Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

ΑΝΤΕ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ!


 Η απόλυτη παύση εργασιών και σίγαση συζητήσεων στον κόσμο των, αγωνιστικών και μη, Ιστορικών οχημάτων, δείχνει κάτι λογικό -αν και όχι "πολιτικώς ορθό" αυτή την περίοδο: Ότι όποιος μπορεί να διατηρεί ένα τουλάχιστον κλασσικό αυτοκίνητο και να συμμετέχει σε εκδηλώσεις για το χόμπυ του, μπορεί και να πάει διακοπές. Τουλάχιστον! Ετσι, ενώ σε άλλους χώρους η δραστηριότητα συνεχίστηκε -μειωμένη βέβαια- τον Αύγουστο, οι φίλοι και ομοιδεάτες των ιστορικών τα είχαν αφήσει όλα πίσω. Μπράβο, γιατί αυτό είναι και το κανονικό και το ζητούμενο για όλους (ας μην γκρινιάζουν μόνο ΟΛΟΙ για τα οικονομικά).
 Αμα τη επιστροφή τους, υποθέτουμε ότι θα κινητοποιηθούν κάπως για το θέμα των ιστορικών πινακίδων, το οποίο είναι το απολύτως σημαντικότερο  αυτή την στιγμή (και στην παρούσα συγκυρία) για όλους. Το δε "ρεζουμέ" της υπόθεσης είναι το εξής: Όπου βλέπετε έξυπνους Ελληνες να μας κοροιδεύουν κυκλοφορώντας ΚΑΝΟΝΙΚΑ με ιστορικές πινακίδες, να τους μιλάτε, να τους εξηγείτε και αν "σας την πουν" απο πάνω (όπως συχνά γίνεται) τότε ενημερώστε την Λέσχη σας, το forum σας, ή την Αρχή που τις εξέδωσε. Δεν είναι "κάρφωμα" αυτό, αλλά στοιχειώδης προστασία και υπεράσπιση των δικαιωμάτων σας, γιατί από τους λίγους  αυτούς "έξυπνους" (ή μήπως δεν είναι πια τόσο λίγοι?) κινδυνεύετε να χάσετε το προνόμιο διατήρησης των πινακίδων στο κλασσικό όχημά σας, μια και το Κράτος καραδοκεί έτοιμο και πρόθυμο να επιβάλλει τέλη και φορολογία και στα κλασσικά αυτοκίνητα, εφ' όσον έχουν καταθέσει τις πινακίδες και μπορεί να τα βρεί! Ενα πράγμα ας έχουν όλοι υπ' όψιν: Ότι στην Ελλάδα του 2013-2014, με μια Κυβέρνηση η οποία ετοιμάζεται να άρει τους πλειστηριασμούς της πρώτης κατοικίας ακόμα και των ανέργων, δεν υπάρχει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΜΙΑ περίπτωση να βρεθεί κατηγορία αυτοκινήτων που να κυκλοφορεί ελεύθερα χωρίς να πληρώνει κάποιου είδους φορολογία! Και ακριβώς επειδή οι "αντίκες" θα θεωρηθούν πολυτέλεια, αυτή η φορολογία θα είναι τσουχτερή και θα δημοσιοποιηθεί, για να την χρησιμοποιήσει η κυβέρνηση σαν "ηθικό αντίβαρο" απέναντι στις κατασχέσεις που ετοιμάζει για τους φτωχούς! Όποιος δεν το καταλαβαίνει αυτό είναι ζώον και δεν αξίζει να τον "προστατεύετε" αλλά πρέπει να τον αναφέρετε στην Αρχή έκδοσης των πινακίδων του για να τον προειδοποιήσει ή/και να τις αφαιρέσει. Διαφορετικά, κι εδώ είμαστε, περιμένετε τη στιγμή που θα χάσετε και τις δικές σας. Δ.Π.

Τετάρτη 14 Αυγούστου 2013

ΜΕΓΑΛΗ Η ΧΑΡΗ ΤΗΣ

Χρόνια πολλά σε όλους (φυσικά και στους εορτάζοντες) για την μεγάλη αυτή γιορτή της χριστιανωσύνης και του Ελληνισμού. Ο "Δεκαπενταύγουστος" στη χώρα μας είναι συνυφασμένος με διακοπές και λαικά πανηγύρια  σε χωριά, νησιά και πόλεις. Γιορτάστε, χαρείτε το καλοκαίρι, "κλέψτε" λίγες μέρες ξενοιασιάς, γιατί τα δύσκολα πάντα μας περιμένουν στην επιστροφή, οπότε πρέπει να έχουμε ανακτήσει δυνάμεις, σωματικές και -κυρίως- ψυχικές. Χρόνια πολλά, καλά να περνάτε και...η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει!

Τρίτη 13 Αυγούστου 2013

KAMMIA ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΑΣ. Η (ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ) "ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ" ΛΕΙΠΕΙ ΣΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ...

'Ολα κλειστά. Και πληκτρολόγια και διαδικτυακοί τόποι, αλλά και το στοιχειώδες ενδιαφέρον που οφείλει να έχει κάθε χομπίστας για τον χώρο του, ανύπαρκτο. Λείπει σε διακοπές κι αυτό... Που είναι οι λαλίστατοι "ήρωες του διαδικτύου" που δι' ασήμαντον αφορμήν κάνουν την τρίχα τριχιά, και οι λοιποί σχολιαστές που μπορεί να ανταλλάσσουν επί μέρες πολλές πειράγματα προεφηβικού επιπέδου -στην καλύτερη περίπτωση με Γυμνασιακό χιούμορ-, πού είναι όλοι αυτοί όταν συμβαίνει κάτι πραγματικά σοβαρό που ΑΠΑΙΤΕΙ τον σχολιασμό τους? Διακοπές...Χμμμ. Δεν είναι αυτό, ξέρετε. Δεν φταίνε ΚΑΘΟΛΟΥ οι άνθρωποι που κάνουν το κέφι τους με τα ιστορικά όσο, όπως και όποτε γουστάρουν. "Φταίει" το ότι στη χώρα μας αυτοί που ασχολούνται με το θέμα είναι λίγοι, απελπιστικά λίγοι. Και γι' αυτό ούτε  "φταίει" κάποιος ούτε και μπορεί να γίνει κάτι, όχι άμεσα και γρήγορα τέλος πάντων: Δείτε ποιοί και -το κυριότερο- ΠΟΣΟΙ γράφουν στα δυό τρία ιστορικά φόρα (όταν δεν είναι κλειστά για οικονομικούς λόγους ή για...διακοπές!). Είναι δεν είναι καμμιά δεκαπενταριά, άλλος με τις πινακίδες, άλλος με τις φωτογραφίες, άλλος με τα ράλλυ, άλλος σοβαροφανής, άλλος συνεργείος (ο γραπτός λόγος προδίδει...), μερικοί  λεσχειάρχες που αναγγέλλουν εκδηλώσεις, και λίγοι καλοπροαίρετοι ιδιώτες, με νέους να εμφανίζονται απο σπάνια έως καθόλου για μήνες ολόκληρους. Ακόμα και τα "λαμόγια" του χώρου είναι λίγα (ένα ξέρουμε με...ονοματεπώνυμο), ενώ στις διάφορες εκδηλώσεις βλέπουμε εδώ και πέντε χρόνια τους ίδιους συμμετέχοντες, άντε και να μεγαλώνουν τα παιδιά τους και να τα παίρνουν μαζί σαν συνοδηγούς (στην regularity, εννοείται, γιατί η sporting ουσιαστικά είναι μουσειακό είδος και εμφανίζεται μόνο στο Τατόι άπαξ του έτους!). Αυτό είναι λοιπόν το "πρόβλημα" των ιστορικων αυτοκινήτων στην Ελλάδα, γι αυτό και όλες οι προσπάθειες μένουν χωρίς ανταπόκριση, χωρίς απάντηση, χωρίς σχολιασμό.
 Και...συνεχίζουμε! Δ.Π.

Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΗΛΕ ΑΣΤΥ (ΑΡΤ) Ο ΠΡΩΗΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΛΑΟΣ Κ. ΑΙΒΑΛΙΩΤΗΣ, ΠΡΟΤΡΕΠΕΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΕΛΗ, ΚΤΕΟ, ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΑ!

 Απίστευτο κι όμως αληθινό: Την Κυριακή 11 Αυγούστου σε πρωινή εκπομπή της τηλεόρασης ΑΡΤ (πρώην Τηλε Αστυ), ο πρώην βουλευτής του ΛΑΟΣ Κωστής Αιβαλιώτης προέτρεπε όσους έχουν ένα αυτοκίνητο 25 ετών και πάνω, να εκδώσουν Ιστορικές πινακίδες για να κυκλοφορούν κανονικά και καθημερινά, για να μην πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας, ΚΤΕΟ, ασφάλεια, τεκμήρια και όλα τα άλλα που τους έχουν φορτώσει οι κυβερνώντες (δεν χρησιμοποιούσε τόσο κομψές εκφράσεις, εννοείται!). Ελεγε, ο πρώην βουλευτής, ότι αυτό προβλέπεται σε απόφαση της ΕΕ που έχει ενσωματώσει η Ελληνική νομοθεσία, και να μην ακούει ο κόσμος τα όσα του λένε ότι τάχα οι πινακίδες είναι μόνο για εκδηλώσεις, γιατί τα χιλιόμετρα συντήρησης είναι απεριόριστα! Και έδειχνε ένα μοντέλο παλιάς Mercedes που κυκλοφορεί μ' αυτόν τον τρόπο, την οποία αν ενδιαφέρονταν μπορούσαν να αγοράσουν αντι 7.500 Ευρώ οι τηλεθεατές, τηλεφωνώντας στο τηλ. της εκπομπής! Αυτά όλα δε, τα επανέλαβε και στο κλείσιμο της εκπομπής (η οποία αφορά πολιτικό σχολιασμό), και πάλι αναφέροντας λανθασμένα την ηλικία των 25 ετών και άνω για έκδοση Ιστορικών πινακίδων (προφανώς η ενημέρωσή του σταματά στο 2009, γιατί με κοινή αποφαση η FIVA και η FIA όρισαν τα 30 έτη σαν την ηλικία χαρακτηρισμού ενός οχήματος ως Ιστορικού).
 Δεν χρειάζονται πολλά σχόλια για το θέμα, αφού "φωνάζει" απο μόνο του. Διευκρινίζουμε απλώς, για μια ακόμη φορά, ότι το Ελληνικό Κράτος έχει εκχωρήσει το δικαίωμα έκδοσης Ιστορικών πινακίδων στους επίσημους  εκπροσώπους των Διεθνών Ομοσπονδιών στην χώρα μας, δηλαδή στην Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ και στην ΕΛΠΑ. Αυτό το δικαίωμα συνεπάγεται και υποχρέωση ελέγχου των οχημάτων καθώς και της άσκησης του δικαιώματος κυκλοφορίας άνευ πληρωμής τελών. Ετσι, οι ενδιαφερόμενοι υπογράφουν υπεύθυνη δήλωση στην ΕΟ ΦΙΛΠΑ και ΕΛΠΑ, με την οποία αποδέχονται τους όρους χρήσης των πινακίδων  και ενημερώνονται για το ότι οι πινακίδες θα αφαιρεθούν σε περίπτωση κακής χρήσης. Ομως, παρά τις προσπάθειες που καταβάλλουν την τελευταία διετία οι Λέσχες για την ορθή χρήση των πινακίδων (γιατί κινδυνεύει το δικαίωμα αυτό αν το κράτος αντιληφθεί ή "συμπεράνει" ότι χρησιμοποιούνται για φοροδιαφυγή και όχι για την διατήρηση της τεχνολογικής κληρονομιάς απο χομπίστες και συλλέκτες), να που βρίσκονται προβεβλημένα άτομα που απο τηλεοράσεως προτρέπουν τους πολίτες με τα παλιά αυτοκίνητα να χρησιμοποιήσουν το "παραθυράκι" των "χιλιομέτρων συντήρησης" για να μην πληρώνουν, ενώ όλοι οι υπόλοιποι...
 Στείλαμε αμέσως ένα ευγενικό τηλ. μήνυμα με παρατηρήσεις και διευκρινίσεις, δηλώνοντας το όνομα και την ιδιότητά μας. Λάβαμε μια μάλλον ειρωνική απάντηση (η ιδιότητα Δημοσιογράφος- Εκδότης είχε μπεί σε εισαγωγικά), και το ρεζουμέ ήταν ότι δεν είμαστε καλά πληροφορημένοι κι ότι δεν ενημερώνουμε τον κόσμο σωστά ( συγκεκριμένα, μας καταλόγισε ότι "δεν κάνουμε ουτε στοιχειωδώς σωστά τη δουλειά μας", και "να αφήσουμε τις κρίσεις για τους άλλους"!). Αναζητήστε και δείτε λοιπόν την εκπομπή στο διαδίκτυο και οι αρμόδιοι για τις Ιστορικές πινακίδες ας κάνουν τα απαραίτητα διαβήματα διαμαρτυρίας. Είναι απλώς κρίμα κι άδικο το να κινδυνεύει ολόκληρη η κοινότητα των ιστορικών αυτοκινήτων επειδή ακόμα κι αυτά έφτασαν να τα χρησιμοποιήσουν οι πολιτικοί για να φανούν έξυπνοι και αρεστοί στον λαό...Τίποτα καλό δεν μπορούμε πια να περιμένουμε σ' αυτή τη χώρα. Εχετέ τα αυτά υπ' όψιν για τις επόμενες εκλογές! Δ.Π.

Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ!

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ "ΔΙΑΚΟΠΩΝ" ΑΛΛΑ ΤΟ BLOG ΜΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΩΝ ΚΛΑΣΣΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ! ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ "ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ JAGUAR"!