΑ ΟΧΗΜΆΤΩΝ ΕΠΟΧΗΣ Η ΛΈΞΗ ΟΜΟΣΠΟΔΙΑ <br /><br />ΜΗΠΩΣ ΣΥΜΕΝΗ ΚΆΤΙ ΠΑΡΑΠΆΝΩ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΈΞΗ ΛΈΣΧΗ ........ ΕΡΩΤΏ ???????<br /><br /> ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΊΝΑΙ Η ΠΡΏΤΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ <br /><br /> ΕΤΟΣ ΥΔΡΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΚΆΘΕ ΜΙΑΣ ????? <br /> ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΈΧΕΤΕ ΨΆΞΕΙ ΚΑΛΆ κύριε δημοσιογραφακο . ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΊΤΕ ΠΡΏΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΈΒΕΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΓΎΡΩ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΝΗΜΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΏΠΩΝ ΠΟΥ ΟΝΤΩΣ ΑΓΑΠΆΝΕ ΚΑΙ ΑΓΑΠΟΎΣΑΝ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΟ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΞΈΡΕΤΕ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΆΝΕΙ ΓΙΑΥΤΌ ( ΑΝΤΊΚΑ ) ΕΊΤΕ ΕΙΝΑΙ ΆΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΦΙΛ.ΠΑ ΕΙΤΕ ΤΗΣ Ε.Ο.Ο.Ε <br /> Η ΑΠΌΦΑΣΗ ΤΟΥ 2001 ΑΝΑΦΈΡΕΙ ΤΗΝ ΕΚΠΡΌΣΩΠΟ << ΟΜΟΣΠΟΝΔΊΑ >> <br /><br /> ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΊΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΆΡΕΙ ΤΗΝ ΈΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ F I A & ΤΗΣ F I V A Ω Σ ΟΜΟΣΠΟΝΔΊΑ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ΛΕΣΧΗ ??????<br /><br /> ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΊΤΕ ΛΙΓΟ VELOSOLEXhttps://www.blogger.com/profile/00534987221319601833noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7030169129970269646.post-4103827669139273362013-03-21T10:45:37.219-07:002013-03-21T10:45:37.219-07:00καλησπερα εχω ενα οπελ ασκονα και εχω παρδωσει προ...καλησπερα εχω ενα οπελ ασκονα και εχω παρδωσει προσωρινα θα ηθελα να μου πειτε ποια ειναι η διαδικασια για να βγαλω ιστορικεσ πινακιδε ,αν εχετε ενα τηλ να συννενοηθω ακομα καλητερα ευχαριστο Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7030169129970269646.post-62051110562825158272011-07-04T02:50:03.032-07:002011-07-04T02:50:03.032-07:00Ειμαι κατοχος ενος VW Karmann Ghia Convertible το ...Ειμαι κατοχος ενος VW Karmann Ghia Convertible το 58' πληρως αναπαλαιομενο απο εμενα σε διαρκεια 5 ετων και πολυ κοπου. Δεν νομιζω οτι ειναι το ιδανικο οχημα να πηγαινεις στη δουλεια σου ουτε για μπανιο στην Ψαθα. Το εχου μεσα στο γραφειο μου και το χαζευουν οι πελατες μου. <br />Καποιοι δημοσιογραφοι δεν προκειτε ποτε να καταλαβουν τι 'αξια' εχει ενα τετοιο οχημα, ποσα ματια το εχουν απολαυσει, ποσα ονειρα εχουν γινει για αυτο, ποσες περιπετειες εχει περασει, λοιπες, χαρες, ζωες......Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7030169129970269646.post-25116156480144386922011-04-07T00:05:21.681-07:002011-04-07T00:05:21.681-07:00Η παραπληροφορηση σε ολο της το μεγαλειο, ενας μον...Η παραπληροφορηση σε ολο της το μεγαλειο, ενας μονο εκτελωνιστης φιλος εχει εκτελωνισει με καθεστως αντικας τουλαχιστον 400 αυτοκινητα τα τελευταια χρονια που υπηρχε εξαρση και το κλασσικο εγινε της μοδας. Πως ειναι δυνατον να λεει το αρθρο οτι στο συνολο μονο 260 αυτοκινητα ειναι νομιμα!!! <br />Ετσι δημιουργουνται οι ψευτικες εντυπωσεις, Ζητω η κατευθυνομενη δημοσιογραφια!!! ΛΑΜΟΓΙΑ, ΑΛΗΤΕΣ, ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ !!!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7030169129970269646.post-42626620079430079312011-04-06T23:38:03.685-07:002011-04-06T23:38:03.685-07:00Ο δημοσιογραφος κατευθυνομενος απο τον παπαγαλο γι...Ο δημοσιογραφος κατευθυνομενος απο τον παπαγαλο για ενα προσωπικο γινατι.... και οποιος καταλαβε καταλαβεAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7030169129970269646.post-13476987548909125072011-04-05T15:49:44.046-07:002011-04-05T15:49:44.046-07:00Αυτη η κωμωδια με τις πινακιδες πρεπει καποια στιγ...Αυτη η κωμωδια με τις πινακιδες πρεπει καποια στιγμη να σταματησει. Οπως επισης να σταματησει να αντιμετωπιζεται το αυτοκινητο ως τεκμηριο πλουτου.Χωρες οπως η Αγγλια οπως αναφερεται και στο αρθρο, ενα αυτοκινητο αυτοματα μετα απο καποια ημερομηνια (φετος οριζεται η 1η Ιανουαριου 1973) μπαινει στην κατηγορια ιστορικου οχηματος. Οργανα να ελεγχουν τα αυτοκινητα αυτα υπαρχουν και μπορουν ακομα καλυτερα να εκπαιδευτουν για να γινεται σωστα ο ελεγχος. ΚΤΕΟ. Δεν χρειαζεται να εφευρουμε τον τροχο ξανα απο την αρχη. Τωρα καθιστε εσεις να τα λετε αναμεταξυ σας και να το παιζεται οι ζορο των ιστορικων. Να μοιραζετε κυπελακια στις εκδηλωσεις αναμεταξυ σας, μπας και πουλησετε καμια πινακιδα. Τα κλασσικα στην Ελλαδα καθε μερα γινονται και λιγοτερα και κοντευουν να ειναι αυτοκινητα καθαρα ανθρωπων στενου κυκλου. Αυτο ειναι το αποτελεσμα απο το μπλα μπλα σας.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7030169129970269646.post-40532331404914259372011-04-03T21:29:40.717-07:002011-04-03T21:29:40.717-07:00Το ιδιο αρθρο στο site ΗΜΕΡΗΣΙΑONLINE,το υπογραφει...Το ιδιο αρθρο στο site ΗΜΕΡΗΣΙΑONLINE,το υπογραφει καποιος Γιωργος Ανδρης, andris@pegasus.gr.<br /><br /><br /><br />Κυριακος ΚουκακηςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7030169129970269646.post-36823340972558530952011-03-31T01:28:10.661-07:002011-03-31T01:28:10.661-07:00Κάποτε ο Ζεύς κοιτάζοντας από την κορυφή του Ολύμπ...Κάποτε ο Ζεύς κοιτάζοντας από την κορυφή του Ολύμπου παρατήρησε έναν φτωχό και ηλικιωμένο να προσπαθεί να κουβαλήσει μερικά κλαδιά στην καλύβα του γιά να ζεσταθεί και να μαγειρέψει. Τον λυπήθηκε λοιπόν και τον ρώτησε τι μπορουσε να κάνει για να του κάνει την ζωή πιό εύκολη. Ο γεράκος τότε του ζήτησε έναν γάιδαρο, για να ξεκουράσει την ταλαιπωρημένη μέση του και αμέσως ο Δίας του χάρισε ένα μικρό και δυνατό γαïδουράκι.<br />Μετά από λίγο ο Θεός παρατηρεί τον γείτονα του γεράκου με ξύλα στην πλάτη να αγωνίζεται κι αυτός να τα κουβαλήσει. Τον ρωτάει λοιπόν αν έχει με την σειρά του καμιά επιθυμία και με έκπληξη ακούει τον ηλικιωμένο να ζητάει να πάρει ο Δίας τον γάιδαρο από τον πρώτο και έτσι ζήσαν όλοι καλά κι εμείς καλύτερα...<br />Μπορεί σε πρώτη σκέψη το παραμυθάκι αυτό να μην έχει σχέση με το θέμα μας, αλλά δείχνει μιά πτυχή του χαρακτήρα και της ιδιοσυγκρασίας μας. "Αν δεν μπορώ να έχω αυτό που έχει ο γείτονας πάρτο κι απ'αυτόν"<br />Ας σοβαρευτούμε όμως.<br />Είναι πάγια τακτική των ένυπων ΜΜΕ και των υπηρετούντων αυτά δημοσιογραφίσκων, να "ανακαλύπτουν" σκάνδαλα εκεί που δεν υπάρχουν. Πρωταρχικός κανόνας της σοβαρής δημοσιογραφίας είναι η διασταύρωση των πληροφοριών έτσι ώστε τα άρθρα τους να είναι όσο το δυνατόν αντικειμενικά, οι δε πηγές τους να είναι αξιόπιστες.<br />Στο συγκεκριμένο άρθρο της Ημερισίας, ο ανώνυμος δημοσιογράφος ειναι προφανές ότι δεν τήρησε ούτε τους βασικούς κανόνες του λειτουργήματός του, βασιζόμενος σε πληροφορίες ενός εμπαθούς ανθρώπου που θέλησε έτσι να εκδικηθεί γιά μιά προσωπική του διένεξη με το Δ.Σ. της ΦΙΛΠΑ.<br />Είναι λυπηρό γιά τον ίδιο, γιά τον δημοσιογράφο που τον εμπιστεύτηκε, γιά την αναστάτωση που προκαλεί χωρίς βάση και αιτία και τέλος γιά όλους τους πραγματικούς λάτρεις του παλαιού κλασικού αυτοκινήτου.<br /><br />Θανάσης Ι. ΓιαννούκοςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7030169129970269646.post-3841123447421317852011-03-30T23:28:27.881-07:002011-03-30T23:28:27.881-07:00Θερμά συγχαρητήρια στον/στους συντάκτες του άρθρου...Θερμά συγχαρητήρια στον/στους συντάκτες του άρθρου που απαντά υπεύθυνα και τεκμηριωμένα στο κακόβουλο δημοσίευμα της ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ 30-3-2011. Απορεί κανείς πώς δημοσιογράφος με ψευδώνυμο ΙΑΝΟΣ που πληρώνεται από τον Όμιλο ΜΠΟΜΠΟΛΑ, δεν έχει τη στοιχειώδη επαγγελματική πρακτική να διασταυρώνει τα στοιχεία επικοινωνώντας με την "άλλη πλευρά" δηλ. την ΕΛΠΑ και ΦΙΛΠΑ προκειμένου να ακούσει και να παραθέσει τις απόψεις τους. Άλλο ένα δείγμα της Ελλάδας του "τίποτα", της παρακμής και της <br />απαξίωσης που μας έχει φέρει στα πρόθυρα της ολικής χρεοκοπίας και καταστροφής;<br /><br />Kαι για να βάλουμε το θέμα στις σωστές του διαστάσεις, η Ελληνική Στατιστική Υπηρεσία έχει δημοσιεύσει στοιχεία του 2009 για το σύνολο του "στόλου" των ΙΧΕ που κυκλοφορούν στη χώρα και είναι/ήταν 5,131,960. Αν τα ιστορικά οχήματα ΕΛΠΑ & ΦΙΛΠΑ είναι περί τα 6.500, το ποσοστό είναι μόλις 0,1266%. Τα στοιχεία εδώ: http://www.statistics.gr/portal/page/portal/ESYE/PAGE-themes?p_param=A1106&r_param=SME18&y_param=2009_00&mytabs=0<br /><br />Όμως αξίζει βγαίνοντας από τη δική μας μιζέρια να δούμε το "γίγνεσθαι" στις πολιτισμένες χώρες. Τυχαίο ή όχι, αυτή την εποχή η FIVA επεξεργάζεται θέσεις για την εξασφάλιση της ελεύθερης κυκλοφορίας των παλαιών αυτοκινήτων στους δρόμους της Ευρώπης (και όχι μόνο) με αυτό που ονομάστηκε "Torino Charter". Έξυπνα εντάσσει το θέμα κάτω από τις υπογεγραμμένες διεθνείς συμβάσεις μεταξύ 147 χωρών "περί προστασίας πολιτιστικής κληρονομιάς" της UNESCO. Περισσότερα διαφωτιστικά εδώ: http://www.fiva.org/EN/Torino/CharterTorino.html<br /><br />Φρονώ ότι αυτά πρέπει να βλέπουμε, μελετάμε και να "αντιγράφουμε" αντί να υποκύπτουμε σε υποβολιμαία και κατευθυνόμενα κίτρινα ρεπορτάζ που εξυπηρετούν προσωπικές "βεντέτες", απόλυτα καταστροφικές επιπτώσεις για το "κίνημα του παλαιού αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας". <br /><br />Αν ο παθιασμένος με το παλιό αυτοκίνητο κόσμος θέλει να αντιδράσει, μπορεί εύκολα να γράψει και στείλει e-mail στους κατά τόπους Βουλευτές του, ενημερώνοντας τους σχετικά, και γιατί όχι παραθέτοντας τούτο το κατατοπιστικότατο άρθρο για το θέμα. <br />Τα στοιχεία των Βουλευτών μας βρίσκονται από εδώ: http://www.hellenicparliament.gr/Vouleftes/Stoicheia-Epikoinonias-Voulefton/<br /><br />Με εκτίμηση,<br />Βύρων Ρηγινός, <br />byron66@otenet.grAnonymousnoreply@blogger.com