tag:blogger.com,1999:blog-7030169129970269646.post1898859359217122888..comments2024-02-05T12:51:56.623-08:00Comments on Auto Classic: 1) ΜΟΝΟ 18 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΛΑΜΙΑΣ! 2) ΟΙ "ΔΗΛΩΣΊΕΣ" ΤΩΝ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ 3) Ο "ΜΟΝΑΧΙΚΟΣ -ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ- ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ" Unknownnoreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-7030169129970269646.post-81232003771150981712014-09-20T00:43:30.548-07:002014-09-20T00:43:30.548-07:00Σωστό 1: Η βράβευση υπάρχει και είναι ηθική. Δεν α...Σωστό 1: Η βράβευση υπάρχει και είναι ηθική. Δεν απαιτούνται τελετές και τρόπαια, εφ' όσον υπάρχει αναγνώριση της προσπάθειας.<br />Σωστότατο 2: Φυσικά το σημαντικό αλλά και το πρόβλημα των Ελληνικών Ιστορικών αγώνων sporting είναι οι μικροί κυβισμοί. Αυτό το διακηρύττουμε εδώ και χρόνια μέσω της αρθρογραφίας μας.<br />ΛΑΘΟΣ : Ο τρόπος με τον οποίο οι "Αρχές" προσπάθησαν να προσελκύσουν συμμετοχές στα Ιστορικά φέτος. Το να φτιάχνεις μια βαθμολογία που θα "βγάζει Πρωταθλητή" (και σίγουρα Κυπελλούχο) ακόμα και μία μοναδική συμμετοχή χωρίς δεύτερο, εκτός της γελοιότητας του πράγματος (που γίνεται αντιληπτή ακόμα και απο παιδάκια) ήταν λάθος στην προσπάθεια προσέλκυσης συμμετοχών με κίνητρο κύπελλα (το σημερινό αντίστοιχο των χρωματιστών χαντρών στην Αφρική του 19ου αιώνα), και φυσικά απέτυχε παταγωδώς γιατί οι συμμετοχές βούλιαξαν εντελώς (αποδεικνύοντας τον έτερο επίμονο ισχυρισμό μας, ότι τα πάντα οφείλονται στην οικονομική κρίση).<br />"ΚΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ": Σωστά, "σιγά το κύρος του Πρωταθλήματος",<br />με 4-5 αυτοκίνητα , συμπληρώνουμε. Γιατί αν τα αυτοκίνητα ήταν 20 ή 30, τότε θα είχε κύρος ένας τίλος, έτσι δεν είναι; Λάθος λοιπόν το να θέλουμε στους 5 συμμετέχοντες να απονείμουμε...10 τίτλους (γιατί έτσι ορίζει η φετεινή προκήρυξη).<br />ΠΡΟΤΑΣΗ: Μα...υπήρχε και την άλλαξε τελευταία στιγμή ο ΣΟΑΙΣΤΑ!!! Δηλαδή, η αρχική προκήρυξη του 2014, λαμβάνοντας υπ' όψιν τις ελάχιστες (και συνεχώς μειούμενες) ιστορικές συμμετοχές, προέβλεπε κατηγορίες Κυβισμών (έως 1300, 1301-1600, 1601-2000, 2001 και Ανω), ανεξαρτήτως χρονολογίας. Και ήταν σωστό αυτό, σε μια χώρα με λίγα ενεργά αυτοκίνητα. Και θα τόνωνε τις μικρότερες κλάσεις αυτό, γιατί μεταξύ 1969 και 1979 τα αγωνιστικά 1300 μπορούν να συνυπάρξουν χωρίς θεμελιώδεις διαφορές απόδοσης(ένα 1300 όμως του 1975 δεν μπορεί να σταθεί απέναντι σε ένα δίλιτρο του 1969). Ομως, "κάτι άλλο" (που ΔΕΝ γνωρίζουμε) έπαιξε εντός του Δ.Σ. του Συνδέσμου, και επέμεινε στην προταση που γίνεται αφορμή για την ωραία κουβέντα μας ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΚΥΒΙΚΑ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΔΙΛΙΤΡΩΝ!!! Γιατί με την πρότασή μας για "Πολυνίκους", ο 1300άρης ή 1600άρης είχε πιθανότητα για τιτλο. Σήμερα, αγωνίζεται και βαθμολογείται ΜΑΖΙ με το δίλιτρο της χρονολογικής του κατηγορίας, παίρνοντας ένα μοναχικό Κύπελλο γαι "ανταμοιβή" επειδή έβγαλε τον μεγάλο κυβισμό Πρωταθλητή. Πολύ το κουράσαμε όμως και δεν θα επανέλθουμε αν δεν υπάρξει καποιο σοβαρό επιχείρημα (το "σιγά το κύρος του πρωταθλήματος" δεν μπορεί να θεωρηθεί ως τέτοιο!). Δ.Π.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7030169129970269646.post-38095875963490952014-09-19T22:22:30.219-07:002014-09-19T22:22:30.219-07:00Εάν κάποιος δικαιούται βράβευσης ειναι ακριβώς αυτ...Εάν κάποιος δικαιούται βράβευσης ειναι ακριβώς αυτός ο "τελευταίος" όπως και το πάλαι ποτε το πλήρωμα με το kadett.<br />Σιγά το κύρος του πρωταθλήματος, πιο σημαντικό ειναι οι συμμετοχές κυρίως μικρών κλάσεων.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7030169129970269646.post-19259060004577260512014-09-19T02:11:15.126-07:002014-09-19T02:11:15.126-07:00Δεν είναι πρώτη φορά που ένα άρθρο-σχόλιο του Auto...Δεν είναι πρώτη φορά που ένα άρθρο-σχόλιο του Auto Classic παρεξηγείται (παρ' ότι προσπαθούμε να είμαστε αναλυτικοί και επεξηγηματικοί, φαίνεται ότι δεν τα καταφέρνουμε πάντα). Το θέμα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ, αλλά οι κανονισμοί βαθμολόγησης που συνέταξε και κατάφερε να περάσει, τη στιγμή που στην ΟΜΑΕ "έπαιζε ψηφοθηρία", το Δ.Σ. του ΣΟΑΙΣΤΑ. Αυτός που έτρεχε με Mini ή με Escort ή με Alfasud τα προηγούμενα χρόνια, το πράττει και φέτος. Δεν έχει καμμία απολύτως ευθύνη ή συμμετοχή στους κανονισμούς, συνεπώς δεν "επέλεξε" ούτε αυτοκίνητο ούτε κατηγορία που θσ τον ευνοούσε. Κάνει ό, τι έκανε και τα προηγούμενα χρόνια, αποκλειστικά απο κέφι και απο αγάπη (γιατί αυτός είναι ο κανόνας στα Ιστορικά). Παραμένει εν τούτοις το θέμα του Θεσμού του πρωταθλήματος και αν είναι σωστό το να τον ταλαιπωρούμε και να τον "υποβαθμίζουμε" με ανόητους κανονισμούς που επιτρέπουν βαθμολόγηση και τίτλο ακόμα και σε ένα μόνο αυτοκίνητο χωρίς ανταγωνισμό δεύτερου! Εχουμε χάσει τη λογική μας και το συζητάμε ακόμα αυτό, αντί να περιμένουμε να τελειώσει αυτός ο χρόνος και να αλλάξει η βαθμολόγηση; Οι αναγνώστες ας ρίξουν μια ματιά στις βαθμολογίες Αναβάσεων Ιστορικών 2014 στο www.omae.gr, αλλά και στις βαθμολογίες οδηγών-συνοδηγών Ραλλύ Ιστορικών 2014 και να τις συγκρίνουν με τα αποτελέσματα των αγώνων. Δεν θα χρειαστεί τίποτε άλλο... <br />Auto ClassicAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7030169129970269646.post-6049517523648839552014-09-19T01:50:39.006-07:002014-09-19T01:50:39.006-07:00Αγαπητέ κύριε Παπανδρέου, προτιμάτε να απέχουμε απ...Αγαπητέ κύριε Παπανδρέου, προτιμάτε να απέχουμε από τους αγώνες όπως κάνετε εσείς? Μην πυροβολείτε τον "τελευταίο των Μοικανών" ο οποίος τρέχει με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο λόγω εφηβικής ιδεολογίας με λιγοστές ελπίδες διάκρισης στήριζοντας όμως έτσι τους αγώνες και τον θεσμό των ιστορικών αυτοκινήτων. Ευχαριστώ Λ.Π. alfasud T.I.Anonymousnoreply@blogger.com