tag:blogger.com,1999:blog-7030169129970269646.post7697375957425784941..comments2024-02-05T12:51:56.623-08:00Comments on Auto Classic: 24 ΩΡΕΣ ΕΛΛΑΔΑ (ΟΙ 15 ΧΩΡΙΣ ΦΡΕΝΑ!): ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ «ΑΤΥΧΙΕΣ») ΚΑΠΟΙΟΥ ΠΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΗΚΕ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ TOY!Unknownnoreply@blogger.comBlogger9125tag:blogger.com,1999:blog-7030169129970269646.post-87524697597828508962014-12-23T07:15:46.984-08:002014-12-23T07:15:46.984-08:00Ευχαριστώ για την ενημέρωση και τις συμβουλές..Ευχαριστώ για την ενημέρωση και τις συμβουλές..Iliashttp://www.europaikipisti.gr/gr/asfaleia-aytokinhtou-onlinenoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7030169129970269646.post-90526933715632508902014-11-08T02:25:05.728-08:002014-11-08T02:25:05.728-08:00MOTUL RBF 600.Θα με θυμηθείτε (πάντως το δικό μας ...MOTUL RBF 600.Θα με θυμηθείτε (πάντως το δικό μας πρόβλημα ήταν άλλης τάξης. Το μόνο που δεν πάθαμε ήταν να μείνουμε απο πετάλι λόγω υγρών). Κι εμεις περάσαμε τέλεια. Του χρόνου με την BMW!Ghost Writerhttps://www.blogger.com/profile/06561825870722153129noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7030169129970269646.post-16483619963977929142014-11-06T01:31:50.737-08:002014-11-06T01:31:50.737-08:00Κάτι παρόμοιο έπαθα κι εγώ στο 24ωρο συμετοχή Νο.2...Κάτι παρόμοιο έπαθα κι εγώ στο 24ωρο συμετοχή Νο.27 αφού αφελέστατα άλλαξα τα υγρά φρένων στο BMW από τα pentosin dot4 racing (red) που τα είχα 3 χρόνια χωρίς το παραμικρό πρόβλημα σε κάποια άλλα eldons dot4 (οτι ηταν διαθέσιμο τελευταία στηγμή) και την πατησα κι εγω μετά τα Καλαβρυτα στις μεγαλες κατηφόρες (ήμασταν και τριμελες πληρωμα). Εμεινα απο πεταλι ευτυχώς όταν κατεβήκαμε στο επόμενο ΣΕΧ. Κρύωσαν ολα και επανηλθε, μονο που στραβωσαν και οι δισκοι και ολη η υπολοιπη διαδρομη εγινε με κρατημα στην αριστερή πλευρά, τρέμουλο στο τιμόνι και ελαχιστη χρηση φρένων. Παρόλα αυτά περάσαμε καταπληκτικά. Του χρονου με το Triumph.....<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7030169129970269646.post-41415090930208199332014-10-30T05:38:15.413-07:002014-10-30T05:38:15.413-07:00Τα τακάκια, το κουτί και οι κατεστραμμένοι δίσκοι ...Τα τακάκια, το κουτί και οι κατεστραμμένοι δίσκοι είναι στη διάθεση όποιου σοβαρού ατόμου ή επιχειρηματία θελήσει να το ψάξει περαιτέρω. Για την απίστευτη ολοκληρωτική φθορά μέσα σε 300 χλμ. (τα οποία έγιναν σε ρυθμό βόλτας) υπάρχουν πολλοί αξιόπιστοι μάρτυρες. Επαναλαμβάνω ότι σε άλλη χώρα, και ο "παθών" θα έδινε συνέχεια αναζητώντας ευθύνες και αποζημιώσεις και στην εισαγωγική εταιρεία και στον μεταπωλητή του προϊόντος (εκτός αν αυτό το αναλάμβανε ο υπεύθυνος μηχανικός που φυσικά δεν θα ήθελε να ταλαιπωρούνται οι πελάτες του), αλλά υποθέτω ότι πριν από όλα αυτά η ίδια εταιρεία θα έσπευδε να κάνει το παν για να διατηρήσει το όνομα και τη φήμη της. Εάν δηλαδή εμείς και εσείς στη δουλειά μας κάνουμε κάτι εμφανώς λάθος, δεν θα τρέξουμε να το διορθώσουμε όσο καλύτερα μπορούμε; Το δικό μου μυαλό δεν ξέρει άλλο τρόπο σκέψης και αντίδρασης. Γεγονός παραμένει η φθορά και η ζημιά. Όλα τα άλλα είναι κουβέντες. Δυστυχώς, το θέμα κλείνει με τη θλιβερή παραδοχή "στην Ελλάδα βρισκόμαστε, τι περιμένεις". (Και γράφω "δυστυχώς", γιατί αυτό συμπαρασύρει πολλούς καλούς και σοβαρούς ανθρώπους, που κάνουν ό,τι μπορούν για να ξεφύγουν από την πατροπαράδοτη πραγματικότητα "του μάστορα").Ghost Writerhttps://www.blogger.com/profile/06561825870722153129noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7030169129970269646.post-19783369859598704382014-10-30T03:37:24.698-07:002014-10-30T03:37:24.698-07:00ο (εξαιρετικά έμπειρος γενικά αλλά και ειδικά στις...ο (εξαιρετικά έμπειρος γενικά αλλά και ειδικά στις κλασσικές Alfa) μηχανικός μου με εντολή "να τοποθετήσει το απολύτως καλύτερο", επέλεξε το συγκεκριμένο. <br />Mε δεδομένη την παραπάνω πρόταση ,τότε πέσατε στην περίπτωση "αστοχία υλικού".και αναξιοπιστίας πλεον της κατασκευάστριας εταιρείας.<br />Τι άλλο να υποθέσει κανείς;ότι τα textar δεν δούλεψαν μόνο στο δικό σας αυτ/το ,παρότι ο έμπειρος μηχανικός προφανώς τα έχει δοκιμάσει και τα εμπιστεύεται ;;;<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7030169129970269646.post-78763668989487072262014-10-30T01:28:08.990-07:002014-10-30T01:28:08.990-07:00Ευχαριστώ για την ενημέρωση και τις συμβουλές, που...Ευχαριστώ για την ενημέρωση και τις συμβουλές, που είναι χρήσιμες και καλόδεχτες απο όλους τους φίλους. Ωστόσο, το θέμα δεν είναι η απορία ή η έρευνα για τα σωστά και καλά τακάκια, αλλά το κατά πόσον "επιτρέπεται" να υπάρχουν και να πωλούνται αναλώσιμα σαν τα παραπάνω, και βέβαια γιατί ο (εξαιρετικά έμπειρος γενικά αλλά και ειδικά στις κλασσικές Alfa) μηχανικός μου με εντολή "να τοποθετήσει το απολύτως καλύτερο", επέλεξε το συγκεκριμένο. ΟΚ, έχω στοκ EBC κίτρινα και πράσινα, καθώς και PAGID μπλέ απο την 911 (η οποία απο το 1974 φοράει ίδιες δαγκάνες με της Alfa Romeo.H Ate εξέλιξε αυτή τη δαγκάνα απο τα τέλη του '60 για τις Giulia και τις 1750, και η σχεδίαση ήταν τόσο καλή, αποτελεσματική και οικονομική, ώστε την επέλεξαν πολλοί κατασκευαστές, μεταξύ των οποίων και η Porsche για την 911. Γι' αυτό και οι δαγκάνες αυτές της Αte ονομάζονται "Α calipers", όπου "Α" = Αlfa Romeo). Δεν θέλω όμως να τοποθετήσω αγωνιστικά τακάκια σε αυτοκίνητο νορμάλ χρήσης. Επέλεξα τα πράσινα EBC που λειτουργούν καλά σε νορμάλ (και ενίοτε "sporting") 911. Πάντως επαναλαμβάνω ότι το πνεύμα του άρθρου είναι ότι ναι μεν οι ιδιοκτήτες θα πρέπει να είναι ενημερωμένοι, προσεκτικοί και κέρβεροι, αλλά απο την άλλη μεριά δεν έχουν ευθύνη επιλογών και οι μηχανικοί, που ζουν απο αυτή τη δουλειά; Να χάσουμε εντελώς την εμπιστοσύνη μας πια;Ghost Writerhttps://www.blogger.com/profile/06561825870722153129noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7030169129970269646.post-21560345274020436572014-10-29T13:54:34.665-07:002014-10-29T13:54:34.665-07:00Βάλε Frendo να ξενοιασεις η ferodo racing ds2500/3...Βάλε Frendo να ξενοιασεις η ferodo racing ds2500/3000 άμα σου περισσεύουν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7030169129970269646.post-536431614252763352014-10-29T12:40:14.187-07:002014-10-29T12:40:14.187-07:00Ποιό σπόρτινγκ...Δεν είμαστε παιδάκια. Ελαττωματι...Ποιό σπόρτινγκ...Δεν είμαστε παιδάκια. Ελαττωματικά τακάκια μου έβαλαν, γιατί δεν τολμώ καν να σκεφτώ ότι μέσα στο καινούργιο κουτί ήταν μεταχειρισμένα (δεν ήμουν και απο πανω). Οι δίσκοι ήταν μια χαρά, ούτε δόντι ούτε τίποτα. Ακόμα καιμετά την καταστροφή τους, δεν είχαν δόντι, αλλά χαρακιές. Το γεγονός όμως παραμένει: Η μέσα στο κουτί της Textar το μαγαζί των ανταλλακτικών έβγαζε τα"γνήσια" και έβαζε σκουπίδια, ή τα συγκεκριμένα Textar δεν θα έπρεπε να πωλούνται στην αγορά ως ελαττωματική παρτίδα ή δεν ξέρω τι άλλο. Σε άλλη χώρα, οι υπεύθυνοι θα έτρεχαν και δεν θα έφταναν να αποζημιώσουν τον παθόντα. Εδώ, πλήρωσα τα ελαττωματικά, πλήρωσα εργασία, μετά πλήρωσα καινούργιες δισκόπλακες, πλήρωσα νέα τακάκια και... ξαναπλήρωσα εργασία στον φίλο μηχανικό που μου τα πούλησε!!! Αυτό λέγεται "χόμπυ"!Ghost Writerhttps://www.blogger.com/profile/06561825870722153129noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7030169129970269646.post-81567375121068859122014-10-29T11:36:40.329-07:002014-10-29T11:36:40.329-07:00«Φρόντισε να βάλεις ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ τακάκια που θα βρε...«Φρόντισε να βάλεις ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ τακάκια που θα βρεις, μην έχουμε τα ίδια».<br />ΦΤΑΊΕΙ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΩΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ.<br />Ως κάτοχος giulia (1982-1990) μοντ.1972 με τα ίδια συμπτώματα φρένων άλλαξα δισκόπλακες(ειχαν φθορες) και ξαναέβαλα τακάκια ate με βέτο του μηχανικού (δεν είναι τυχαίο ότι φοράει και δαγκανες ate)που αντέχουν 8-10.000χλμ αναλογα με την χρήση.Oταν με βέτο δικό μου δοκίμασα τακακια ferodo(πιο σκληρα ,δεν ζεσταίνονταν, 3πλάσια χλμ) έφαγαν τις δισκόπλακες κάνοντας γρήγορα ¨δόντι¨.Δοκίμασα μετα και άλλη μάρκα (δεν τη θυμάμαι ,αλλα τα τακάκια φθείρονταν μονόπλευρα).Ολα τα τακάκια ήσαν πιο φθηνά απο τα ate.Πάντως τέτοια εικόνα σε τακάκια δεν έχω ξαναδεί ούτε σε sporting.<br /> <br />Anonymousnoreply@blogger.com